سوال نماینده مجلس از "زلفی‌گل" درباره مافیای کنکور

نماینده مشکین‌شهر در مجلس از طرح سوال خود از وزیر علوم درباره عدم برخورد با مافیای کنکور خبر داد.

به گزارش مشرق، محمود عباس‌زاده ،نماینده مشکین‌شهر در مجلس، از طرح سوال خود از وزیر علوم درباره عدم برخورد با مافیای کنکور از سوی وی خبر داد.

متن سوال وی از وزیر علوم به شرح زیر است:

هیئت‌رئیسه محترم

خواهشمند است در اجرای ماده ۲۰۷  آیین نامه داخلی مجلس  سوال اینجانب از جناب آقای محمد علی زلفی گل وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری،  برای بررسی به کمیسیون تخصصی ذیربط ارجاع شود.

خلاصه سوال:

چرا با وجود افتضاح فروش و دلالی سوالات آزمون کنکور سراسری در مقیاس وسیع در سه ماه گذشته با مدیران مسئول و کسانی که ترک فعل داشته اند برخورد نشده است و برای جلوگیری از تکرار فاجعه چه تدابیری اندیشیده اید؟

برای برخورد با مافیای آزمون بین المللی انگلیسی که یک سر آن در خارج از کشور و یک سر دیگر در داخل است چه کار کرده اید و چه میکنید؟

شرح سوال:

فروش و دلالی سوالات کنکور سراسری مفتضح ترین شکل تبعیض است، به طوری که آثار منفی و مخرب و جبران ناپذیری دارد فرزندان مردم ناامید و افسرده می شوند، نخبه ها مجبور به ترک کشور می‌شوند و در آینده عناصر کم هوش و تنبل که با خرید سوال به دانشگاه رفته اند در مصادره امور از جمله طبابت تکیه می زنند.

شما به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری که سازمان برگزاری کنکور تحت مدیریت شماست برای تغییر و تحول این سازمان در چهار ماه پس از تشکیل دولت جدید چه کار کرده‌اید و برای ملت ایران چه توضیحی دارید؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    اینا زیاد مهم نیست بگو تکمیل ظرفیت را زو داعلام نکنند بعضی ها در مهر ثبت نام میکنند باید اواخر دی اعلام بشه کار به این سادگی را خوب انجام نمیدن می خواهند کنکور را درست کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس