سرلشکر باقری درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشتازان نهضت اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی آیةالله محسن مجتهد شبستری عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشتازان نهضت اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد و انقلابی آیةالله محسن مجتهد شبستری عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشتازان نهضت اسلامی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

سوابق انقلابی و مبارزات پیوسته و شجاعانه در دوران طاغوت و نظام ستمشاهی در کنار حضور دائمی در مقاطع مختلف تاریخ پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش آفرینی‌های بزرگ در مسئولیت‌های متعدد و حساس از جمله سال‌ها نمایندگی، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز، حوزه‌های علمیه و قائم مقام جامعه روحانیت مبارز، در کنار غیرت دینی، بصیرت سیاسی و مشی انقلابی؛ شخصیتی جامع و اثرگذار از این عالم جلیل القدر پدید آورده بود.

فقدان این شخصیت ممتاز و ماندگار را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و عموم علاقمندان آن مرحوم و به ویژه خاندان گرامی و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقید سعید رحمت، مغفرت و رضوان الهی و برای مصیبت دیدگان معزز؛ صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توام با پاداش صابرین مسألت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس