کد خبر 1305704
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

در دنیایی که زندگی میکنیم همواره در معرض اتفاقات پیرامون خود قرار میگیریم، این اتفاقات ممکن است روی زندگی ما تاثیر گذار باشند در حالی که ما از آنها بیخبریم.

درب های اتوماتیک استاندارد

همه ما نیاز هایی در زندگی داریم که ممکن است به صورت نهان یا آشکارا بیان شوند، این نیاز ها میتواند تمامی حالات ما را شامل شوند.در عصر کنونی تردد و رفت و آمد امری بسیار مهم و تاثیر گذار در زندگیهایمان است، این امر با نیاز هایی نیز مواجه است که میخواهیم درباره این نیاز ها صحبت کنیم.

تردد ما ممکن است مستلزم ابزار ها و ماشین آلاتی باشد که زندگی مارا تسهیل کند، این ابزارالات میتوانند شامل خودرو ها، ایستگاه ها و تجهیزات مسافربری ، درب ها و ترمینال های عبور و ... باشند که همه این ها برای خلق ارامش ما گرد هم آمده اند.

درب های اتوماتیک از جمله تجهیزات و لوازمی است که میتواند در رفت و امد های ما امری مهم را بر عهده گیرد، سیستم اتوماسیون و کنترل عبور و مرور حدود 2000 سال پیش توسط یکی از دانشمندان یونان باستان به نام هارون اسکندریه اختراع و بهره برداری شد.

تا سال های اخیر هیچ پیشرفتی در این سیستم خلق نشده بود که در سال های 1931 تا 1933 دو مهندس امریکایی این سیستم را به چشم ها و سنسور های اتوماتیک تجهیز کردند، بعد از این رشد و پیشرفت تکنولوژی ها ناقص آن کم کم تکمیل تر و در انتها به سیستمی که هم اکنون میبینید تبدیل شد.

تاریخچه درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک استاندارد

تکنولوژی های تردد که به مرور زمان تکمیل شدند رواج یافتند و باعث توسعه این محصول شدند، هم اکنون هیچ خانه ای وجود ندارد که از یکی از این تکنولوژی ها مانند جک پارکینگی یا درب های اتوماتیک شیشه ای ، راهبند های اتوماتیک یا سایر تجهیزاتی که باعث سهولت در رفت و امد میشوند استفاده بهره نبرد.

جک های پارکینگی یکی از مهم ترین ارکان صنایع گذرگاهی و تردد هستند که در همه اماکن مانند کارخانه ها، فرودگاه ها ، بیمارستان ها ، اماکن زیارتی پرتردد و کم تردد، مجتمع های مسکونی ، شرکت ها و ... مورد استفاده قرار میگیرند، شاید این تجهیزات در نگاه اول ساده و معمول به نظر برسند اما در نگاه جزئی تر باید بدانیم خرید این تجهیزات امری بسیار پیچیده و کارشناسانه است.

معرفی چند برند و ویژگی های جک پارکینگی

جک های پارکینگی اغلب در کشور هایی مانند ایتالیا، چین، ایران، اسپانیا و ... تولید میشوند که بهترین کیفیت و مشهور ترین آنها جک های پارکینگی ایتالیایی هستند که با قیمت بالا اما کیفیتی درخور و ارزشمند روانه بازار میشوند، از نمونه برند های جک پارکینگی ایتالیایی میتوان به برند هایی همچون بریزی، بی اف تی ، پروتکو، نایس و ... اشاره کرد که این برند ها همگی دارای مهر استاندارد و تاییدیه جهانی با نمایندگی های متعدد و خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد.

از برند های ایرانی جک پارکینگی میتوان به برند هایی چون جک پارکینگی سیماران، سوزوکی، محک، یال، یوتاب، پرشین پاور و ... اشاره کرد، این برند ها همگی تولید ایران بوده و قیمت ها و کیفیتی مناسب دارند، جک پارکینگی ایرانی قابل اعتماد تر است زیرا میتوانیم خدمات و تولید کنندگان آنهارا از نزدیک لمس کنیم، این محصولات باکیفیت و قیمت مناسب در کارخانه های ایرانی تولید میشوند.

برند های مختلف مانند برند های ایرانی الکتروپیک، سوزوکی، سیماران، تابا، وینتا و ... همگی برند های ایرانی هستند که تولید کننده همزمان جک پارکینگی و آیفون تصویری هستند که بهتر است کمی با این برند ها آشنا شویم.

برند سوزوکی

مدل های جک پارکینگی سوزوکی نیز شامل مدل های Sz400 و مدل SZ1200 است که دو مدل ریلی و بازویی دارد، مدل بازویی آن که دورانی پرتقاضا ترین محصول بازار در زمینه جک پارکینگی بوده است توانسته است با مدارفرمان پرطرفدار و باکیفیت خود و بازویی فولادیکیفیت درجه یک و قیمتی مناسب داشته باشد. آیفون تصویری سوزوکی نیز برندی مناسب برای آپارتمان ها و ساختمان های ویلایی میباشد، این برند بسیار پرفروش و محبوب است زیر این برند خدماتی مناسب و کیفیتی درخور دارد، برند سوزوکی 3 سال گارانتی و یک سال گارانتی تعویض دارد.

این برند مدل های مختلفی دارد که محبوب ترین مدل آن مدل 415 است که 4 مدل با حافظه و بدون حافظه و سفید و مشکی دارد،.

برند محک

درب های اتوماتیک استاندارد

این برند که از شرکت های برتر بازار در زمینه تولید جک پارکینگی در ایران است توانسته کیفیت قابل قبول و رضایت مشتری را به همرا داشته باشد، از مزایای جک های پارکینگی محک میتوان به ریموت فابریک آن اشاره کرد ، ریموت فابریک مزیتی است که اجازه نمیدهد ریموت های متفرقه به جک های پارکینگی محک متصل شوند. همینطور مدارفرمان این جک بدون نیاز به ماژول میتواند به آیفون تصویری تکنما اتصال یابد و از طریق مانیتور آیفون تصویری درب را باز و بسته نماید.

برند آیفون تصویری تکنما تنها برند صادراتی آیفون تصویری در ایران است که بسیار قابل اطمینان و باکیفیت است، این برند بسیار برای اپارتمان های پر واحد مناسب است به نحوی که با 7 رشته سیم میتواند به 256 واحد مانیتور متصل شود، کیفیت تصویر در مانیتورهای برند تکنما مشهود و قابل لمس است، دوربین باکیفیت و تصویر LED میتواند تضمین گر کیفیت مانیتور های آیفون تصویری تکنما باشد.

این برند با تمامی مدل ها و 3 سال خدمات پس از فروش در فروشگاه سها ای شاپ در دسترس است.

برند سیماران

سیماران به جرات محبوب ترین برند ایرانی در حوزه تولید و تامین سیستم های حفاظتی و امنیتی در ایران است، محصولات این برند خواهان زیادی دارد که توانسته این برند را به یکی از برند های خوش فروش و مطرح و بنام بازار تغیر دهد، جک پارکینگی سیماران از مدل های قدیمی اما پرقدرت بازار بوده است مدل 4s این برند با الهام از مدل leader4 برند پروتکو توانسته است یکی از پرمصرف ترین و بادوام ترین محصولات بازار ایران تبدیل شود.

همینطور آیفون تصویری سیماران از محبوب ترین و پر تقاضاترین مدل برند های بازار ایران است، این برند با نوآوری های فراوان و کیفیت بالا توانسته خود را در میان محبوب ترین محصولات بازار جای دهد، این برند از اولین تولید کنندگان آیفون تصویری WIFI در ایران است که بسیار مورد توجه واقع شده است.

شرکت صنایع الکترونیک سها با برند فروشگاهی سها ای شاپ نمایندگی انحصاری برند های سیماران، بریزی، وی تو ، بی اف تی و ... است، برای اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات این شرکت با ما تماس بگیرید یا اینکه به وبسایت ما سربزنید.

آدرس سایت :

Sohaeshop.com

تماس با ما

026-32542350 | 026-32547680

026-32540931 | 026-32539800

026-32541506 | 026-32541507


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس