.

پلیس انگلیس اعلام کرد، تحقیقات برای یافتن علت انفجار در برابر بیمارستانی در شهر لیورپول که دست کم یک کشته و یک زخمی برجای گذاشته است ادامه دارد.

به گزارش مشرق، پلیس انگلیس اعلام کرد، تحقیقات برای یافتن علت و عامل یا عاملان انفجار در برابر بیمارستانی در شهر لیورپول که دست کم یک کشته و یک زخمی برجای گذاشته است ادامه دارد.

در حالیکه اعلام شد، یگان‌های خنثی سازی بمب نیز در محل مستقر شده اند تحقیقات درباره این انفجار به واحدهای پلیس مبارزه با تروریسم سپرده شده است، با وجود این، پلیس این انفجار را تروریستی اعلام نکرده است.

این انفجار در یک خودروی تاکسی متوقف شده در نزدیکی ساختمان یک بیمارستان زنان به وقوع پیوست.

بیمارستان زنان لیورپول اعلام کرد تا اطلاع بعدی از پذیرش بیماران معذور است و بیماران باید به بیمارستان‌های دیگر مراجعه کنند.

پلیس هم اکنون محل را محاصره کرده است و با مسدود کردن خیابان‌های منتهی به محل انفجار از آمد و شد افراد به محدوده جلوگیری می‌کند. بخشی از ساختمان بیمارستان هم تخلیه و بیماران به بیمارستان دیگر منتقل شده اند.

شاهدان عینی می‌گویند صدای انفجار مهیب بود و سپس دود غلیظ به هوا برخاست و یک مرد زخمی را دیده اند که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پلیس جزئیات بیشتری از این انفجار منتشر نکرده است، اما برخی خبرها از جستجوی خانه به خانه پلیس برای یافتن سرنخ این انفجار حکایت دارد، اما پلیس گفته هنوز فردی در این باره بازداشت نشده است.

در حالیکه پلیس هنوز حاضر نشده جزئیات بیشتری از این انفجار ارائه کند گفته می‌شود به ساکنان یک محله اعلام شد اجازه خروج از منازل خود را ندارند.

این انفجار همزمان با مراسم یادبود قربانیان جنگ جهانی اول روی داد و در نزدیکی محل انفجار یک خودروی لجستیکی ارتش انگلیس نیز مشاهده شد.

پریتلی پتل وزیر کشور انگلیس این انفجار را وحشتناک خوانده و اعلام کرده به طور مستمر پیگیر آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    1 0
    یک کشته و یک زخمی و این همه سروصدا همین انگلیس قاتل و ادم کش و وحشی هزاران هزار نفر را به خاک و خون می کشه هیچکس هم جوابش را نمیدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس