کد خبر 1304126
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
طاهری:لازم باشد از گل‌گهر شکایت می‌کنیم/2 ساعت به بازی تمرکز ما را به هم ریختند

سرپرست تیم استقلال گفت:. اگر قرار باشد از بازیکن گابنی شکایت کنیم تا فردا که ۲۴ ساعت فرصت داریم این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری بعد از تساوی استقلال و گل‌گهر اظهار داشت: دیدید که چه اتفقی رخ داد. ۲ ساعت مانده به بازی تمرکز ما به هم ریخت.

وی در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها این موضوع را اطلاع رسانی کرده بودند گفت: قرار نیست هر چه رسانه‌ها بنویسند را ما پیش بینی کنیم. شب قبل از بازی باید به ما بگویند که فلان بازیکن نمی‌تواند بازی کند. به ما تا امروز ظهر حرفی نزدند. فعلا تیم حقوقی ما در حال بررسی است تا مشکل حل شود.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که ‌آیا افرادی در بازی نکردن ۲ بازیکن خارجی دخلی بودند یا خیر گفت: اگر دخیل نبودند که آنها بازی می کردند.ما ضمانت نامه و سند منزلی گذاشتیم که در رهن سازمان لیگ است. بازیکنان ما امروز نباید محروم می‌شدند.

طاهری در خصوص اینکه ایا ضمانت بازیکن گابنی گل‌گهر توسط سازمان لیگ دریافت شده یا خیر گفت: تیم حقوقی ما در حال بررسی است. اگر قرار باشد شکایت کنیم تا فردا که ۲۴ ساعت فرصت داریم این کار را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به استقلال اعلام شد بازیکنانش نمی‌توانند بازی کنند گفت: امروز ساعت ۱۳:۳۰ به باشگاه و ساعت ۲ به ما اعلام شد که نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس