معاون اول رئیس جمهور: حضور مسئولان در زلزله استان هرمزگان بسیار کمک‌کننده بود/ رضایت مردم از ساماندهی چادرها

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حضور مسئولان در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان بسیار کمک‌کننده بود، گفت: تامین چادر برای مردم در مناطق زلزله‌زده بسیار مهم است.

به گزارش مشرق، محمد مخبر صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: هم اکنون برآورد و اعلام خسارات زلزله کمی مشکل و زمان بیشتری برای این موضوع لازم است. 

معاون اول رئیس جمهور خطاب به استاندار درباره کارهای فوری که باید در مناطق زلزله‌زده انجام شود، گفت: تامین چادر برای مردم در مناطق زلزله‌زده بسیار مهم است و در بازدید میدانی شب گذشته جایی نبود که مردم  از نبود چادر شکایتی داشته باشند و در محل تجمیعی این چادرها در ورزشگاه هم اقدامات خوب ساماندهی شده بود.

وی عنوان کرد: در بیمارستان نیز مجروح با حال وخیم نداشتیم و تدارکات خوبی دیده شده بود. حضور مسئولان در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان بسیار کمک‌کننده بود. نماینده  شهرستان نیز هم‌پای ما در تمام بازدیدهای شب گذشته حضور داشت که این خیلی مهم است.

مخبر تاکید کرد: در این حوادث بار اصلی روی دوش مدیران منطقه است و ما موظف هستیم تدارکاتی را فراهم کنیم تا با مدیریت خود مدیران منطقه، کارها انجام شود چراکه این عزیزان هستند که از دقایق ابتدایی یک رویداد می‌توانند به داد مردم برسند. 

روز گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    چطور کمک کننده بود ؟؟؟؟ توضیح بیشتر بده !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس