جشنواره

دبیر جشنواره فیلم فجر از احتمال بالای پذیرش حداکثری در سینماهای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش مشرق، مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر، با توجه به واکسیناسیون حداکثری مردم، از احتمال بالای حضور تمامی علاقه‌مندان سینما در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

مسعود نقاش‌زاده در اولین گفت‌وگوی خود با رسانه ملی با ارائه گزارشی کوتاه از روند فعلی جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: تا ۵ روز گذشته ۲۰ نفر از صاحبان فیلم‌ها آثار خود را در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ثبت نام کرده‌اند که البته تجربه سال‌های قبل نشان می‌دهد که در روزهای آخر تعداد بیشتری از صاحبان فیلم‌ها، ثبت نام می‌کنند.

این کارگردان سینما در خصوص فعالیت بخش سینماهای مردمی و میزان پذیرش سالن‌های سینما از مردم در جشنواره امسال گفت: سال گذشته با اینکه واکسیناسیون گسترش پیدا نکرده بود، ستاد ملّی مقابله با کرونا با ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینما موافقت کرد اما امسال با توجه به واکسیناسیون درصد بسیار بالایی از هموطنانمان و بالا رفتن ایمنی در جامعه، این امید را داریم که حضور تمامی تماشاگران و علاقه‌مندان سینما در جشنواره فیلم فجر، اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امسال در جشنواره فیلم فجر، تنها بخش ملّی را داریم و سال بعد بخش بین الملل به جشنواره اضافه خواهد شد.

 برای تکمیل اطلاعات در تماسی با "سیمونیان" مسئول دبیرخانه جشنواره، از آمار جدید ثبت‌نامی‌های جشنواره سؤال کردیم که پاسخ داده شد: در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر از صاحبان آثار در دبیرخانه جشنواره ثبت نام‌ کرده‌اند که با توجه به تجربه سال‌های قبل این احتمال می‌رود که میزان ثبت نام به ۶۰ فیلم برسد. متأسفانه هر سال صاحبان آثار ثبت نام خود را به روزهای آخر سال موکول می‌کنند که امیدوارم این روند برای سال‌های بعد اصلاح شود.

منبع: سینما پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس