سردار خراسانی: مقابله ما با دشمن پیچیده ترخواهد شد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: در آینده در فضای نزدیکتری با دشمن در تقابل خواهیم بود.

به گزارش مشرق، سردار مجید خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با محور یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام، طی سخنانی اظهار داشت: با برگزاری این اجلاس در تهران می‌خواهیم به جهان این  پیام را برسانیم که امروز کشور یمن می‌تواند محور تحول در جهان اسلام باشد.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که در ده‌های بعد از انقلاب الگوی بسیج در فلسطین ، سوریه عراق و سایر کشورهای منطقه و جبهه مقاومت به بار نشسته است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: ایران است که آمریکا را مدیریت می‌کند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ادامه داد: باید یمن را به عنوان یک کشور الگو در خودباوری و در پایداری به سایر جهان اسلام معرفی کنیم‌. ما در آستانه گام دوم انقلاب هستیم 40 سال تجربه را در داخل کشور و در جهان اسلام پشت سر گذاشتیم.

سردار خراسانی گفت: برداشت ما در سازمان بسیج بر اساس آنچه که رهبر معظم انقلاب در سالهای اولیه گام دوم انقلاب به ما بسیجیان جهان اسلام ابلاغ کردند این است که در آینده و در این دهه در فضای بسیار نزدیک تری با دشمن در تقابل خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنیم که مقابله ما با دشمن در دهه آینده پیچیده‌تر خواهد بود و در این مقابله  بسیج جهان اسام پیروز این مقابله خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهادت را منبع و ذخیره استراتژیک برای رسیدن به این اهداف خود می‌دانیم، گفت: ما در بسیج بر اساس فرمان مقام معظم رهبری زیرساخت‌های تمدن اسلامی را در جهان اسلام با همه  کشورهای جهان اسلام  توسعه خواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده بسیج اظهار داشت: بسیج جهان اسلام منبع قدرت در جهان اسلام برای اسلام و مستضعفین است و ما با تولید پی در پی قدرت و مقاومت این صحنه‌های بین المللی را به پیروزی تبدیل کنیم مقاومت فعال استراتژی ما در جهان اسلام خواهد بود و این را از یمن و فلسطین و مقاومت در سراسر جهان اسلام یاد گرفتیم.

وی با بیان این که  تقویت گفتمان انقلاب اسلامی  در بسیج از رویکردهای موثر ما خواهد بود، گفت: همچنان پرچم استکبارستیزی را در جهان اسلام بر افراشته خواهیم داشت. امروز جمهوری اسلامی به مثابه نخ تسبیحی است که دانه‌های آن جبهه های مقاومت در سراسر اسلام است.  امروز یمن به یک الگو تبدیل شده است ان شالله و امیدواریم این الگوسازی در سراسر جهان اسلام اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جهودشناس IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    درباره واژه خراسان بگم. اصلاً مکانی نبوده و جهتی بوده به نام خورآران یعنی خورشید آران. در جهت مخالفش خور وران بوده یعنی خورشید بران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس