حمایت شورای وفاق تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از «نوری»/ مدیران محافظه‌کار و غربگرای آموزش و پرورش کنار گذاشته شوند

در بیانیه شورای وفاق تشکل‌های انقلابی فرهنگیان کشور خطاب به نمایندگان مجلس و فرهنگیان آمده است: مدیران محافظه کار و غربگرا که مانع اصلی تحول بوده اند از مراکز راهبردی کنار گذاشته شوند.

به گزارش مشرق، در بیانیه شورای وفاق تشکل‌های انقلابی فرهنگیان کشور خطاب به نمایندگان مجلس و فرهنگیان آمده است: اینک که با انتخاب ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر یوسف نوری نامزد تصدی پست وزارت آموزش و پرورش شده‌اند و این موضوع مورد استقبال فرهنگیان گرانقدر و نمایندگان محترم مجلس قرار گرفته است و بارقه‌های امید در جامعه میلیونی فرهنگیان زنده شده است، خداوند حکیم و علیم را شاکریم و از جناب آقای دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور بابت این انتخاب  سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید:

آموزش و پرورش بدون سکاندار

در این بیانیه آمده است: دکتر یوسف نوری از فرزندان خطه  مقاومت و نیز از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌باشند و مراتب شغلی خود را از درون کلاس آغاز نموده و در ستاد آموزش و پرورش تا سطح معاونت وزیر پیش رفته است. این مسیر کاری طی شده  که درک عمیقی از پستی و بلندی‌های مدیریت در آموزش و پرورش را به همراه داشته است، می‌تواند توشه راهی باشد برای اعتلای آموزش و پرورش؛ بنابراین امیدواریم که مسیر رشد، تعالی و بهبود وضعیت در وزارت آموزش و پرورش از صف تا ستاد هموار شود و اهداف بلند و متعالی تعلیم و تربیت اسلامی به منصه ظهور بنشیند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: لذا ضمن سپاس مجدد از ریاست محترم جمهوری، حمایت قاطع  تشکل‌های انقلابی فرهنگیان را از جناب آقای دکتر یوسف نوری اعلام داشته و انتظار داریم:

- به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تعلیم و تربیت توجه ویژه مبذول گردد.

- به اصول و سیاست‌های مد نظر رئیس جمهور مکتبی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی در قالب دولت انقلابی مردمی اهتمام ویژه به عمل آید.

- اهتمام لازم برای اجرای کامل سند تحول بنیادین به کار بسته شود.

- تمام توان دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های معیشتی و ارتقای منزلت معلم در جامعه به کار گرفته شود.

- در انتخاب تیم مدیریتی، شایسته‌گزینی، تحول خواهی، دارا بودن روحیه انقلابی و جوانگرایی، مد نظر قرار گیرد.

- مدیران محافظه کار و غربگرا که مانع اصلی تحول بوده اند از مراکز راهبردی کنار گذاشته شوند.

- به ترمیم سرمایه اجتماعی برباد رفته در طول سالیان گذشته اهتمام شایسته مبذول گردد.

بدیهی است موفقیت آقای دکتر نوری در این مسیر جز با حمایت رئیس جمهور محترم و نمایندگان مجلس امکانپذیر نمی‌باشد.

شورای وفاق تشکلهای انقلابی فرهنگیان کشور(جامعه اسلامی فرهنگیان ، کانون تربیت اسلامی ، جمعیت اسلامی فرهنگیان ، جمعیت فرهنگیان جهادی ، هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان و کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران ).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    تنها هدف قالیباف و رئیسی باید وحدت باشه ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس