قدردانی هلال‌ احمر از استان‌ های کمک کننده به زلزله‌زدگان هرمزگان

دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر در پیامی از هلال‌ احمر استان‌ های معین به ویژه استان‌ های فارس و کرمان برای امدادرسانی به زلزله‌ زدگان استان هرمزگان قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسن قوسیان مقدم، در پیامی نوشت: جمعیت هلال‌احمر استان‌های فارس و کرمان در زلزله هرمزگان سخاوتمندانه در کنار هلال‌احمر هرمزگان ایستادند. صمیمانه از مدیریت تحسین برانگیز این دو استان و امدادگران پرتلاش و کارکنان زحمتکش آن سپاسگزارم.

وی افزود: مدیریت هلال‌احمر استان هرمزگان و یکایک کارکنان و امدادگران و داوطلبان این استان نیز با جهادی شبانه روزی برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار جمعیت هلال‌احمر افزودند. سازمان امداد و نجات هلال‌احمر نیز همچون گذشته صبورانه و فداکار در صحنه حاضر است. حماسه‌ای همراه با صبر، تلاش، پشتکار و از جان‌گذشتگی که زبان و قلم از بیان آن عاجز است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: برای یکایک این عزیزان در سازمان امداد و نجات و استان هرمزگان، کرمان، فارس و سایر استان‌های معین از خداوند بزرگ اجر عظیم الهی و پاداش دنیوی و اخروی خواستارم و امیدوارم این تلاش خستگی‌ناپذیر تا زمانی که منطقه زلزله‌زده به خدمات آنها نیاز دارد مستدام و پاینده باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    بله شما استان را با کمک سرحدی ها اداره میکنید و چشم دیدنشان هم ندارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس