کد خبر 1298425
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
مترو کرج تهران مترو نمایه

ایسنا : شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص تصویر ورود غیرمجاز یک فرد به حریم ریلی در خط ۵ متروی تهران توضیح داد.

به گزارش مشرق، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه در طی روز تیم های تعمیر و نگهداری در حریم ریلی حضور دارند، فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی متعلق به پرسنل فنی خط ۵ مترو است و اگر فردی بدون مجوز وارد حریم ریلی شود، بلافاصله توسط مرکز فرمان اطلاع رسانی شده و فرد را از حریم ریلی خارج می کنند.

لازم به توضیح است اگر فردی غیر از کارکنان انتظامات، تکنسین فنی خط و پیمانکاران وارد حریم ریلی شده باشد؛ از طریق دوربین های ایستگاه و یا راهبر قطار سریعا به مرکز فرمان اطلاع رسانی شده و با فرد مورد نظر که واردحریم ریلی شده، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

به گزارش شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، گفتنی است به شرکت پیمانکار مربوطه به علت عدم پوشیدن لباس ایمنی وکاور شبرنگ توسط پرسنل این شرکت اخطار داده شد.

توضیحات شرکت متروی تهران در خصوص ورود غیرمجاز فردی به حریم ریلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    5 0
    دنبال بازیافت میگشته
  • ارمیا نورعلی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    3 0
    حوصله اش سر رفته بوده آمده بوده قدم بزنه
  • بهزاد ایلام ملکشاهی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    دنبال پیچ ونهره های که ازبدنه قطارافتاده میگرد یااینکه چندروز پیش چیزی ازجیباش افتاده بودتوی اون محدوده
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    1 0
    ما اونروز اونجا بودیم همه هم دیدن طرف داره بدو بدو راه می‌ره دو سه نفر هم دنبالش بودن
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    1 0
    با سلام و عرض ادب بنده خودم چندین سال در امور ایستگاهای مترو کار کرده و هم اکنون بازنشسته هستم این خبر ها دروغ که کسی بدون اطلاع مرکز فرمان و بدون داشتن مجوز وارد حریم ریلی مترو بشه در ساعت بهره برداری ورد به حریم ریلی ممنوع است و در پایان ساعت کاری مترو پیمانکاران خطوط جهت بازدید از حریم ریلی وپس از کسب مجوز از مرکز فرمان مترو وارد حریم ریلی میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس