کد خبر 1304954
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
وزارت خارجه سوریه حملات تروریستی در حماه و دیرالزور را محکوم کرد

فرآیند آشتی اهالی دیر الزور از میان غیرنظامیان و نظامیان تحت تعقی در شهر المیادین این شهر ادامه دارد؛ در عین حال ترکیه و عناصر وابسته به آن روستاهای امن در الرقه را هدف حملات راکتی قرار دادند.

به گزارش مشرق، فرآیند آشتی در شهر المیادین استان دیر الزور سوریه  ادامه دارد و غیرنظامیان تحت تعقیب و نظامیان و سربازان فراری  با رساندن خود به پایگاه های ویژه برای برخورداری از عفو عمومی به زندگی طبیعی خود بازمی گردند.

بیشتر بخوانید:

پدافند سوریه ۱۰ موشک اسرائیل را منهدم کرد

بزرگان و چهره های سرشناس در المیادین در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) می‌گویند، فرآیند آشتی فرصتی واقعی برای همه کسانی است که دستشان به خون هموطنانشان آغشته شده بود تا از این طریق که رهبری سوریه در اختیار آنها قرار داده بی هیچ قید و شرطی به آغوش وطن خود بازگردند.

روند آشتی از دیروز در المیادین آغاز شده است و قرار است در دیگر شهرها و شهرک‌های دیر الزور هم ادامه داشته باشد.

در همین حال نظامیان ترکیه و عناصر تحت امر آن از بین تروریست‌ها بار دیگر روستاهای امن همجوار مناطق تحت اشغال ترکیه در شمال سوریه را هدف حملات راکتی قرار دادند.

روستاهای واقع در اطراف آزاد راه بین المللی ام فور و روستای هوشان در استان الرقه امروز هدف حملات راکتی نظامیان ترکیه و تروریست‌های وابسته به آن قرار گرفتند که به خسارات مالی به خصوص به زمین های کشاورزی این منطقه منجر شد

همزمان با حملات ترکیه، پهپادهای آن هم بر فراز شهرک عین عیسی به پرواز درآمدند.

نظامیان ترکیه دوشنبه گذشته هم اطراف شهرک عین عیسی و آزاد راه ام فور در مسیر حلب به حسکه را هدف حمله توپخانه‌ای سنگین گرفتند که خساراتی را به اموال عمومی و خصوص و زمین‌های کشاورزی وارد آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس