کد خبر 1305780
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
پرداخت حقوق ۳ میلیونی به جودوکار دستفروش

فدراسیون جودو اعلام کرد تا پارالمپیک‌ پاریس، ماهیانه ۳ میلیون تومان به مسعود رستگار پرداخت می کند.

به گزارش مشرق، آرش میراسماعیلی، ریٔیس فدراسیون جودو در سفر به استان کرمانشاه به  منزل مسعود رستگار عضو تیم ملی جودو ناشنوایان رفت. در این دیدار میراسماعیلی قول داد که از طریق هیات جودو استان کرمانشاه، ماهیانه به صورت کمک هزینه مالی مبلغ ۳۰ میلیون ریال به حساب رستگار تا پاراالمپیک پاریس پرداخت شود.

مسعود رستگار، عضو کرمانشاهی تیم ملی جودوی کم شنوایان و ناشنوایان ایران است که این روزها در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه دستفروشی می‌کند و شب‌ها با حضور در سالن جودو به تمرین‌های خود برای مسابقات آتی می‌پردازد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    الحمدالله رب العالمین شکرلله
  • کیوان مؤمنی DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    امیدوارم به خداوندسبحان تمام‌ کسانیکه درقربت هستند؟ درایام ظهور حضرت امام مهدی با دست پر شریف یاب شويم؟ به حضور مبارک ایشان؟ وهرآنچه که درقربت درآمد داشتیم خالصانه به ایشان تحویل دهیم؟ تاهم دنیای خودراآباد کرده‌ باشیم وهم آخرت ؟تاجهانی بسازد بدون خونریزی انشاالله
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    به خدا خیلی شرم آوره ... ,تو مملکتی که برای کسانیکه جز ضرر چیزی برای کشور ندارند فیش های حقوقی چهل پنجاه میلیونی صادر می‌شود برای یک ورزشکار ملی پوش که آنقدر عزت نفس و بلندطبعی دارد که حاضر است با دستفروشی ارتزاق کرده و با تمرین آماتوری برای کشورش که اتفاقا فراموشش هم کرده ، حقوق سه میلیون تومانی درنظر گرفته شد ، آن هم موقت ... به خدا خجالت آوره !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس