کد خبر 1303571
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
یواز پاتریوت به بازار آمریکای شمالی معرفی شد

کمپانی Bremach از سال ۲۰۰۸ به سختی تلاش کرد تا خودروهای همه‌کاره ایتالیایی را به فروش برساند، اما به موفقیت خاصی در این تجارت نرسید.

به گزارش مشرق، تقریباً یک سال پیش بود که کمپانی آمریکایی Bremach Inc از تصمیم خود برای فروش خودروهای UAZ روسی در ایالات‌متحده خبر داد. Bremach در نمایشگاه اتومبیل لوس‌آنجلس (نوامبر ۲۰۲۱) دو خودروی Ulyanovsk Patriot را در یک غرفه خلوت برای عموم مردم محلی به نمایش گذاشت. یکی از خودروها کاملاً معمولی و استاندارد است، اما دیگری با کیت بدنه آفرود از کمپانی روسی BMS خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

تویوتا هایلوکس با موتور توربوشارژ لندکروزر +عکس

کمپانی Bremach از سال ۲۰۰۸ به سختی تلاش کرد تا خودروهای همه‌کاره ایتالیایی را به فروش برساند، اما به موفقیت خاصی در این تجارت نرسید. حال این شرکت آمریکایی می‌خواهد شانس خود را شاسی‌بلندهای اولیانوفسک UAZ امتحان کند. البته اسم برماچ تائوس باید از روی خودرو حذف شود. بنابراین یواز پاتریوت همان شاسی‌بلند ۴×۴ برماچ برای ایالات‌متحده است. البته باید اشاره کرد که در واقع یواز پاتریوت هنوز گواهی‌نامه‌ای که نمایندگی‌ها و شرکای خدماتی به دنبال آن هستند را دریافت نکرده است.

یواز پاتریوت معرفی شد +عکس

با این وجود، کمپانی Bremach خودروی یواز را به عنوان جانشین ارزان‌تری برای سایر وسایل نقلیه همه‌کاره مثل جیپ رانگلر (شروع قیمت از ۲۹ هزار دلار)، فورد برونکو (شروع قیمت از ۲۸,۵۰۰ دلار) و تویوتا فوررانر (شروع قیمت از ۳۷ هزار دلار) معرفی می‌کند. یواز پاتریوت با قیمت جذاب تری به بازار آمریکا رفته و تنها ۲۶,۴۰۵ دلار قیمت دارد.

یواز پاتریوت معرفی شد +عکس

برای خودرویی با بدنه کاملاً بسته پنج درب (در مقایسه با برونکو و رانگلر باز سه درب)، موتور بنزینی ZMZ (۲.۷ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار)، گیربکس شش سرعته اتوماتیک و کیت بدنه نصب شده، قیمت ۲۶,۴۰۵ دلار تا حدودی توجیه‌پذیر است. بد نیست بدانید یواز پاتریوت با گیربکس خودکار به عنوان یک پکیج پرمیوم برای پاتریوت شناخته می شود و قیمت آن برابر ۱,۶۱۰,۰۰۰ روبل است.

یواز پاتریوت معرفی شد +عکس

شرکت Bremach در حال بررسی تقاضاها و پذیرش سفارش با سپرده اولیه ۱۰۰ دلار است. ظاهراً خودروی یواز پاتریوت در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، ولی تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

یواز پاتریوت معرفی شد +عکس

گفته می‌شود مدل‌های یواز پیکاپ و مدل دیگر پاتریوت با موتور ۸ سیلندری نیز در راه است. به نظر شما این خودرو مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد؟

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 0
    حدود ۱۰ سال پیش ما صادر کننده ماشین به روسیه بودیم . الان هم گاز و نفت به اروپا نمی فروشیم هم اشغال روسیه را هم وارد مملکت میکنیم . ؛(
    • محمد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      اونی که به روسیه می‌دادیم با کم ترین قیمت ممکن بازار بود بعدم اگه ماشینای اونا آشغال ، مال ما واسه اونا فرقونه
  • hassan DE ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام اونایی که میگه اشغال اول برو کاملا بررسی کن ماشین را بعدا بگو اشغال داداش از هزارتا اشغال چینی بهتر تازه قیمت ش نصبت به خود ماشین خیلی خوبه اگه اقساطش کمی طولانی مدت بود من خودم خریدار بودم
  • امید FR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    ماشینهای روس مرگ ندارد.بسیار هم کم استهلاکه
  • حمید رضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    اگه قراره بعدا بیاد پس اینایی که الان توی خیابون موجوده چیه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس