کد خبر 1301523
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
زامهران: می‌خواهیم از استقلال امتیاز بگیریم/ مشکلات میزبانی نساجی کلیشه‌ای و تکراری شده

هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در آزادی همیشه سخت است و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و با امتیاز از این میدان خارج شویم.

به گزارش مشرق، حسین زامهران در خصوص دیدار حساس نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: مقابل تیم خوب و بزرگی قرار خواهیم گرفت که لیگ را با نتایج خوبی آغاز کرده است. بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در آزادی همیشه سخت است و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و با امتیاز از این میدان خارج شویم.

وی درباره علت شکست تیمش در بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: شرایط زمین، بدشانسی ما و شاید دست کم گرفتن حریف دلایلی بود که باعث شد در بازی قبلی بازنده باشیم.

هافبک نساجی در رابطه با وضعیت خودش پس از مصدومیت عنوان کرد: ۲ بازی را به علت مصدومیت در کنار تیم نبودم و به تازگی به تمرینات گروهی اضافه شده‌ام؛ برای بازی امروز آماده هستم.

وی در خصوص محرومیت و غیبت ساکت الهامی از حضور روی نیمکت نساجی گفت: قطعاً نبودن سرمربی کنار زمین به ضرر ماست، اما اتفاقی است که افتاده و باید فعلاً با آن کنار بیاییم. در حال حاضر تمرینات ما به خوبی پیش می‌رود و شرایط مطلوبی داریم. امیدوارم الهامی هم زودتر به نیمکت تیم برگردد و او را در بازی‌ها کنار خود داشته باشیم.

حسین زامهران درباره انتقال بازی‌های نساجی به تهران و مجموعه کارگران خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر صحبت‌هایی از این انتقال مطرح شده است؛ امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به ضرر نساجی نباشد. اگر بازی‌های ما به تهران منتقل شود و مجوز حضور هواداران در ورزشگاه‌ها صادر شود، منتظر خواهیم شد. صحبت درباره زمین و استادیوم نساجی کلیشه‌ای و تکراری شده و همواره بحث بر سر آن بوده است. امیدوارم در پایان تصمیم خوب و درستی گرفته شود و دیگر بحث و مشکلی در خصوص میزبانی و زمین نداشته باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس