کد خبر 1305707
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

شهرک خزرشهر جزو توریستی ترین و لاکچری ترین شهرک های مازندران است در حاشیه آن تعداد زیادی فروشگاه و مراکز خرید مشاهده می شوند . از لحاظ امکانات رفاهی همچون پارک ، انواع زمین بازی ، فضای سبز ، رستوران ،کافی شاپ و ... شهرک خزرشهر فول امکانات بوده و چیزی کم ندارد . در بخش شمالی خزرشهر ساحلی به نام سی ساید وجود دارد که بهترین کافه ها و رستوران ها در این بخش از شهرک خزرشهر واقع شده اند . همان طور که می‌دانید شهرک خزرشهر از قدیمی ترین ویلا شهر های مازندران محسوب می شود ،  اما جالب است بدانید قدمت چندین و چند ساله اشهرک خزرشهر از لوکس بودن ویلاهای آن کم نکرده و بالعکس در آنجا با حجم وسیعی از جذابیت ها رو به رو هستیم . یکی از دلایل لوکس بودن ویلاهای شهرک خزرشهر را می‌توان در امکانات تعبیه شده در ویلاها جستجو نمود ویلاهای زیبای این شهرک دارای محوطه‌های خیره کننده استخر ، جکوزی و سونا و از این قبیل موارد می باشد .

ویژگی های منحصر به فرد شهرک خزرشهر و خانه دریا

شهرک خانه دریا و زیبایی های شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر و خانه دریا ، مناطق ویلایی استان مازندران واقع در سرخرود هستند تمامی ویلاهای این شهرک ها چشم انداز رو به دریا را از آن خود کرده اند . به طور کلی در صورتی که تصمیم به خرید ویلا و سرمایه گذاری در مازندران را دارید بهترین گزینه خرید ویلا در خزرشهر و یا خانه دریا می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا از دیگر زیبایی های آن ها بیشتر بدانید .

سرمایه گذاری در خزرشهر

اگر به دنبال خرید ویلای شیک و لوکس و لاکچری هستید شما خرید ویلا در شهرک خزرشهر را پیشنهاد می کنیم . این منطقه به واسطه یک جاده اصلی به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است ، در بخش شمالی آن چشم اندازی رو به دریا دارد و بخش جنوبی آن به سمت جاده بابلسر و فریدون کنار راه دارد . خزرشهر دارای امکانات و ساختمان های بسیار شیک لوکس است و شاید بتوان گفت معروف ترین اشخاص ایران در این شهر برای خرید سرمایه گذاری کرده اند . به دلیل دارا بودن امکانات بسیار بالا و طبیعتی سرسبز و خوش آب و هوا بهترین گزینه برای سرمایه گذاری افراد به حساب می‌آید . چرا  که سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی مهمان و گردشگران و توریست می‌باشد . از این رو این شهر که توریست پذیر تمامی زیبایی ها و تفریح های گردشگری را در خود جای داده است به همین علت روزانه و ارزش اقتصادی املاک در خزرشهر افزوده می‌شود .

ویژگی های منحصر به فرد شهرک خزرشهر و خانه دریا

ویژگی ویلاهای شهرک خانه دریا

در شهرک خانه دریا انواع‌مختلف ویلا همچون کف خواب ب و ویلاهای آپارتمانی احداث شده است . ویلا هایی که در سال های اخیر ساخته شده‌اند بافت قدیمی ترین نسبت به ویلاهایی که جدیداً ساخته شده‌اند دارند  . مهم ترین مزیت نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز ویلاهای شهرک خانه دریا به کار رفته است .

سرمایه گذاری در شهرک خانه دریا

تمامی ویلاهای شهرک خانه دریا دارای سبک خاصی از معماری هستند . این ویلا ها در تمام جهات از جمله شمالی ، شرقی ، غربی و ... یافت می‌شوند . تمامی ویلاها در شهرک خانه دریا از نظر قواره زمین ، متراژ ساختمان و ابعاد ویلا و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی بسیار شیک و با یکدیگر متفاوت هستند  . تنوع گسترده ، سبک ساخت و ساز مدرن کلاسیک و مینیمال را می‌توان در ویلاهای شهرک خانه دریا مشاهده نمود . بد نیست بدانید با گذشت زمان ویلا یا زمین خریداری شده توسط شما ارزش اقتصادی بالاتری پیدا خواهد نمود ، چرا که این شهرک همواره در حال توسعه و پیشرفت می باشد .بهترین گزینه برای خرید ویلا در مازندران می‌تواند ویلاهای شهرک خانه دریا باشد این ویلاها به تمامی مراکز دسترسی داشته و همچنین دارای محوطه سازی بسیار چشم‌نوازی است .

مشاور املاک بهترین راهنما برای خرید ویلا در شهرک خزرشهر و شهرک خانه دریا

نقش مشاور املاک در خرید ویلا در مازندران بسیار مهم می باشد چراکه در هر کاری مراجعه کردن به متخصصین آن زمینه و به اصطلاح کسی که از پیچ و خم این راه آگاه است از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری می کند . به همین علت پیشنهاد می‌شود از تیم مشاوره دکتر محمد بخشی که با سال ها سابقه و تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در زمره بهترین مشاورین املاک قرار گرفته است ، مشاوره رایگان دریافت نمایید . ایشان با داشتن سابقه بسیار بالا و بدون هیچ گونه اختلالی بهترین شما را در زمینه سرمایه گذاری و خرید ویلا در شهرک خزرشهر و شهرک دریاکنار راهنمایی می کند .

ویژگی های منحصر به فرد شهرک خزرشهر و خانه دریا

مزایای خرید ویلا در  شهرک خزرشهر و شهرک خانه دریا

خرید ویلا در شهرک خزرشهر و شهرک خانه دریا ، همچون ویلاهای مستقل در دیگر نقاط استان دارای مزایای بسیار زیادی هستند . به عنوان مثال از مزیت های بسیار مهم این ویلاها ، امنیت بسیار بالا و بی نظیر آنها می باشد . در شهرک خزرشهر و شهرک خانه دریا تمامی ورود و خروج ها توسط نگهبانان و حراست به صورت ۲۴ ساعته چک می شود . شما با خیال راحت می توانید در محوطه در هر زمان که بخواهید به پیاده‌روی بپردازید . در صورتی که علاقه‌مند به پیاده‌روی در سواحل هستید پیشنهاد می‌شود خرید ویلا در شهرک های خزرشهر و یا شهرک خانه دریا را انتخاب نمایید . چرا که این ویلاها دسترسی بسیار بالایی به سواحل دریای خزر دارند از دیگر مزایای خرید ویلا در این شهرک های فوق العاده لاکچری همچون شهرک خزرشهر و شهرک خانه دریا محوطه سازی آن می باشد ، در زیباسازی این شهرک ها از درختچه ها و درختان بومی و قدیمی استفاده شده است  . گیاهان سرسبز و همراه گل های زینتی زیبایی محوطه شهرک را چندین برابر کرده است این شهرک ها دارای طبیعت بسیار زیبایی هستند که زبان زد همگان می باشند .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس