کد خبر 1304790
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
درودگر: استراماچونی ۱.۶ میلیون خواسته تا با استقلال مذاکره کند/ کف درخواست او قرارداد ۲ میلیون دلاری است

مسئول بازاریابی و عضو سازمان لیگ فوتبال گفت:‌ در حد توان با باشگاه استقلال همکاری کردیم اما از قانون تخطی نخواهیم کرد و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم که آبروی فوتبال ایران برود.

به گزارش مشرق،‌ محمدصادق درودگر امروز جمعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی، افزود: این که باشگاه‌ها می‌خواهند از تبلیغات محیطی بهره برده و خودشان کار را دست بگیرند خیلی خوب است اما باید طبق قانون پیش رفت و با دادن تضامین لازم در مسیری قدم گذاشت که فردا دچار مشکلات دیگری نشویم.

وی ادامه داد: حتی ما برای این که بتوانیم از باشگاه‌ها حمایت کنیم قانون را هم دور زدیم، ما نمی‌توانیم با حرف و کلام کارها را پیش ببریم چرا که هر اقدامی نیازمند قانون است و اگر موارد موجود را رعایت نکنیم فردا همه ما باید پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی باشیم. 

مسئول بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: در روزی که استقلال بازی داشت به من خبر دادند چند دستگاه کامیون قصد ورود به مجموعه ورزشی آزادی را دارند تا تبلیغات محیطی خودشان را نصب کنند،‌ همان روز هم نامه زدند تا این تبلیغات نصب شود. مگر می‌شود بدون هماهنگی این کار را کرد؟ باید از قبل اقدامات کار صورت می گرفت تا برای نصب دچار مشکل نشویم اما روند قانونی طی نشد و برای همین کار به سرانجام نرسید.

درودگر تاکید کرد: واقعیت این بود که با ماهیت کار مخالف نبودیم اما باید ضمانت‌های لازم از سوی کارگزار ارائه می‌شد تا خیالمان از بابت اتفاقات بعدی راحت باشد. فوتبال ما در آسیا و جهان دیده می‌شود و نمی‌توانیم خودمان را درگیر مسائلی کنیم که طبعات خودش را دارد. الان تصمیم بر این است از هم اکنون دوستان کارهای ابتدایی خودشان را آغاز کنند تا در زمان مناسب و کافی که در اختیار دارند تمهیدات لازم مد نظر گرفته شده و سال آینده این موضوع به اجرا درآید. 

وی به نشستی که با حضور نماینده باشگاه‌ها برگزار شده بود اشاره کرد و افزود: در آن نشست برخی از دوستان نقطه نظراتی داشتند که مطرح شد، صحبت‌هایی هم عنوان شد مبنی بر این که اگر قرار است فلان باشگاه این کار را کند چرا خودمان انجام ندهیم. در نهایت باید بگویم ارائه ضمانت نامه‌های بانکی که مورد تایید دستگاه های نظارتی باشد محقق نشد اما فراموش نکنید تبلیغات باید از سوی سازمان لیگ اجرا شود تا شاهد یک پارچه بودن فعالیت‌ها باشیم و چند دسته بودن در کارها ایجاد نشود. 

مسئول بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران خاطر نشان کرد: روزی که استقلال با نساجی بازی داشت شرایط خاصی به وجود آمد که ما هم به دلیل همان شرایط اقدامی انجام ندادیم. مدیرعامل استقلال در ورزشگاه بود و شخصا در نصب تبلیغات وارد شده بود و برای این که فضا متشنج نشود حتی دخالتی نکردیم اما پس از آنکه تضامین لازم به سازمان لیگ ارائه نشد طبیعی بود در این خصوص وارد عمل شده و جلوی اتفاقات مشابه را بگیریم. 

درودگر گفت: وقتی یک حامی مالی مبلغ بالاتری را پرداخت می‌کند،‌ طبیعی است از او بهره ببریم. یکی از اپراتورهای تلفن عددی را اعلام کرده بود و اپراتور دیگری رقم بالاتری را و هم ما با آن طرف که عدد بهتری را اعلام کرده بود وارد مذاکره شدیم.

وی در مورد منع حضور دو بازیکن خارجی استقلال در بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان هم یادآور شد:‌ در جریان ماجرا نبودم تا زمانی که فرهاد مجیدی با من تماس گرفت. مساله از این جا شروع شده بود که به دلیل مشکلات مالی و جرایم انضباطی که از دوران قبل برای فوتبال ایران پیش آمده، پیش شرط هایی برای حضور بازیکنان و مربیان خارجی در ایران گذاشته شد و باید آنها رعایت شود. برای این دو بازیکن هم با توجه به این که تمام مساعدت‌ها صورت گرفت؛ دو بازی اجازه حضور آنها در زمین بازی داده شد اما در مهلت مقرر ضمانت‌های لازم به سازمان لیگ ارائه نشد و طبیعی است اجازه موقت آنها لغو شود چرا که تیم های دیگری مانند پرسپولیس و یا باشگاه های دیگر نیز این گلایه را داشتند که چرا برای آنها این قانون وجود دارد اما با استقلال با مماشات رفتار می‌شود. در کل باید بگویم ما طبق قانون رفتار می کنیم و نمی‌توانیم کاری کنیم که آبروی فوتبال ایران برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس