دولت دوازدهم؛ آیینه عبرت پدافند غیرعامل/ برنامه جامع پدافند زیستی و مقابله با کرونا تقدیم دولت می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه عبرت‌های پدافند غیرعامل را باید از دولت دوازدهم بگیریم، گفت: دولت دوازدهم اعتقادی به پدافند غیر عامل نداشت.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی، با اشاره به برخی برنامه‌های مهم سازمان پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰، گفت: جابجایی در دولت، برنامه‌های ما را دچار یک وقفه کوتاه‌مدت کرد، ولی خوشبختانه دولت سیزدهم و آقای رئیسی نگاه ویژه‌ای به بحث پدافند غیرعامل دارند.

*دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت، دولت قبل نسبت به پدافند غیرعامل، کارشکنی‌های زیادی داشت.

جلالی با اشاره به اینکه عبرت‌های پدافند غیرعامل را باید از دولت دوازدهم بگیریم، تصریح کرد: دولت دوازدهم اعتقادی به پدافند غیرعامل نداشت.

*دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد، اضافه کرد: ما در دولت جدید، به راحتی برنامه‌ها را اجرا و به جلو خواهیم برد.

*توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات، از مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیر عامل

جلالی توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات را از برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیر عامل دانست و تصریح کرد: تلاش ما در این راستاست که یا تهدیدات را غیر ممکن و یا به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به برنامه جامع این سازمان در حوزه پدافند زیستی و مقابله با کرونا، اضافه کرد: این برنامه‌ها را خدمت دولت سیزدهم و ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیم می‌کنیم.

جلالی اظهار داشت: در بحث ارتقای آمادگی عمومی کشور، نیز دستور عمل برای واحدهای مختلف گردآوری کردیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    5 0
    دولت دوازدهم در چه موردی فهم درست داشت که نسبت به پدافند غیرعامل داشته باشد؟
  • CA ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 0
    نسخه ایرانی گروهبان گارسیا گفت حمله سایبری کار دشمنان ایران آمریکا و اسرائیل بوده یعنی هیچ دستی هم میتونه جک بگه این خیکی چرا کنار نمیزنند؟
    • افشین IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      تو خودت نسخه چی هستی؟ مسر چه سفره ای و چه تونی خوردی که اینجوری بار اومدی؟؟ اول برو ببین طرف در پیشینه چی داره و چی خونده بعد بیا
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    6 0
    دولت دوازدهم تر زد به همه چی و رفت . اوله همشم اقتصاد و معیشت مردم
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 0
    مثلا یکی از برداشتهای غلطش این بود که اعلام کرد ابرهای ما رو اسراییل بیرون مرزها میدزده روحانی این حرف و زد و انداخت گردن سردار جلالی
  • افشین IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اختیارات و مديريت در دست دیگران و جوابگو پدافند غیر عامل.!!! همچین سیستم خنده داری رو تا حالا کجا دیده ايد؟؟. فضای مجازی درست مثل فضای حقیقی مرز دارد و باید مدیریت و اختیارش در دست واحدی باشد که غیرت مرزداري داشته باشد. عربگدايان که در همه امور خوب و بد مقلد بی چون و چرای غرب هستند چرا در این مورد از غرب تقلید نکردند؟؟ مگر نه اینکه قبله آمال شما غرب هست؟؟ بجای تقلید از امور غلط فرهنگی و اقتصادی غرب بهتر هستکه به برخی اعمال درست آنها توجه و نمونه برداری کنیم. در آمریکا و اغلب کشورهای اتحادیه اروپا تولييت فضای مجازی با نیروهای مسلح آن کشور هست و در کشور ما وزارت ارتباطات!!!! پس،توضیح خواستن در این بخش از پدافند غیر عامل غلط هست و در زمان کنونی بهترین کار تصویب قانونی توسط مجلس هست تا مدیریت و اختیارات و پاسخگویی و پاسداری از مرزهای مجازی را به ستاد مشترک نیروهای مسلح و در ادامه پدافند غیر عامل انتقال دهند. والا اش همین اش و کاسه همین کاسه خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس