کد خبر 1304341
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
بررسی عملکرد طارمی| ستاره کشورمان مقابل لیورپول ناکام بود+عکس

مهدی طارمی در دیدار مقابل لیورپول نمایش متوسطی از خود به اجرا گذاشت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و به شکست ۲ بر صفر رسید. در این بازی مهدی طارمی ۶۴ دقیقه در ترکیب بازی کرد ولی نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

سایت سوفااسکور نمره متوسط ۶.۵ را برای ستاره کشورمان در نظر گرفت زیرا طارمی ۲ شوت به سمت دروازه لیورپول زد که هر ۲ شوت خارج از چارچوپ بود. او د ۲ صحنه شانس داشت که دروازه آلیسون بکر را باز کند که اولی با هوشیاری ماتیپ به کرنر رفت و دومی ستاره کشورمان تصمیم گرفت که پاس بدهد که این موضوع با عصبانیت شدید کونسیسائو همراه شد.

طارمی مقابل لیورپول ناکام بود +عکس

طارمی در این بازی، ۳ بار اقدام به دریبل زنی بازیکنان لیورپول کرد که هر ۳ بار ناموفق بود. او در ۶۴ دقیقه حضورش در میدان، ۲۸ بار توپ را لمس کرد و و دقت پاس ۶۸ درصدی را به ثبت رسانید. او در ۴ بار دوئل تن به تن تنها یک بار موفق بود ولی در نبردهای هوایی آمار بهتری را به نمایش گذاشت و توانست قدرت خود در فضای هوایی را به رخ مدافعان لیورپول بکشد.

طارمی مقابل لیورپول ناکام بود +عکس

ستاره کشورمان در این مسابقه ۱۰ بار توپ را از دست داد و یک بار نیز با خطای مدافعان لیورپول به زمین خورد. او در این بازی یک بار نیز تکل زد. نقشه حرارتی ستاره کشورمان در بازی مقابل لیورپول را نیز در زیر مشاهده کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    مهدی جان طارمی اگر به جای فوتبال بازی کردن تکبر و دختربازی رو کنار بگذاری من قول بهت میدم که به زودی در رئال یا بارسلونا بازی کنی
  • ناشناس IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 1
    حالا اگر سرمربی پرتو از بازی طارمی انتقاد کند جناب طارمی جرات ندارد حرفی بزند ولی اگر همین بازی درتیم ملی ایران اتفاق می‌افتاد وسرمربی تیم ملی ایران از طارمی انتقاد میکرد آقای طارمی بدون معطلی جواب میداد راستی آقای طارمی این هم نشانه ای از تاکتیک ناپذیر بودن بازیکنان تیم ملی ایران نمونه آن را دیشب دربازی پرتو ولیورپول دیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس