ابوالشهید حاج احمد نیلی پور - کراپ‌شده

مرحوم حاج احمد نیلی پور، مجاهدی خستگی ناپذیر و پیشکسوت انقلاب بود که با تقدیم فرزندش به انقلاب، دین خود را ادا کرده بود، روز گذشته در ۸۵ سالگی بر اثر بیماری قلبی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مرحوم حاج احمد نیلی پور، مجاهدی خستگی ناپذیر و پیشکسوت انقلاب بود که با تقدیم فرزندش به نظام و انقلاب، دین خود را ادا کرده بود، روز گذشته در ۸۵ سالگی بر اثر بیماری قلبی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مرحوم نیلی پور بر دستان مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در قطعه ۳ آرامگاه باغ رضوان به خاک سپرده شد.

«حاج‌احمد نیلی‌پور» به فرزند شهیدش پیوست +‌ عکس

مراسم بزرگداشت آن مرحوم امروز هشتم آذر از ساعت ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ در حسینیه بیت الزینب واقع در خیابان فروغی اصفهان برگزار می‌شود.

شهید مجید نیلی پور متولد اسفند ۱۳۴۴ بود که دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

«حاج‌احمد نیلی‌پور» به فرزند شهیدش پیوست +‌ عکس

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان هم در پیامی درگذشت حاج احمد نیلی پور را به بازماندگان و خانواده معزز شهید نیلی پور به ویژه حجت الاسلام حاج مهدی نیلی پور تسلیت گفت. این پیام به شرح زیر است:

و بشر الصابرین..

انا لله و انا الیه راجعون

️با نهایت تأثر و تألم با خبر شدیم حاج احمد نیلی پور، مجاهد پیشکسوت انقلاب و پدر شهید مجید نیلی پور، آسمانی شد و از میان خاکیان به معبود سبحان و به فرزند شهیدش پیوست.

️ضایعه درگذشت ایشان که در سراسر عمر شریف خود به اخلاق و رفتار نیک و والا شناخته شده بود را به مردم ولایتمدار اصفهان، خانواده معظم شهدا و خانواده گرانقدر وی تسلیت می‌گوئیم.

️از خداوند منان برای روح ملکوتی این بزرگوار، رحمت و برای بازماندگان و خانواده معزز شهید نیلی پور به ویژه جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی نیلی پور، صبر و شکیبایی مسألت داریم.

علی قاسم زاده / شهردار اصفهان

«حاج‌احمد نیلی‌پور» به فرزند شهیدش پیوست +‌ عکس

همچنین مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پی درگذشت "حاج احمد نیلی پور" پیشکسوت انقلاب و پدر شهید مجید نیلی پور پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تأثر فراوان اطلاع یافتیم "حاج احمد نیلی پور" پدر بزرگوار شهید مجید نیلی پور و از پیشکسوتان انقلاب در شهر اصفهان به دیدار معبود شتافت و پس از سال ها دوری و فراق به فرزند شهیدش پیوست.

اینجانب ضایعه درگذشت این بزرگمرد مومن، والامقام و ولایتمدار را به خانواده گرانقدر شهید نیلی پور، مردم شهیدپرور اصفهان و سایر اقوام و منسوبان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای روح ملکوتی آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه و برای خانواده معزز و بازماندگان شکیبایی و سلامتی مسألت می‌نمایم.

   ولی اله نصر / مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم@ نثار روح این پدر وپسر عاشق حسینی فاتحه وصلوات تقدیم شود
  • رضا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    ایشون پدر حاج آقا نیلی پور بنیاد مهدی موعود هم هستند. ایشون از تاثیرگذاران فرهنگی اصفهان و کشور هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس