کد خبر 1305070
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
هشدار به گران‌فروشان لوازم‌خانگی/ واردات لوازم‌خانگی فقط از کره جنوبی ممنوع است

نایب‌رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم‌خانگی داخلی باید بدانند که نهادهای نظارتی، چون سازمان تعزیرات بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به گرانی لوازم خانگی داخل و ضرورت نظارت بر این بخش، گفت: لوازم خانگی داخلی باید به قیمت واقعی در بازار فروخته شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر میزان تولید لوازم خانگی داخلی در کشورمان بسیار زیاد است و از سوی دیگر این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همچنین لوازم خانگی داخلی ما با برندهای خارجی قابل رقابت است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

وی بیان داشت: البته افرادی که به دنبال ایجاد انحصار در بازار لوازم خانگی هستند باید بدانند که صرفاً واردات لوازم خانگی از کره‌جنوبی به کشورمان ممنوع شده است، اما از سایر کشورها واردات لوازم خانگی انجام خواهد شد.

میرتاج الدینی ادامه داد: البته واردات لوازم خانگی از سایر کشورها به ایران در حدی خواهد بود که تولید داخلی ما ضربه نخورد.

وی ادامه داد: با این حال تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی داخلی باید بدانند که نهادهای نظارتی، چون سازمان تعزیرات بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند و لوازم خانگی باید با قیمت واقعی به دست مردم برسد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: به هیچ وجه لوازم خانگی داخلی نباید گران فروخته شود و با کسانی که گرانفروشی می‌کند، حتماً برخورد قاطع می‌شود.

 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 0
    همتون با هم از بالا تا پایین با هم دیگه دس دارین فکر نکنین مردم نفهمن
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    ترسیدن
  • mostafa sohraby IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    ضاهرا شما نميخواهيد اصل موضوع را بپذيريد دليل اصلي گراني ازاد بودن دست پولداران وکارمندان شمااست وربط چنداني به کاهش ارزش ريال ندارد حتي دليل اصلي کاهش ارزش ريال بالابردن ازادانه قيمتها در ايران است{اگر امروز شما به سايپا اجازه بدهيد قيمت خودروي خود را ده درصد افزايش بدهد با اين کار ارزش ريال ما در بازار جهاني ده درصد کاهش ميابد} ودليل اصلي قاچاق عدم مساوات در جامعه است . شما بقاي جمهوري اسلامي را فداي افزايش حقوق خود وهمکارانتان کرده ايد . مبارزه با قاچاق وگراني راه حل مشکلات جامعه نيست شما بايد علت قاچاق وگراني را درک و ريشه کن کنيد . مشخص است که بسياري از جوانان قاچاق را به کار با حقوق ناجوانمردانه اي که شما تايين کرده ايد ترجيح داده اند پس دليل قاچاق عدم مساوات است وزماني که پولداران وکارمندان شما قادرند دوبرابر کارگر وکشاورز ودامدار وکاسب خريد بکنند قطعا خريد براي اين اقشار سخت ميشود و مصداق گراني در جامعه است . شما واقعا فکر ميکنيد کارگر کارخانه با 10 ساعت کار فقط 4 ميليون تومان حقش است وکارمند بانک با مثلا 6 ساعت کار راحت در زير کولر وبخاري بايد 16 ميليون تومان بگيرد و مطابق قوانين اسلام است .افراد بيشماري در ايران تحصيل کرده اند وتعدادي از انها جذب ادارات شما شده وبقيه مشغول مشاقل ديگر هستند پس ديگر فرار مغذ ها را بهانه افزايش حقوق خود نکنيد فرار مقامات پول پرست به نفع مردم ايران است در هال حاضر تنها راه برقراري مساوات وحفظ جامعه تعيين حقوق براي تحصيل است وبايد جلوي افزايش حقوق خود و کارمندانتان رابگيريد البته اگر انسانيت کافي داريد و براي زحمات امام خميني وانقلاب ارزش قاعل هستيد در غير اينصورت ميتوانيد دوباره خودتان را به ناداني بزنيد وپولتوجيبي خود را افزايش بدهيد اين کار در نهايت باعث نابودي انقلاب ميشود.خصوصي سازي هم فقط شانه خالي کردن نظام از زير بار مسعوليت بود که البته با اين اشتباه مهلک نظام رو در خطر جدي انداخته ايد هيچ کارفرمايي براي مردم يا نظام کوچکترين ارزشي قاعل نميشود براي انها فقط افزايش سود مهم است. حقوق کارمندان در زمان امام منصفانه بود ولي با مرگ ايشان وبا پاک شدن اسلام و انسانيت از دل مردم ومسعولان مساوات جامعه از بين رفت مصطفي سهرابي 09150848710

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس