محمودرضا آقامیری

پاسخ دکتر محمودرضا آقامیری (رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی) به سوال مجری برنامه جهان آرا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    5 3
    وظیفه شرعی شما امربه معروف و نهی از منکر بود نه سکوت
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 1
      گاهی سعادت نصیب میشود، گاه سعادت را برایتان می سازند، گاهی مسئولان فهیم حاکم می شوند، گاه مسئول تو خالی برایتان می سازند، گاهی انرژی اتمی و اقتدار آفرین با رئیس خدوم، گاه بولد شده اجانب و دانشگاه آمریکایی بیروت و مجله نیچر .... و ریشه در قوم ظلوم و جالب، نه بلکه دردناک آنکه خرشان که از پل گذشت، چونان تفاله به زباله دان می افکنند و تمامی لینک های مربوطه را حتی آمریکایی های نایس، حذف می کنند، چرا که این عوامل درپیت و خنثی، کارکرد خود از دست داده و از حیّز انتفاع ساقط شده اند، خون شهدای والا مقام هسته‌ای این عناصر خسارت ساز را رسوا نموده و بزودی به زباله دان تاریخ افکنده خواهند شد، مهم این است که بدانید جاسوس خانه انرژی اتمی که سالیانی است بر خون شهداء رقص قدرت می کنند و از قِبَل پول پاشی، چه گشنه هایی که در این جاسوس خانه به آلاف و الوف نرسیدند، دست کج هایی که چونان بز اخفش برای جیفه دنیا، غلام حلقه به گوش رؤسای این سازمان بودند و از خونِ ارتزاق می کردند/ آری ..... این چنین زیر و زبر عالم نمی‌ماند مدام/ می‌نشاند چرخ هر کس را به جای خویشتن/
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    12 1
    خدا وکیلی ظلمه اگه این خائن ها محاکمه و مجازات نشوند و تازه راست راست بچرخند و به ریش ملت بخندند!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    8 1
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    16 1
    مرگ بر خائن
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    13 1
    چون عامل دشمن بودن و در حکومت رخنه کردن و برجام و سعد اباد را به بر کشور تحمیل کردن
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    4 8
    جالبه چه شباهتی! الآنم دقیقا به پزشکان متخصص، محققین و افراد محبوب و صاحب نفوذ بین مردم دارن فشار میارن که در مورد واکسن کرونا سکوت کنن!!!
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      2 1
      اتفاقأ شباهت داره ولی برعکس!! اون موقع میخواستن با شانتاژ و همین کارهایی که امثال شماها میکنن به مردم بگن اگه التماس به یانکی ها نکنین بابت واکسن ( فایزری که معلوم نبود عین خونهای آلوده چند نفر ایرانی رو باهاش میخواستن بکشن) همتون تا شیش ماه دیگه مُردین، که این توطئه با درایت رهبری خنثی شد، حالا کمپین واکسن نزنید درست کردن تا مردم رو اونجوری به کشتن بدن!!! خوشبختانه دستتون رو ‌شده!!!
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      2 1
      ربطی به واکسن نداره واکسن خوبه بعدش چقدرم ساکتن خخخ داریم میبینیم
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 1
    برجام فریب بزرگ قرن بود علیه صنعت هسته ای ایران .. امیدوارم بتوانیم از شکست ها و اشتباهات گذشته درس بگیریم ، امیدوارم بتوانیم عقب ماندگی ها در این عرصه را جبران کنیم ، ما اشتباه کردیم باید شهامت داشته باشیم و بپذیریم این نکته رو .. تا بلکه درس بگیریم و دوباره وارد چنین بازی زخطرناک و زیان باری نشویم ! آزموده را آزمودن خطاست
  • محمد IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 1
    خدا خائنین به امت را لعنت کند ،روانی وداردسته بی کفایتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس