دوربین زد فولد ۳ نسبت به گلکسی S۲۱ عملکرد بهتری دارد

طبق بررسی‌های بنچمارک DxOMark، دوربین گلکسی زد فولد ۳ نسبت به گلکسی S۲۱ اولترا عملکرد بهتری داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از sammobile، گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود. این دروبین در شرایط مختلف قابل استفاده است و کیفیت تصویر و فیلمبرداری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این گوشی حتی در عملکرد فوق عریض و بزرگنمایی از آیفون ۱۳ پرو مکس نیز عملکرد بهتری را داشته است. اما طبق امتیازاتی که بنچمارک DxOMark منتشر کرده، گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۳ دوربین بهتری نسبت به گلکسی S۲۱ اولترا دارد.

DxOMark اخیراً بررسی خود از دوربین گلکسی زد فولد ۳ را منتشر کرده و امتیاز ۱۲۴ را به آن اختصاص داده است. این یک امتیاز بالاتر از نوع اسنپدراگون گلکسی اس ۲۱ اولترا و سه امتیاز بالاتر از نوع اگزینوس است. بر اساس بررسی این بنچمارک، گلکسی زد فولد ۳ در مقایسه با گلکسی S۲۱ نویز کمتری در تصاویر و ویدیوهای ثابت دارد. علاوه بر این، گوشی هوشمند تاشو پرچمدار سامسونگ ظاهرا در زمینه عملکرد فوکوس خودکار، نوردهی، رنگ‌ها و بافت کمی بهتر از S۲۱ اولترا عمل می‌کند.

دوربین گلکسی زد فولد ۳

البته گلکسی S۲۱ اولترا در عملکرد فوق عریض (۴۸ امتیاز) و زوم (۹۸ امتیاز) امتیاز بیشتری کسب کرد. گلکسی زد فولد ۳ امتیاز ۱۰۳ را در فیلمبرداری به دست آورد، در حالی که گلکسی اس ۲۱ اولترا امتیاز ۱۰۲ را کسب کرده است.

بررسی عملکرد دوربین گوشی‌ها توسط سامسونگ

با این حال، در آزمایشاتی که خود سامسونگ انجام داده، گلکسی S۲۱ اولترا با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰، کمی بهتر عمل کرده و جزئیات بیشتر، محدوده دینامیکی گسترده‌تر و وضوح بهتری در سراسر قاب را به کاربر ارائه می‌دهد. این گوشی حتی دوربین سلفی کمی بهتر دارد. گلکسی زد فولد ۳ از نظر فوکوس خودکار و ویدیوهای کم نور عملکرد بهتری داشت، اما رنگ‌های اشباع‌شده بیشتری را ثبت کرد. سامسونگ در نهایت این نتیجه را اعلام کرده که گلکسی S۲۱ اولترا دوربین بهتر و انعطاف پذیرتری دارد، اما اکثر کاربران از گلکسی زد فولد ۳ نیز راضی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس