اخراج دانشجویان ایرانی از کلاس کودینگ اتریوم کانسنسیس‌ به بهانه تحریم

موسسه کانسنسیس به صورت ناگهانی اعلام کرد که نمی تواند دانشجویان ایرانی را در کلاس آموزش کودینگ اتریوم بپذیرد.

به گزارش مشرق به نقل از کوین دسک، موسسه کانسنسیس، که ارائه دهنده خدمات نرم‌افزاری ارزش مجازی اتریوم است، اعلام کرد که ۵۰ نفر از دانشجویان ایرانی را از کلاس آموزش انلاین کدینگ اتریوم اخراج کرده است.

این مسئله نشان دهنده سایه تحریم‌ها در صنعت ارزهای مجازی است زیرا این موسسه در پیامی به دانشجویان ایرانی اعلام کرده که بر اساس قوانین آمریکا شما در کشوری واقع شده اید که ارائه خدمات و کالا به آن ممنوع است.

این موسسه در منطقه بروکلین شهر نیویورک قرار دارد و این پیام را چند هفته پیش به دانشجویان ارسال کرده است.

نکته حائز اهمیت اینکه این دانشجویان بخش قابل توجهی از کلاس های خود را سپری کرده و ارسال این پیام به این معنی است که باتوجود شرکت در اکثر کلاس ها اما آنها گواهی آموزش در این دوره را دریافت نخواهند کرد.

این اقدام نشان می دهد که موسسه کانسنسیس در سیاست‌های خود در قبال دانشجویان ایرانی چرخشی ۱۸۰ درجه ای داشته زیرا قبلا مدعی ارائه خدمات آموزشی رایگان به دانشجویان ایرانی و حتی تخصیص بورسیه به بانوان بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • KR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    3 1
    من هم این تجربه رو با سایت edx داشتم. دوره ای رو ثبت نام کردم اما بعد مدتی بهم ایمیل زدن که بخاطر تحریم های امریکا ارایه این دوره برای کشور شما مقدور نیست. اما جالبیش اینجا بود که برای نشان دادن حسن نیتشون بهم پیشنهاد دادند هر دوره دیگه ای که دوست دارم رو ثبت نام کنم و بعد گذراندن دوره بهم گواهی نامه اون دوره رو خواهند داد
  • تک سوار DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    3 0
    من هم این تجربه رو در اوج ترک خوردن دیوار تحریم و بعد از برجام با شرکت Xlinx داشتم. تازه اون یک قرارداد بین دانشگاهی بود. یک پوزیشن هم فقط بخاطر ایرانی بودن اونم بعد از برجام از دست دادم. یادش بخیر اون موقع شما دنبال پوشش خبری سلبریتی ها بودید. خدا ازتون نگذره.
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    4 1
    قابل توجه آن دست از غربگداهایی ک قبل از مدتی بعلت نبود یا کمبود بودن واکسن ضد کرونایی آمار فوتی ها روند صعودی داشت و دولت را در این مورد بعلت عدم واردات او متهم و مقصر می نمودند ، در حالیکه دشمن از ارائه دهنده حتی از کوچکترین خدمات رایانه‌ای از طریق فضای مجازی به ملت ایران آن را تحریم و مسدود کرده است....
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    4 3
    تقریبا تمام صرافی ها دارن کاربرای ایرانی رو شناسایی و اخراج میکنن.. تحریم نعمته
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    6 2
    اون دانشجویی که به وطن خودش پشت می کنه و میره خارج . حقشه . بیش باد
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 1
      شاید برای خدمت بیاد بعدش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس