کد خبر 1298428
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان گزارشی درباره نظام رتبه‌بندی معلمان را منتشر کرد.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 2
    چرا افزایش حقوق برای فرهنگیان تورم ایجاد میکند
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    13 0
    تعطیلاتشون رو هم به اندازه بقیه کارگران و کارمندان کنند.. معلم و استاد دانشگاه خیلی فرق دارند
  • سجاد IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    6 8
    یکم از وزارت نفت کم کنند، تمام این مشکلاتی که لیست کردین حل میشه چرا یک جوان بیسواد که صرفا به خاطر بازنشسته شدن پدرش در سازمان های وابسته وزارت نفت رفته سرکار، باید بالای 20 میلیون تومن حقوق بگیره و پدر بنده با 31 سال خدمت صادقانه در آموزش و پرورش و بالاترین گروه و داشتن ایثارگری و ... باید یک گروه ازش کسر کنند و نهایتا 8 میلیون بهش حقوق بدن؟ همیشه این معلمین هستند که باید جور کسری بودجه و مابقی دلایل خیالی که در این کلیپ گفته شده را بکشند؟ اگر از بذل و بخشش های بی حد و مرز وزارت نفت کم کنند، تمام این مشکلات حل میشه اجرای تسری برای قوه قضاییه و سازمان زندان ها و سایر دستگاه ها، براحتی و بدون هیچ یک از این دردسرها اجرا میشه، به معلمین که میرسه یهو یاد تورم و کسری بودجه و هزار جور داستان دیگه میفتین؟ هر موقع تو این مملکت فهمیدن که همه باید زجر بکشن تا معلمین راحت باشند، شاید بتونیم مثل کشورهای پیشرفته بشیم و وضع مملکتمون خوب بشه
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      18 0
      هیچ ارگان دولتی به کارمند کم سابقه و دیپلم حقوقی که فرمودید پرداخت نمی کنند. البته مشکل معلمین عزیز با کارکردن هست. به خدا همین مبلغ که فرمودین رو بهشون بدو استخدام بدن بازم راضی نیستن. همیشه ناراضی!
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      19 0
      از هر دو باید بزنند
  • SMAH1 IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    20 2
    ما هم بچه بودیم، فکر می کردیم این قشر چقدر زحمت می کشند و چقدر حقوق کمی می گیرند. ولی حالا دارم می بینم که کسی که تحصیلاتش از من کمتره و سابقش هم کمتره و فقط معلمه، داره بیشتر از من حقوق میگیره. در ضمن سه ماه هم که تقریبا بیکارند و فقط حقوق می گیرند. بقیه سال هم (برف، بارون، سیل، کرونا و ...) هم معلوم نیست کار درست و حسابی بکنند. لطفا برداشت نشه که این قشر زحمت نمی کشند ولی این همه سر و صدا نداره. بقیه جامعه هم زحمت می کشند. شما به دولت نگاه کنید. یادم نمی آید که وزیری در آموزش و پرورش 4 سال مونده باشه. تا می بینند به کارشون نمی آید، عوض می کنند. همین الان هم تنها وزارت خالی همین است. نگذارید رانت خواری که در «نظام سلامت دولت روحانی» برای «پزشکان» ایجاد شد، اینجا هم تکرار شود.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      16 0
      موافق هستم فعلا دولت برای جلوگیری از تورم که به تمام جامعه که درامد ثابت دارند ،ضربه خواهد زد ،طرح را در اینده انجام دهد.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    4 0
    یه زمانی معلم مظهر دانش و ادب بود. الان یه سر تو گروه های تلگرام مربوط به رتبه بندی بزنید ببینید معلم های عزیز چه فحش های رکیک و جانانه ای به بقیه افراد جامعه از قبیل خانواده های دانش آموزان و بقیه نثار می کنند.
  • حسین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 4
    حقوق های نجومی بانک ها ادارات دولتی شرکت نفت که سه برابر معلم ها است تورم ایجاد نمی کنه اما حقوق کم معلم زیاد بشه تورم زا هست تا وقتی این دید داریم باید فاتحه فرهنگ وبیشرفت کشور خواند ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس