کد خبر 1306344
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
دنده عقب مرگبار تریلی در بزرگراه فتح

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید تریلی با عابر پیاده در بزرگراه فتح خبر داد و گفت: این حادثه باعث جان باختن عابر پیاده شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در تشریح خبر برحورد تریلی با عابر پیاده گفت: ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه بعداز ظهر دیروز، یکشنبه، هفتم آذرماه در مسیر بزرگراه فتح به غرب قبل از پل قلعه حسن خان، ناگهان یک دستگاه تریلی در این مسیر متوقف شد و اقدام به حرکت با دنده عقب کرد که در مسیر به عابر پیاده مذکر حدودا ۵۰ ساله برخورد.

بیشتر بخوانید

۶ مصدوم در پی تصادف تریلی در اتوبان قدیم پردیس

وی از جان باختن عابر پیاده به سبب شدت ضربه وارده خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه متذکر شد: رانندگان خودروها به ویژه خودروهای سنگین هیچ گاه جهت اصلاح مسیر در معابر مخصوصا در محدوده‌های بزرگراهی اقدام به حرکت با دنده عقب نکنند، به مسیر خود ادامه دهند و از اولین دوربرگردان یا رمپ اقدام به جایگزینی مسیر کنند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    17 0
    کسی در اتوبان دنده عقب می‌ره را باید ۳۰ سال زندان بره
    • مجتبی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      1 3
      عابر پیاده ای که بجای پیاده رو از اتوبان استفاده میکنه هم میره اون دنیا
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      دور برگردانها بسیار خطرناک و در فواصل طولانی از یکدیگر قراردارند اصلاح ساختاری در طراحی واجرا لازم دارند
  • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    4 0
    بعنوان کسی که سالهاست در یکی از نمایندگی های شرکتهای بیمه کار میکنم . معتقدم اگر کسی با یقین باینکه عمل خلافی که با خودرو انجام میدهد به مرگ کسی منجر میشود . نباید بتواند از بیمه شخص ثالث استفاده کند متاسفانه بسیاری از رانندگان پر خطر با این ذهنیت که در صورت هر خطری بیمه خسارت را پرداخت میکند دست به اقدامات خطرناک میزنند اگر این موضوع قانون شود شاهد حوادث کمتری میشویم.
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      حتما پولشم صرفه جویی میشه واسه بیمه واز این نظر دوباره یه راه دررو میشه واسه شما برای پرداخت نکردن وشانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت، بعد از بیمه تکمیلی پزشکی که کوچکترین ایراد رو میکنن یه معضل اجتماعی وبه هر بهانه ای از زیر بار پرداخت بهای دارو وویزیت خودداری می‌کنند، مثل اینکه نوبت شماست، کارمندی در همان حد بمان وخودشیرینی را کنار بگذار
  • رسول IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    من خودم جاده مخصوص خروجی رو رد کردم به فرمایش آین آقا پلیس عمل کردم مسیرم رو ادامه دادم تا در اولین دوربرگردان برگردم ادامه مسیر همانا سبز شدن آقای پلیس راهنمایی نه ها پلیس جریمه نویس پیداش شد و ۲۵۰ هزار جریمه کرد منم صاحب ماشین که نبودم از جیب خودم دادم به نظرتون دفعه بعدی نفر بعدی چیکار باید بکنه؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس