هوانیروز اجازه پرواز به هیچ پرنده متجاوز دشمن را در آسمان کشور نمی‌دهد

یک خلبان دوران دفاع مقدس گفت: هوانیروز ارتش با موفقیت در انجام مأموریت‌های برون مرزی، به عنوان یک اهرم بازدارنده قوی، اجازه به هیچ پرنده متجاوز دشمن را در آسمان کشور نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ فرهاد حمیدی‌نیا، خلبان دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش ارتش در استمرار امنیت پایدار حاکم بر آسمان کشور، گفت: ویژگی برجسته رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، ساختار ترکیبی آن است، این رزمایش هماهنگی بالای نیروهای چهارگانه ارتش را در دفاع از تمامیت ارضی و استقلال اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، ویترین گوشه‌ای از قدرت ارتش

یک خلبان دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: رزمایش‌های نیروهای مسلح، به ویژه رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، ویترین معرفی گوشه‌ای از قدرت نیروی زمینی، نیروی هوایی، هوانیروز و پدافند هوایی ارتش است.

هوانیروز؛ اجازه پرواز به هیچ پرنده متجاوز دشمن را در آسمان کشور نمی‌دهد

اُورل‌هال محصولات دفاعی، یکی از ستون‌های قدرت دفاعی کشور

حمیدی‌نیا با اشاره به اینکه اُورل‌هال(بازآماد) محصولات دفاعی، یکی از ستون‌های قدرت دفاعی کشور در راستای شکستن دیوار پوشالی تحریم‌های ظالمانه رژیم جنایت‌کار آمریکاست، تصریح کرد: بسیاری از محصولات دفاعی اورهال و نوسازی شدند، ازاین‌دست نمونه‌ها می‌توان به جنگنده‌های (اف ۴، اف ۵ و...) اشاره کرد و در شرایط تحریم تنها با حرکت در مسیر راهبرد «ما می‌توانیم»، این محصولات را روی پا نگهداشتیم.

تکیه‌بر تخصص جوانان، از راهبردهای مهم در سنگر خوداتکایی

این خلبان دوران دفاع مقدس تکیه‌بر تخصص جوانان را یکی از راهبردهای مهم در سنگر خوداتکایی برشمرد و اضافه کرد: متخصصین جوان در رزمایش‌های اخیر به‌ویژه رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، از این ظرفیت‌های بالا رونما کردند.

هوانیروز؛ اجازه پرواز به هیچ پرنده متجاوز دشمن را در آسمان کشور نمی‌دهد

هوانیروز ارتش در انجام مأموریت‌های برون‌مرزی هم موفق است

حمیدی نیا با تأکید بر اینکه هوانیروز ارتش در انجام مأموریت‌های برون‌مرزی هم موفق است، تصریح کرد: به‌عنوان یک اهرم بازدارنده قوی عمل کرده است و اجازه به هیچ پرنده متجاوز دشمن را در آسمان کشور نمی‌دهد.

هوانیروز در دوران دفاع مقدس، سپر انسانی بود

این خلبان دوران دفاع مقدس با مروری بر نقش هوانیروز در دوران دفاع مقدس، به کارنامه درخشان بیش از سه دهه دفاع از کیان و تمامیت ارضی و استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: هوانیروز در کنار نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، سپر انسانی بودند.

خلبانان تیزپرواز هوانیروز در دفاع مقدس، شکارچی تانک‌های رژیم بعثی

حمیدی نیا بابیان اینکه خلبانان تیزپرواز هوانیروز در دفاع مقدس، شکارچی تجهیزات نظامی دشمن به‌ویژه تانک‌های رژیم بعثی بودند.

وی اظهار داشت: ارتش به‌ویژه هوانیروز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی درراه دفاع از اسلام، استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عزت ملت ایران کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 2
    کاش ازش پرسیده میشد چرا هیلیکوپتر جنگی نداریم ؟ غیر از کبری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس