فغانی: تهیه امکانات ابتدایی داوری باید در اولویت باشد

داور مطرح فوتبال کشورمان گفت: باید در ابتدا امکانات اولیه داوری از جمله سیستم های رادیویی را فراهم کرد و بعد از آن به دنبال VAR بود.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی پس از قضاوت دیدار تیم های استقلال و نساجی مازندران افزود: اول باید امیدوارم بودکه هواداران فوتبال از این بازی لذت برده باشند. در مورد داوری هم باید بگویم خیلی از عزیزان به دنبال حضور VAR در ایران بودند اما امیدوارم در ابتدا امکانات اولیه داوری تهیه شود و بعد از آن برای اقلام دیگر اقدام کرد. 

وی ادامه داد: با حضور افرادی مثل افشاریان، کامرانی‌فر و سخندان که در زمان خود از نخبه‌های داوری به شمار می رفتند می توان به آینده خوشبین بود. 

فغانی درباره اینکه دوباره چه زمانی در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد، افزود: این مساله نیازمند فرصت است، من روز چهارشنبه برای مسابقات جام اعراب فیفا به قطر خواهم رفت اما هر زمانی که شرایط فراهم شود حتما حضور خواهم داشت. 

فغانی درمورد صحنه‌ای که استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند هم گفت: در مورد بازی صحبتی ندارم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ بدون بابا IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    اره خب منم بودم حرفی نداشتم واقعا اون هندو ندیدی فغانی؟ از اون هند سوریه جلو ایران و لنگ جلو استقلال که تابلو تر بود واقعا براتون متاسفم وی ای ار باید بیاد تو ایران از نون شب واجبتره
  • ساسان IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    2 0
    رفتی استرالیا همه چی بود ، VAR ,امکانات داوری و غیره چرا برگشتی به جایی که به قول تو هیچی نداره ؟؟ یا آنجا قبولت نکردن و تو رو به ایران پس دادن ؟؟ هههههههننن
  • وآ ا فغان از داورهای پولی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    3 0
    اول داورها تعلقاتشون به رنگها و تیم ها رو کنار بذارن و منصافانه سوت بزنن ،،،نیاز به هیچکدامشون نیست..!!
  • محسن IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    سلام وی.ای.آر هم بیاد فایده نداره. چون همیشه هستند افرادی که نتیجه نگرفتن تیمشون رو به مافیای داوری مربوط کنند. اگر وی.ار.آر هم بود قطعا پنالتی اعلام نمی شد و اون موقع انتقادات کمتر که نمی شد هیچ، بیشتر هم می شد. منطق برخی از هواداران شده اینکه موقع اشتباهات داوری به نفع خودشون، بر او درود می فرستند و او را داوری منصف می دانند، اما زمانی که داور عدالت را اجرا می کند، او را منتسب به تیم رقیب می کنند. هیچ کارشناسی تو دنیا اون صحنه رو هند تشخیص نخواهد داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس