ارائه خدمات مطلوب به مردم با هوشمندسازی پلیس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با حرکت به سمت هوشمندسازی توانسته‌ایم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم و امیدواریم نخبگان علمی، ما را برای کنترل و کاهش ترافیک یاری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش ترافیکی زمستانه پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: رزمایش ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ پلیس از امروز آغاز شد و همکارانم تا ۲۰ اسفند در جاده‌های سراسر کشور حضور دارند.

وی افزود: همکارانم در پلیس راهور در آماده‌باش کامل هستند و با تجهیزات خوبی که در اختیار دارند، امیدواریم شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم؛ با حرکت به سمت هوشمندسازی پلیس توانسته‌ایم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم و امیدواریم نخبگان علمی ما را برای کنترل  و  کاهش ترافیک کمک کنند.

بیشتر بخوانید

تکذیب خبر افزایش جرایم رانندگی +فیلم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهرداری تهران وظیفه سنگینی در کاهش ترافیک پایتخت بر عهده دارد؛ البته  این عزیزان پای کار هستند و ان شاء الله با هم افزایی دستگاه ها شاهد کاهش حجم ترافیک باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دیدار با محمد باقر  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و اینکه در این نشست چه مباحثی مطرح شد، گفت: در خصوص قوانین مرتبط با ماموریت های پلیس که نیاز به بازنگری دارند، گفت وگو شد؛ همچنین درباره بودجه سال آتی نیروی انتظامی  نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس