کد خبر 1305841
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از جدیدترین مقاله رئیس پیشین سازمان دفاع موشکی رژیم صهیونیستی منتشر کرد و به نقل از او نوشت:

پهپادهای ایرانی تهدیدی راهبردی که توازن قدرت را در سطح بالایی برهم زده‌اند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 4
    از قول ما بگید اینا فقط ماکته اگر نبود که هر هفته چند ده نیروی نظامی به دست قاچاقچی ها تو مرز کشته نمیشدن.
    • Madao IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      2 0
      بدبخت! اگه اینا واقعی نبودن که زبونم لال الان ناموس من و تو دست همین بی شرفای صهیون بود. فک میکنی اگه احتمال پیروزی میدادن یه درصد تعلل میکردن؟ همنطور که به خیال خام خودشون فک‌ میکردن اول انقلاب میتونن و خوبم جوابشونو گرفتن! اون کشته هایی که‌ میگی تلفات طبیعیه و برای حلش راه حل های زیادی هست و قاچاقچی رو با ارتش مقایسه نکن. میگیری که چی میگم؟
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 0
    مرگ بر اسرائیل
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 0
    واقعا خدا را شکر و هزار هزار بار شکر به درگاه الهی . شاید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کس باور نمی کرد که انقلاب این گونه جهش هزار برابری در زمینه صنایع موشکی و پهبادی و هوا فضا و سامانه های پیشرفته و تجهیزات نظامی گری داشته باشد و به طور مستقل و بدون وابستگی به شرق و غرب تولید انبوه بیشمار که دشمنان را به حیرت وا داشته بنماید . الله اکبر الله اکبر براین شوکت و عظمت . قطعا این از معجزات متقن انقلاب اسلامی است که علیرغم همه محدودیت ها و فشارهای حداکثری و نهایت تحریم ها ایران توانسته دست به ابداعات خارف العاده ای بزند که دشمنان را گیج و سر در گم و مات و مبهوت و مرعوب کند به نحویکه بنا به اقرارشان در شب خواب و در روز آرام ندارند . اسرائیل از این همه قدرت ایران منفعل و دیگر دشمنان متحیر مانده اند و می دانند که با ایران اسلامی و ابر قدرت منطقه نبایستی شاخ و شانه کشید و به جنگ نظامی پرداخت چرا که در این صورت منطقه را به گورستان جسم شان تبدیل خواهد کرد . و اما به رزیم کودک کش و جعلی اسرائیل اعلام می دارم اینقدر مثل سگ از راه دور پارس نکن که خیال نمائی ایران و مردم مومن آن حالا که مثل سگ پارس می کنی می ترسند . کور خوانده اید اگر کوچکترین نا بخردی و بی عقلی از شما نسبت به ایران سر بزند بدون تردید با واکنش هزار برابری مواجه خواهید شد به نحویکه اسرائیلی دیگر وجود نخواهد داشت . و مرگ و زوال تان قطعی و حتمی است . به امید آنروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس