حسین شریعتمداری نمایه

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه پروژه امروز دشمن مسأله ناامیدی است، گفت: هر جا تفکر بسیجی حاکم بوده، ما برنده بوده‌ایم؛ تفکر بسیجی پویا و انسان‌ساز است.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول نشریه کیهان ظهر امروز در همایش «جوان نخبه بسیجی کارآمد» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، ضمن ارج نهادن به تفکر پویای بسیجی اظهار کرد: امام خمینی(ره) غبار بداندیشی‌ها را از اسلام ناب زدود و به قول مقام معظم رهبری بعثت دوباره انجام داد و در این میان بسیجیان، مردم خداجویی هستند که راهیان اسلام ناب‌اند.

وی افزود: همواره بررسی رخدادهای انقلاب نشان می‌دهد که هر جا تفکر بسیجی حاکم بوده، ما برنده بوده‌ایم؛ تفکر بسیجی پویا و انسان‌ساز است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شرایط امروز ما خطیر است، اما خطرناک نیست؛ خطیر است، چون از عقبه‌ای سخت عبور می‌کنیم، ولی خطرناک نیست، چون عقبه‌های سخت زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ خطراتی مثل جنگ تحمیلی، درگیری‌های داخلی با منافقین، ماجرای طبس و غیره و غیره.

شریعتمداری تصریح کرد: امروز دشمن تقریباً تمامی برگ‌های برنده‌اش را به بازی آورده و شکست خورده است؛ ترساندن ما از گزینه نظامی، مسئله هسته‌ای و غیره تنها بخشی از این برگ‌ها بوده است.

وی گفت: وظیفه ما این است که نقشه راه را بشناسیم؛ پروژه امروز دشمن مسئله ناامیدی است و از دو محور رسانه و نفوذ این پروژه را دنبال می‌کند؛ ما باید نگاهمان به نقشه اصلی باشد و حاشیه نرویم؛ شبهه را بشناسیم و پاسخ دهیم، ولی درگیرش نشویم؛ روشنگری و مدیریت افکار عمومی بر عهده جوانان نخبه انقلابی است.

تفکر بسیجی پویا و انسان ساز است/شرایط امروز ما خطیر است نه خطرناک

در پایان این مراسم که حسن پور، معاون بسیج علمی پژوهشی استان تهران، امام جمعه شهرستان دماوند، فرمانده سپاه، رییس و هیات رییسه دانشگاه، رییس سازمان تبلیغات و جمعی از نخبگان دانشگاه و شهرستان حضور داشتند، از نخبگان شهرستان دماوند و دانشگاه تقدیر به عمل آمد و از دستاوردها و اختراعات آنها بازدید شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    6 14
    استکبارتا وقتی،وضع(اقتصاد،فساد،غارت تبعیض،امتیاز وخیانت خودی ونخودیها...)درایران را دارند،تهدیدات نظامیشون پوشالیه وفقط برای جلوگیری; ازحمله وزدن(امکانات پایگاهها،تاسیسات،منافع،گاوها،تروریستها،ناوها وکشیهاشون ..)توسط ایرانه
    • عبدالله مومن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      2 12
      خداوند ایشان را حفظ کند. اکنون نقش آقای شریعتمداری در فضای مجازی به نفع انقلاب اسلامی ایران. همانند نقش آقای سلیمانی در جنگ بر علیه اسقاطیل و آل وحوش ملعون و آمریکا در منطقه است.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 8
    استکبارتا وقتی(وضع اقتصاد،فساد،غارت تبعیض،امتیاز،سهمیه،جنایت وخیانت ..)درایران را دارند،تهدیدات نظامیشون پوشالیه
  • کاظم IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 11
    قبلا هم گفتم تو این سایت. آقای شریعتمداری اگر انسان دلسوزی برای مردم هستید واقعیت های اقتصادی جامعه رو به رشته تحریر در بیارید. تفکر بسیجی باید برای مردم رفاه به همراه بیاره همینو بس
  • محمد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    2 0
    خیلی از مردم علت دشمنی صهیونیست با ایران رو درک نمی کنند چرا دلایل این دشمنی برای مردم تبیین نمی شه؟ بعضی غرب رو مهد تمدن می دونند وهیچ چیزی از ایدولوژی حاکم بر سیاستمداران غربی نمی دونند.
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 5
    بسیج سازندگی . هم انسان ساز و هم دنیا ساز ( شرایط زندگی دنیوی) مردم
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 6
    شرایط میگی یا مردم
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 7
    البته بسیجی که اهل نهی از منکر و امر به معروف مخصوصا مسئولین اونهم فارغ از هر جناحی میتونه کمک کنه
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 3
    تفکر اصیل بسیجی نجات بخش است
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 8
    انسان ساز در حدی که حتی مسلمان هم نباشند برایشان نجات بخش است
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 6
    شریعتمداری
  • رضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 5
    پس دشمن اهدافش را از طريق رسانه و نفوذ دنبال ميكنه ! كاش يك رسانه موفق را هم بعنوان الگو به جامعه خبرى معرفى ميكردى برادر !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس