کد خبر 1305250
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
دختران به یک عکس اعتماد می‌کردند

استفاده از لباس پلیس ترفندی بود که دزد جوان برای اجرای نقشه‌اش به‌کار می‌برد و خیلی خوب هم این شگردش می‌گرفت. متهمی که با این بهانه با دختران زیادی آشنا شده و اعتمادشان را جلب کرده‌ بود.

به گزارش مشرق، مهدی پس از آن، پیشنهاد ازدواج را مطرح می‌کرد و همین مساله، شک را به یقین تبدیل می‌کرد و اعتماد صددرصدی دختران جوان را به‌دست می‌آورد، نقشه‌هایی که در سر داشت را اجرا می‌کرد.

این هفته رو در روی این مجرم نشسته و حرف‌های او را شنیدیم.

بیشتر بخوانید

دختران پولدار طعمه خلبان قلابی +عکس

با قربانیان چطور آشنا ‌شدی؟

ابتدا به بازار رفتم و یک دست لباس نظامی و چند سر دوش از درجه سروانی به بالا تهیه کردم. بعد به آتلیه رفتم و با لباس نظامی و درجات عکس انداختم. چند عکس با لباس نظامی باعث شد دنبال‌کننده‌های زیادی پیدا کنم. در میان این افراد می‌گشتم و دخترهای پولدار را پیدا می‌کردم و با آنها طرح دوستی می‌ریختم.

بعد چه اتفاقی می‌افتاد؟

لباس نظامی کار خودش را می‌کرد و آنها خیلی زود به این دوستی پاسخ مثبت می‌دادند و من هم در تمامی موارد اعلام می‌کردم قصدم ازدواج است و با این شگرد از اعتماد بیشتر طعمه‌هایم برخوردار می‌شدم.

نقشه‌ات چه بود؟

دخترها که اعتماد می‌کردند به بهانه صحبت درباره آینده و دیدن خانواده‌ام، آنها را به باغی در اطراف تهران می‌کشاندم. در راه با این ترفند که تشنه هستم آبمیوه تهیه کرده و داروی بیهوشی داخل آن می‌ریختم. قربانیان که نیمه‌بیهوش می‌شدند به داخل باغ می‌کشاندم و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم. بعد هم با سرقت پول و طلای آنها، رهایشان می‌کردم.

اما ظاهرا فیلم و عکس هم از آنها می‌گرفتی؟

نمی‌گرفتم اما به دروغ می‌گفتم فیلم و عکس گرفتم تا بتوانم آنها را مجاب کنم به خواسته‌ام عمل کنند.

چه خواسته‌ای؟

اخاذی. بی‌شک زمانی که به باغ می‌آمدند خیلی پول و طلا با خودشان نداشتند اما وقتی نجات پیدا می‌کردند اگر هم پول و طلایی نداشتند، بازهم از ترس آبرویشان مجبور می‌شدند از دیگران قرض بگیرند و خواسته مرا برآورده کنند.

فکر نمی‌کردی دستگیر شوی؟

چون احتمال می‌دادم آنها نزد پلیس شکایت کنند ، با مطرح کردن ماجرای فیلم و عکس، آنها را تهدید می‌کردم.

چرا فقط پول و طلا سرقت می‌کردی؟

گوشی تلفن‌همراه دردسر دارد. متهمان زیادی از طریق همین گوشی‌های سرقتی بازداشت شده‌اند. از طرفی اگر یک گوشی خیلی مدل بالا را هم سرقت کنم در بازار بدون کارتن نهایت بتوانم دو تا سه میلیون تومان پول به‌دست بیاورم. به دردسرش نمی‌ارزد برای همین از اول که این کار را شروع کردم با خودم گفتم گوشی خط قرمزت باشد.

چه شد که این شگرد را برای رسیدن به خواسته‌ات انتخاب کردی؟

شگرد را در فیلم‌ها دیدم. اما باور کنید تقصیر خود شکات است.

چرا تقصیر آنهاست که تو مرتکب جرم شده‌ای؟

وقتی پلیس این همه هشدار می‌دهد مواظب این‌جور سرقت‌ها و کلاهبرداری‌ها باشید ولی مالباخته‌ها و قربانیان توجه نمی‌کنند. چرا باید آدم‌ها به فضای مجازی اعتماد کنند. گاهی اوقات اخباری را می‌خوانم در خصوص متهمان که خانواده‌هایشان می‌گویند ما از اصل ماجرا خبر نداشتیم و فکر می‌کردیم فرد درستی باشد. چطور می‌توان در فضای مجازی کسی را شناخت. اگر کسی دنبال همسر هم باشد در فضای مجازی پیدا نمی‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    11 1
    چه جالب میگه چند عکس با لباس نظامی باعث شده دنبال کننده های زیادی پیدا کنم .چقدر این فضای مجازی کورکورانه هست
  • عباسی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 0
    دقیقا من به موردی مشابه برخورد کردم که متاسفانه زن و شوهر با هم کلاهبرداری میکردن خدا لعنت کنه چنین ادمایی رو
  • قولومی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    1 0
    دختر خانم ها هم به مامان جون خبر میدادن که بالاخره دعاهات جواب داد . یه احمق پیدا شد که منو بگیره !!!!!!! غافل از اینکه دقیقا همینطور فکری از اونطرف هست . طرف داره صاف و پوست کنده میگه مقصر خود دخترا هستن که اینقدر راحت وا میدن ... آخه سر سوزنی فکر نمیکنن طرف به چیه من دلخوش کرده ؟؟؟؟ جز حماقت و جهل من ؟؟؟ هر دو طرف میخوان سر هم کلاه بزارن . دختره میخواد خودشو غالب کنه پسره هم رسما کلاهبرداری میکنه
  • مرتضی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    1 2
    بهتراست هرچه سریعتر این متجاوز اعدام شود.البته اگر حکم رجم با آتش انجام شود بهتر است.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      چشم جناب قاضی مرتضی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس