کد خبر 1305706
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

بسیاری از ما دوست داریم که یک آیفون داشته باشیم. اما با توجه به هزینه‌های سنگینی که مخصوصا در کشور ما وجود دارد، قیمت این گوشی‌ها در حد نجومی بالا رفته است و حداقل داشتن آیفون جدید سخت شده است. در همین راستا، بسیاری از کاربران خرید مدل‌های قدیمی آیفون را ترجیح می‌دهند. اما واقعا نیازی به این کار نیست و شما می‌توانید به روش اقساطی، خرید آیفون ۱۳ را تجربه کرده و بهترین گوشی‌های کنون کمپانی اپل را دریافت کنید. گوشی‌های جدید می‌توانند چندین سال برای شما کار کنند و کاملا یک خرید ارزشمند را تجربه کنید.


سریع ترین روش خرید آیفون 13 به صورت قسطی چیست؟

بازرگانی سیب مرجع علاقمندان به محصولات اپل

بازرگانی سیب، سریع‌ترین روش برای خرید اقساطی گوشی‌های این سری را برای شما فراهم کرده است و تنها کافی است که ۴۰ درصد از قیمت آیفون ۱۳ پرو و مدل‌های دیگر را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کنید. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس از همه این گوشی‌ها بالاتر است، اما با خرید اقساطی به سریع‌ترین روش ممکن در بازرگانی سیب، خرید را ساده‌تر کرده است و بدون استرس خاصی می‌توانید به سراغش بروید. خرید گوشی‌های آیفون سبب می‌شود که به اکونومی این شرکت وارد شده و از امکانات بسیار جالبی برخوردار شوید.

گوشی‌های آیفون ۱۳ دارای تغییرات نسبتا کمی نسبت به سال گذشته بوده‌اند، اما هنوز هم ارزش خرید بسیار بالایی دارند و می‌توانید از امکانات جالبی مانند صفحه نمایش جدید، باتری بزرگ‌تر و تراشه بسیار قدرتمندتر استفاده کنید. اپل کاری کرده است که ارزش خرید آیفون ۱۳ بیش از آیفون ۱۲ باشد و تا حد زیادی هم در این امر موفق عمل می‌کند. کافی است که به بازرگانی سیب مراجعه کرده و امکان خرید آیفون ۱۳ در تمامی طیف‌های رنگی و مدل‌ها را به سادگی به‌صورت اقساطی داشته باشید. این روش ایده‌آل‌ترین روش برای خرید بدون استرس این گوشی‌ها خواهد بود.

سریع ترین روش خرید آیفون 13 به صورت قسطی چیست؟

طراحی های آیفون 13 زیبا و بسیار کاربردی

آیفون ۱۳ امسال با طراحی ناچ کوچک‌تر همراه شده است و ماژول‌های دوربین هم به‌صورت مورب در کنار همدیگر قرار دارند. ماژول دوربین همراه با سنسورهای بزرگ‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید اطمینان داشته باشید که عکس‌ها با کیفیت بالایی همراه با قابلیت‌های جدید در اختیار شما خواهد بود. این سنسورها برای عکس‌برداری از شب نیز بهینه‌سازی شده‌اند و می‌توانید از قابلیت سینمایی جدید هم مانند یک کارگردان بهره ببرید. این دوربین‌ها یقینا بهتر از گوشی اندرویدی دیگری در بازار عمل می‌کنند و می‌توانید آن را دوست داشته باشید.

امسال اپل از باتری‌های بزرگ‌تر هم بهره برده است و می‌توانید هنگام خرید آیفون ۱۳ در مدل‌های مختلف، از ۱.۵ الی ۲.۵ ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به سال گذشته برخوردار شوید. چنین افزایشی با توجه به صفحه نمایش جدید که مصرف باتری بیشتری دارد، کاملا عالی است و حتی آیفون ۱۲ پرو مکس سال گذشته که باتری بسیار خوبی داشته است، با ارتقا موجه شده است. باتری‌های امسال دارای ابعاد بیشتری به واسطه تغییر در ساختار برخوردار هستند و می‌توانند حداقل یک روز کامل برای شما ماندگاری داشته باشند. گوشی‌های آیفون ۱۳ پایه و آیفون ۱۳ پرو مکس بیشترین میزان در افزایش را با ۲.۵ ساعت داشته‌اند.

صفحه نمایش گوشی‌های امسال اندازه مشابه با سال گذشته دارند، اما از پنل اولد همراه با قابلیت‌های جدید در آن‌ها استفاده شده است. نسخه‌های پرو از قابلیت پروموشن استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی پویایی از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز را برای شما فراهم می‌کند. برای اولین‌بار است که نسخه‌های پرو دارای چنین رفرش ریت بالایی هستند و اپل هم بالاخره این قابلیت جدید را به گوشی‌های امسال آورده است. شما می‌توانید انیمیشن‌های روان‌تر و اسکرول بسیار راحت‌تر را به واسطه این قابلیت جدید داشته باشید.

نکته مهم‌ دیگر در استفاده از تراشه جدید، البته با همان فناوری ساخت است. تراشه A15 بیونیک را می‌توانید با افزایش عملکرد نسبت به بهترین تراشه‌های اندرویدی دریافت کرده و این نکته را هم بدانید که فاصله این تراشه با اسنپ دراگون، سال به سال افزایش بیشتری پیدا می‌کند. اپل در واقع در تلاش است که گوشی‌های آیفون برای چندین سال آینده هم بهترین عملکرد و قدرت را داشته باشند و کاملا هم در این زمینه موفق بوده است.

آیفون 13 پرو با اقساط 3 تا 12 ماهه

گوشی‌های پرو در این سری عملکردشان خارق‌العاده‌تر بوده است و می‌دانیم که یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی آن‌ها هم دیده می‌شود که نسبت به نسخه‌های استاندارد، جالب‌تر است. گوشی‌های پرو بهتر می‌توانند بازی‌ها را اجرا کرده و برای ادیت فایل‌های ویدیویی شما مناسب باشند. بنابراین، اگر کاربر حرفه‌ای‌تری هستید که از گوشی خود برای تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، یقینا تهیه قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس یا قیمت آیفون ۱۳ پرو بیشتر به نفع شما خواهد بود و می‌توانید از قابلیت‌های هیجان انگیز آن به سادگی استفاده کنید.

آیفون‌های امسال خارق‌العاده ظاهر شده‌اند و همین کافی است که خرید آیفون ۱۳ از طریق بازرگانی سیب و به‌صورت اقساطی، ارزش بیشتری داشته باشد. کافی است که مبلغ کمی را به‌صورت پیش پرداخت ارائه کرده و مابقی را بسته به برنامه‌ریزی مالی خود به‌صورت اقساطی و در عرض ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. با این روش، استرس کمتری خواهید داشت و نیازی نیست که کل مبلغ را به‌صورت یکجا پرداخت کنید. همچنین بهتر است بدانید که تحویل گوشی در مدت زمان بسیار سریعی انجام می‌شود و بازرگانی سیب، یکی از سایت‌های پیشرو در این زمینه است.

سریع ترین روش خرید آیفون 13 به صورت قسطی چیست؟

تعویض آیفون های قدیمی با آیفون های جدید در بازرگانی سیب

حتی جالب است بدانید که امکان تعویض آیفون‌های قدیمی با آیفون ۱۳ هم در بازرگانی سیب فراهم شده است و می‌توانید از طریق مراجعه به شرکت یا تماس، از شرایط این کار با خبر شده و با هزینه کمتری اقدام به استفاده از بهترین گوشی‌های اپل در سال جاری کنید. آیفون ۱۳ محصول شگرفی است که حداقل تا چهار الی پنج سال آینده از نظر سیستم‌عامل هم مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت و هیچ‌کدام از گوشی‌های اندرویدی چنین شرایطی ندارند.

iOS 15 امسال از ویجت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های نرم‌افزاری و سفارشی سازی آن‌ها نیز بیشتر شده است. اپل پشتیبانی امنیتی از این سیستم‌عامل را افزایش داده است و می‌توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید. فناوری 5G هم در گوشی‌های امسال با توسعه روبرو شده است و با توجه به اینکه در ایران هم طی دو الی سه سال آینده این فناوری فراگیر خواهد شد، آیفون ۱۳ با این فناوری ارتباطی جدید، بیشتر به دردتان می‌خورد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس