رئیس‌جمهور کلمبیا در فلسطین اشغالی: اجازه غنی‌سازی به ایران نمی‌دهیم

رئیس‌جمهور کلمبیا در جریان سفر به فلسطین اشغالی در سخنانی منطبق بر سیاست تل‌آویو علیه تهران، با مطرح کردن اتهاماتی علیه ایران گفت که اجازه غنی‌سازی بیشتر به ایران را نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، «ایوان دوکه» رئیس‌جمهور کلمبیا در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی در مصاحبه‌ اختصاصی با روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

وی در این مصاحبه با تأکید بر حمایت کلمبیا از رژیم صهیونیستی بر عزم کشور خود برای مقابله با حزب‌الله و روابط آن با ایران تأکید کرد و گفت: «هیچ کشوری نمی‌تواند با گروه‌های تروریستی رابطه داشته باشد».

کلمبیا به دنبال مستحکم‌ کردن پیوند با تل‌آویو است

وی با تأکید بر لزوم افزایش روابط تجاری با رژیم صهیونیستی و همراهی با مقام‌های این رژیم در پیشبرد اهداف جنگ‌طلبانه در خاورمیانه گفت: «خیلی از آن (سفر به فلسطین اشغالی) لذت بردم. فرصت بسیار بزرگی است که پیوند میان کلمبیا و اسرائیل محکم‌تر شود و شاهدیم که سرمایه‌گذاران اسرائیلی بیشتری برای رفتن به کلمبیا مشتاق هستند بنابراین این به من انگیزه زیادی می‌دهد و فکر می‌کنم این فرصتی است که این رابطه را به بالاترین حد ممکن برسانم».

اجازه غنی‌سازی به ایران نمی‌دهیم

دوکه سناتور سابق کلمبیایی که سه سال پیش رئیس‌جمهور شد به همراه گروه بزرگی از وزرا و تجار به منظور تقویت روابط اقتصادی و امنیتی با رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کرد و روز دوشنبه هفته جاری در یک ضیافت شام با میزبانی «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی حاضر شد.

اولین بار نیست که طی روزهای اخیر، مقام‌های ارشد کلمبیا علیه ایران اتهام‌زنی می‌کنند به طوریکه پیش از این «دیه‌گو مولانو» وزیر دفاع کلمبیا هفته جاری در جریان سفر به فلسطین اشغالی تأکید کرده بود که حزب‌الله و ایران دشمنان کلمبیا هستند.

هر اقدام لازم را علیه حزب‌الله انجام می‌دهیم

رئیس‌جمهور کلمبیا نیز در این خصوص گفت: «ما حزب‌الله را در لیست تروریستی خود وارد کرده‌ایم بنابراین می‌توانیم هر آن چه را می‌توانیم برای جلوگیری از فعالیت‌های حزب‌الله انجام دهیم و فعالیت‌های حزب‌الله را محکوم کنیم و عملیات‌هایی را انجام دهیم که به دستگیری شبکه‌های تروریستی منجر شود. ما به وضوح این کار را می‌کنیم».

ایران نباید با گروههای تروریستی رابطه داشته باشد

وی همچنین به طور محافظه‌کارانه به انتقاد از جمهوری اسلامی پرداخت و به طور غیرمستقیم علیه ایران اتهام‌زنی کرد و گفت: «هم‌اکنون در خصوص ایران، کلمبیا برای مدت زمان بسیار طولانی با ایران روابط دیپلماتیک داشته است اما کلمبیا به صراحت گفته است که هیچ‌ کشوری نمی‌تواند با گروههایی که تروریستی هستند، رابطه داشته باشد بنابراین از این نظر، ما اولین کسی خواهیم بود که هرگونه ارتباطی را که می‌تواند از ارتباط بین حزب‌الله و هر دولتی ناشی شود، محکوم خواهیم کرد».

اجازه غنی‌سازی بیشتر اورانیوم را نمی‌دهیم

رئیس‌جمهور کلمبیا بدون اشاره به زرادخانه‌های اتمی رژیم صهیونیستی درباره برنامه غنی‌سازی جمهوری اسلامی ایران نیز اظهارنظر کرد و به عنوان یکی از اعضای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد: «ما در شورا به صراحت گفته‌ایم که عدم صدور مجوز برای غنی‌سازی بیشتر اورانیوم و ایجاد زرادخانه‌های اتمی را وظیفه خود می‌دانیم».

علی‌رغم آن که جمهوری اسلامی ایران بارها تکرار کرده که به هیچ‌ عنوان به دنبال برنامه تسلیحات اتمی نیست و برنامه هسته‌ای کاملاً صلح‌آمیز دارد، دوکه ادعاهای بسیاری از کشورهای غربی و رفقای صهیونیست خود را تکرار کرد و گفت که ایران نباید به یک کشور در آستانه تسلیحات اتمی تبدیل شود.

وی در این خصوص افزود: «ما باید از پیشرفت‌های بیشتر تسلیحات اتمی در جهان جلوگیری کنیم».

می‌دانیم اسرائیل تسلیحات اتمی دارد، وظیفه ما فقط در حیطه ان. پی. تی است

رئیس‌جمهور کلمبیا در ادامه برای سرپوش گذاشتن بر حمایت خود از برنامه تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی گفت که می‌داند که رژیم صهیونیستی از «قبل تسلیحات اتمی داشه است» اما این که وی درباره مأموریت در داخل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای همه‌ دولت‌ها صحبت‌ می‌کند تا سیاست خارجی را دنبال کنند که «زرادخانه‌های جدید هسته‌ای در جهان جلوگیری کند و این مبتنی بر مفهوم معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) است».

دوکه ادعاهایی را درباره فعالیت حزب‌الله در کلمبیا مطرح کرد و گفت: «ما اطلاعاتی را درباره اقدامات احتمالی اعضای حزب‌الله در کلمبیا دریافت کردیم و بر طبق آن وارد عمل شدیم. عملیاتی را انجام دادیم و دو نفر را بازداشت کردیم. اطلاعاتی که در اختیار داشتیم این بود که آن‌ها می‌توانستند علیه مکان‌های مرتبط با اسرائیل یا مکان‌های مذهبی یهودیان در کلمبیا توطئه کنند و به همین دلیل توانستیم این دو نفر را با همکاری بسیار قوی و تلاش پلیس و نیروهای اطلاعاتی خود دستگیر کنیم».

کلمبیا سفارتخانه را به قدس منتقل نمی‌کند

رئیس‌جمهور کلمبیا همچنین ادامه داد که کشورش قصد انتقال سفارتخانه خود به قدس را ندارد اما رئیس‌جمهور کلمبیا روز سه‌شنبه هفته جاری یک مرکز نوآوری را در قدس افتتاح کرد به طوریکه برخی این اقدام را آمادگی کلمبیا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تلقی کردند.

با این حال دوکه در این باره گفت: «بحث درباره سفارتخانه‌ حقیقتاً برای ما اولویت نیست. اولویت ما تقویت روابط با اسرائیل و بردن این روابط به یک گام جلوتر است... مهم‌ترین نکته در افتتاح دفتر اورشلیم ما این است که اورشلیم همچنین به یک مرکز نوآوری برای اسرائیل، به ویژه سازمان نوآوری تبدیل شده است».

رئیس‌جمهور کلمبیا همچنین در اداممه بر لزوم تقویت همکاری سه‌ جانبه رژیم صهیونیستی، کلمبیا و امارات عربی متحده تأکید کرد و گفت: «دیدگاه من به همین سادگی است: کلمبیا، هم‌پیمان درجه اول اسرائیل در آمریکای لاتین و کارائیب است. اسرائیل دولتی پیشتاز در نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی است و هم‌اکنون با توافق آبراهام، در حال تغییر موضع و جایگاه خود در خاورمیانه (غرب آسیا) است تا تجارت را تقویت کند».

رئیس‌جمهور کلمبیا در حالی اظهاراتی را درباره ایران مطرح کرده است که روز سه‌شنبه هفته جاری (۱۸ آبان ماه) که با رد اظهارات ضدایرانی وزیر دفاع کلمبیا، بر حفظ روابط دیپلماتیک با ایران تأکید کرده بود.

وزیر دفاع کلمبیا مشخصا به ایران و حزب الله لبنان و اقدامات آنها علیه تل آویو و همچنین حمایت از دولت ونزوئلا اشاره کرده بود و از آن‌ها به عنوان دشمن کلمبیا نام برده بود.

مولانو در دیدار با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیوینستی با تاکید بر این موضوع خواستار افزایش توسعه همکاری‌های نظامی و تبادل اطلاعاتی میان دو طرف شد.

بعد از اظهارات وزیر دفاع کلمبیا، رئیس جمهور این کشور در اقدامی برای رد موضع وزیر دفاعش علیه ایران بر حفظ روابط دیپلماتیک میان تهران و بوگوتا تاکید کرد.

ایوان دوکه افزود: کلمبیا روابط خود را با تهران حفظ می‌کند اما در عین حال درباره آنچه تهدید تروریستی نامیده می‌شود شفاف است و ما با هر کشوری که گفت‌وگوهای دیپلماتیک داریم نوع روابطشان را با برخی گروهها که ممکن است سابقه تروریستی داشته باشند مورد بررسی و سوال قرار خواهیم داد.

«محمد علی ضیا» سفیر ایران در کلمبیا اخیرا در مصاحبه با رادیو «آر سی ان» کلمبیا گفته، این واقعیت که ایران «نیکلاس مادورو» را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت می‌شناسد هیچ خطری برای کلمبیا و آمریکای لاتین ندارد؛ چیزی که آمریکا به دنبال القای آن است.

وی افزود: برای ما مادورو رئیس جمهور رسمی ونزوئلا است و موضع کشورهای دیگر برای عدم به رسمیت شناختن مادورو در ونزوئلا بی اعتبار است. ونزوئلا نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر مشکلاتی دارد و این طبیعی است که برخی از مردم آن را دوست نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 171
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    75 1
    وای وای وای برید کنار کلمیام اومد تورو خدا مارو نخور! بیشین بینیم باوو سیرابی!
    • CA ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      4 1
      کدوم خری یه کاره پاشده رفته از این اجازه بگیره خودش بیاد خودشو مغرفیش کنه فردام با ولیش بیاد خخخخخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      1 1
      هی کلم بیا مارو بخور، مثلا خیلی ترسیدیم، کلاغ ... دریده که میگن همون کلم بیاست.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    64 1
    من تا پارسال فکر میکردم کلمبیا یکی از شهر های آمریکاست!
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      21 1
      منم همین فکر میکردم،
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      9 1
      من اصلا نمید ونم کجاست
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      4 1
      کلمبیا یه فضا پیما بود . مال شوروی
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 1
      این ناشی از نا آگاهی شما بوده
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    43 1
    خخخ اسرایل به چه دریوزگی افتاده اخراشونه
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    41 1
    کلمبیا دیگه کجاس؟!! برو جوجه اربابت هم هیچ غلطی نمی‌تونه بکنه
  • محسن IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    38 1
    تو رو خدا اگه امکان داره اجازه بده ما به غنی سازی ادامه بدیم، چون اصلا مبنای غنی سازی در ایران اجازه رییس جمهور کلمبیا هستش الان همه برنامه ها بهم میریزه
  • حسن IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    39 1
    توبروکارتل های خلاف وقاچاقچیای کشورتوجمع وجورکن نمی خوادواسه مازرزیادی بزنی.
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      2 1
      ۸ تن کوکایین در اروپا ازشون گرفتن ،جوش اورده ؟؟
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    30 1
    فقط مونده بود این نوکر کوکائین فروش یانکی‌ها زر مفت بزنه!!! از قدیم گفتن، کسی که به ما...... ، کلاغ..........!!
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    22 1
    کم بود جن و پری یکی هم از دیوار پرید
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    25 1
    رئیس جمهور فاسد کلبیا که خود از حامیان و نوکران گروه های تروریستی است و دقیقا هم جنایات ضد انسانی و غیر بشری رزیم جلاد و جعلی و کودک کش اسرائیل غاصب را می داند و هر روز هم در رسانه های تصویری می بیند همه را نا دیده گرفته و با حضور خود در کشور اشغال شده از ظالمان و جنایت کاران عالم حمایت و مظلومان و ستمدیدگان را مورد مذمت قرار می دهد . و با چشمان کور و قلب سقیم و زبان گناه کار و دست آلوده اش خباثت وار بدون در نظر گرفتن ظلم های رزیم نامشروع و تروریستی و نجس اسرائیل . ایران اسلامی را متهم و حزب الله را محکوم می کند . که قطعا ره به جائی نخواهد برد . این سگ دون صفت هم به خاطر فشار اقتصادی کشورش و گره گشائی از مشکلات سنگین اقتصادی این گونه نزد پلید ترین کشور و جنایت پیشه ترین فرد این چنین خوش رقصی می نماید تا بتواند خود و کشورش را از گرفتاری اجتماعی و گرداب سخت اقتصادی برهاند .
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    11 1
    همین مونده بود
  • فرهاد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    13 1
    کلمبیا کجا هست؟؟
    • ناشناس IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      11 1
      فکر کنم همون جیبوتیه، اون انتهای آفریقا، تا اونجا که خبر دارم مرکز مواد مخدر و مافیاست، میخوان ما رو به راه راست هدایت کنن!!! خدا خیرشون بده تازگی ها معلم اخلاق زیاد شده.
  • محمد رضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    20 1
    کسی پیدا میشه که بگه تا حالا در دنیای سیاسی فقط برای یک بار هم که شده اسم کلمبیا رو شنیده باشه.اسم کلمبیا همیشه با مواد مخدر و باند های مافیایی آورده شده که واقعا لیاقتشون همون اسرائیل است.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    11 1
    یه کلوم از مادر عروس
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    13 1
    دو کلام هم از مادر عروس
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    فکر کنم این خبر رفته روی سایت تا کاربران بگن رئیس کلمبیا شکر قهوه ای خورد...! شما اول برید کارتل های مخدرتونو جمع کنید بعد در مورد ایران نظر بدین
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    کلمبیا قاچاقچیا
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    6 0
    خفه نکبت کاسه لیس تو خر کی هستی که کسی از تو اجازه بگیره برو برس به باندهای قاچاق مواد مخدرت که امریکا رو به کثافت کشیدن این دفعه خواستی زر بزنی اندازه وزنت زر بزن.
  • بهروز IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    این کلمبیا در دنیای سیاست جهان به جز کارتلهای مواد مخدر معروفی که داره کجا قرار می گیره صهیونیست‌ها هم روی چه کشوری شرط بندی می کنند
  • اسلامی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    فقط مونده بود که کلمبیا برای ما تعیین تکلیف کنه. اصلا کلمبیا کیه ، کجاست؟
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    اوهو ! دربدر تو اول بگو كجاى نقشه جغرافيا قرار دارى تا ما تكليف خودمونو بدونيم بعد در غريبى لاف بزن ! بيچارگى و درموندگى صهيونيست ها جالبه كه دست بدامن قاچاقچى ها شدند ! وانگهى تو اگه آدم حسابى بودى جلوى قتل و غارت در كشور تو ميگرفتى ! بهرحال خاك بر سر همتايان اسرائيلى ات كه به بوزينه اى مثل تو پناه آوردند !
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    اونی که به ما ....بود / کلاغ ....دریده بود فقط همین کلمبیا مونده بود تا باغ وحش مان تکمیل شود
  • اسی خطر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 1
    عزیزم ....
  • سامان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    11 0
    تو اینجا چی می گی آلبالو خشکه؟ کشوری که می گن بیشترین موالید را از نظر روابط نامشروع دارد
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    رئس خیلی. قاطع کلمبیا ، اول کنترل مواد مخدر خودتان را تونستی داشته باشی و جلوی تروریستها را در خیابانهات بگیر. ی بعد بیا زیاد تر از عقل نداشته ات. که از بنت قرض گرفتی. حرف زیادی بزن تورو چه به این .......
  • فریدون IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    من نمی دانم که چرا می گویند : اسب حیوان نجیبی است کبوتر زیباست و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید واژه ها را باید شست سهراب سپهری
  • سد کارلوس FI ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 0
    نجاست خار ببند دهن کثیفت را یاوه گویی میکنی در کنار ‌‌هرزه یهودی
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    تو یکی خفه!
  • ساسان IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 0
    کلمبیا خر کیه !
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    زرشک
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ اینو ناموسا
  • احد از تبریز IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 0
    خب اینهم نظر مادر عروس
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    هر بی سرو پایی میخواد با اسم ما خودشو بزرگ کنه. برو با کافیای مواد مخدر در کشورت مبارزه کن تا اسم در کنی.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    مُرده...ید!!
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    جنس خوب فقط توی کلمبیا پیدا میشه.
  • داریوش IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    با عرض پوزش بابت کلمه غیرمودبانه اما باید گفت زااارت، تو سگ کی باشی که بخوای به ابران اجازه ندی
  • ایرانی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    یارو کوک زده دچاره توهم شده . کاش وزارت خارجه یه پیام به این یارو بزنه که خیلی بزرگتر از تو غلطی نمی تونه بکنه تو که اصلا به حساب نمی آیی داداش خمار نشی یهو نتونی جلومون رو بگیری .
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    شاید بعضی ها بپرسن کلمبیا به ایران چکار داره باید بگم که کلمبیا با ایران کاری نداره ولی چون دشمن ونزوئلاست و ونزوئلا دوست ایران با ایران زاویه داره و در اقدام متقابل رابطه ی ونزوئلا با ایران، با اسراییل که دشمن ایرانه میبنده.
    • علی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      3 1
      دقیقا.این اعلام دشمنی خیلی به ضررش بود.خیلییی.هرکی فشار بیاره به ونزوئلا بدجور خواهد خورد
    • ایرانی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 0
      نه جانم این از جنس خوبی که داره مصرف میکنه.پس بگو به صهیونیست ها کی داره جنس میده.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    این بابا اومده صهیونیست ها رو خر کنه.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    قضیه اون بچه پر روئه که تو جمعی میگفت فلانجا یه نفرو کشتم بهمانجا دو نفرو کشتم و..یه نفر از اون جمع گفت تو منم کشتی خبر نداری!آخه جوجه مورچه چیه کله پاچش چی باشه؟
  • حسن IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    باید به ونزویلا موشک بدهیم ونزویلا با کلمبیا مشکلاتی دارد و کلمبیا هم اظهارتی دشمن گونه میکند
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    برو سیرابی
  • مصطفی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    کلمبیا خودش مرکز مواد مخدر و کوکایین و جرایم سازمان یافته در کل دنیا است. صهیونیست ها کم مونده از بومیان جنگل های آمازون برای مقابله با ایران کمک بخواهند
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    آب که سر بالا رود قورباغه ابوعطا خواند...
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    کثافت تو اگر دزدنبودی واورزه داشتی،جلوی حتی یکدونه ازده هزار بمب اتم اربابانت را میگرفتی
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    کلمبیا کجاست اصلا :خخخخ اومده شیتیل بگیره بره:خخخ
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 1
    سفیر این كوكائین فروشای دولتی رو با یه لگد و یه پس گردنی اخراج كنین كه بقیه هم حساب كار دستشون بیاد.
  • Amirali IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 1
    هن؟ نمه ؟ تو از کجا پیدات شد ؟ دوغتو بنوش بابا کشوری که بیش از ۶۰ درصدش حرامزاده هستند چه حرفی میزنه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    طرف کلمبیایی چه عشق و حالی میکنه با کودک کشهای صهیونیست .
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    این بابا تا دیروز نمیدونست ایران کجای نقشه هستش، الان اومده میگه نمیزاریم... معلوم نی آمریکایی ها چه وعده یی به این بیچاره ها دادن که...
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 1
    کی اجازه داد این حرف بزنه؟
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 1
    اصلا کلمبیا کجا هست ؟؟؟!!! دو کلام هم از مادر عروس شنیدیم خخخخخخ
  • تکواندوکار ایران IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 1
    فکر کنم این بنده خدا کرونا گرفته و داره هذیون میگه، بی خیااااااااال
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 1
    آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند، تو ی مزدور صهیون ....
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 1
    به نتانیاهو و اون یکی خره: زاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت. اون ریش بنفش که هسته ای رو نابود کرد دیگه رفته به دََرَک. الان غنی سازی 60% داریم پس بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوزین
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 1
    باز پشه توهم زد
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 1
    ..... خوردی عوضی های بچه کش اسراییل رو نابود میکنیم
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 1
    مردک متوهم حامی تروریست تو کی هستی که‌ برای ايران امر ونهی می‌کنی وحزب آلله را تروریست می نامی )(برده ی صهیونیست
  • محمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    بنده خدا ما آمریکا هیچی حساب نمیکنم شما که اصلا دیگه نگم برات زشته
  • هه IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 2
    بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    یه کلام هم ازمادر عروس بشنوید
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 1
    کلمبیا حیات خلوت آمریکاست، حتی نیروهای آمریکایی در این کشور برای تهدید ونزوئلا مستقر هستند. به امید پیروزی مردم رنجدیده کلمبیا و آزادی از دست مزدوران لیبرالیسم و کودتاچیان آمریکایی.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    این بابا فقط برای آریکا و اسراییل دم تکون میده
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    زرت جناب سوسک
  • سید نوید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    برو بابا مرتیکه تریاک فروش با مشتقات کوکائین
  • DE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    6 1
    جیبوتی هم گفته که اجازه غنی سازی اورانیوم به ایران را نمیدهد .
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 1
    کلمبیا هم مگه جزء آمار حساب میشه؟؟؟؟؟! بشین یه گوشه...!
  • حیدر صالح IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    رئیس کلمبیا بره کوکائین غنی کنه چکار به اورانیم و اتم داره
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    اینودیگه کجای دلمون بزاریم
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    تو سر پیازی یا ته پیاز
  • علیرضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    خودت برو اول تولید و قاچاق کوکائین رو متوقف کن بعد بیا درمورد بقیه کشورها و احزاب قانونى اونا نظر بره
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    این یارو چه زده!،احتمالا" جنسش خیلی خوب بوده!!.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    بجای شکر یه چیزی زیادی خورده
  • طه IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    لعنت خدا و ملائکه ها بر اسرائیل و بر دولت کلمبیا.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    کلمبیا همان کشوری است که چند فوتبالیست را ترور کرده اند
  • DE ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    همسایه ما به بچه اش میگفت هو گلم بیا... گلمبیا بچه اش میدوید توو دل باباش . حالا این طرف فکر کرده ما بهش میگیم گولم بیا. نه بابا تو غولوم سیاه بیشتر نیستی غولومسیاه غلام و نوکر صهیون.قلمبه ای یا ، باور کن
  • SE ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    تو شکر خوردی جیگر
  • محسن از مشهد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    حالا فعالیت های ایران به این خرمگس چه ربطی داره ظاهرا روابط ایران و ونزوئلا ایشون رو تحت فشار گذاشته پماد تتراسایکلین چیزه خوبیه از همون اسقاطی بخره جهت استعمال
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    بشین بابا
  • FI ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 1
    اینقدر سخت نگیرید, این بنده خدا مثل خیلی از وطن فروشهای خائن امثال پادوهای صدای ریاض محتاج یه تیکه استخون هستش, واسه تضمین معاشش به هر ساز آمریکا و اسرائيل میرقصه. از این کشورک ها کم نیستند, بهر حال حق زندگی دارند و زندگی خرج داره.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    خخخخخخخخخخخخ بابا عقب افتاد برو به کشور جعلی دست ساز صهیونیست و انگلیست برس کشوری که آمار فقر و جنایت داخلش جهانی هست بدون هیچ تحریمی برده بی عرضه چه به کری خوانی قصد نداشتم اینو بگم ولی کشوری که طبق آمار 87.58%درصد جمعیتش دورگه اروپایی یا سرخپوست های مغلوب یا بردگان آفریقایی هستن شما عرضه داشتید کاری کنید مثل ایران یک رئیسعلی دلواری بریتانیا رو تو اوج زمین گیر کرد رو در رو که نتونستن بندگان شیطان مجبور شدن با خیانت یک نفوذی شهیدش کنن ما یگ دورگه اروپایی ایرانی تو این خاک که با تصرف و تجاوز متولد شده باشه نداریم آره برو بچه جون برای خود شیرینی دشمنی بزرگی مثل ایران نتراش که پشیمون می شی به همون کشور چند صد ساله خودت توجه کن شاید کمی آمار قتل و تجاوزش بیاد پایین هرچی حرامی تو دنیا جرات که ندارن هی زر مفت پشت زر مفت هررزو .
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    کلمبیا دلاک کدوم حمامی است؟
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    یادم نمیاد در ایران تا بحال کسی مرگ بر کلمبیا گفته باشه که این یارو اینطوری رَم کرده و جفتک میندازه همینطور در مورد استان باکو و علیف و هر از چندی برخی همسایه ها مثل اردوغان بلکه همیشه با انها همکاری داشته پس ببینند نه غزه نه لبنانیها که حرص و طمع و آز است که انسانها را به جان هم میاندازد و باید دوستان وفاداری برگزید
  • امیرحسین IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    چخخه برو بچه بذار باد بیاد.
  • FR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    کاش میتونستی به قاچاقچیان اجازه ندهی که کلمبیا را پایگاه مواد مخدر کنند !
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    همه ی کشورها از صفحه ی روزگار محو خواهند شد
  • علی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    ببین اسرائیل چقدر بدبخت شده که دست به دامان کلمبیا شده....
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری! اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الشریف
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    بندازین بیرون سفیر کلمبیا رو. کلمبیا غیر از مواد مخدر و فاحشه‌های ارزون تو آمریکا چیز دیگه‌ای نداره که سفیر یک چنین آشغالدونی‌ای در ایران باشه
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    یک کلمه از مادر عروس بشنو.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    خیلی اوضاع خطرناک شد، رئیس جمهور کلمبیا تهدید کرد؟ کارتلهای مواد مخدر در کلمبیا چقدر از امثال این رئیس جمهور میترسند؟ شبکه اعزام اُناث از کلمبیا به اقصیٰ نقاط عالم جهت درآمد زایی چقدر از امثال این رئیس جمهور خوف دارند؟ چقدر این کشور پاک هست؟ مقامات واقعاً بترسید از هشدار رئیس جمهور کلمبیا، کشوری سالم و پاک پاک، اگر دعا کنند پودر میشوید، خود دانید،
  • Fara hare IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    ههههههههههههه.یک کلمه از صفر خور اعظم.مانده بود امثال این میمون دست آموز برای ایران خط و نشان بکشند.طنابش شل شده فک کرده سگ دوبرمنه.بوا تو میمونی بیش نیستی
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    ایوان، عرض خود می‌بری و خنده ما می‌داری.حالا بپر جای دیگه بشین
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    کلمبیا کجای نقشه هستی اصلا؟؟؟ که داری بزرگتر از دهنت حرف میزنی ؟؟؟
  • نیما HK ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    کسی ازشما اجازه نخواست ایران اگر بمب اتم روزی بخواد بسازد هیچ کشوری حریف ایران نخواهد شد ولی فعلا چنین تصمیمی ندارد
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 3
    دمش گرم
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    بیا پایین سرمون درد گرفت...
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    پشه چی باشه فشار خون داشته باشه
  • K IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 22
    نتیجه آمریکا ستیزی و بی سیاستی این شده که کشوری که روزی اقتصاد اولش تولید کوکائین بوده هم ایران رو تحقیر کنه ...
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      8 0
      نتیجه نوکری آمریکا هم اینها بود: عرب ها بحرین را از ایران جدا کردند. نفت ایران به غارت آمریکا رفت. سربازش وسط خیابان آدم می کشت و کسی جرات اعتراض نداشت. 99 درصد روستاها اب آشامیدنی نداشتند و ...
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      6 1
      باشه بیا پایین
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      2 0
      اتفاقا این دقیقا حاصل وادادگی امثال تو و دولت بنفش و کودتاچیان سبزه که این یارو زبون باز کرده. این پررو بازیا از دولت روحانی به بعد به اوج رسیده
  • سید IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    مگر آن که همین رئیس جمهور کلمبیا بتواند جلو غنی سازی اورانیوم در ایران را بگیرد! از رؤسای جمهور یانکی ها و فرانسوی ها و صهیون ها که کاری بر نیامد!
  • مریم IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    یاوه گویی زیادی کرده!!! برا گوشمالی بچه ها یا نیمچه حرکت براش بزنن. حداقل از هپروت بیاد بیرون
  • عباس IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    رئیس جمهور کلمبیا غللللططط کرد
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    با آل علی هر که در افتاد بر افتاد .
  • US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    ایشون بهتره در مورد کوکائین و فحشا صحبت کنه
  • شرف زاده IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    با سلام حالا کلمبیا در کجا واقع شده که رئیس جمهورش برای یک کشوری با تمدن کهن بیاید یک غلط اضافه بکند. شما همان در آمریکای جنوبی برو و کشکت بساب . شمارا چه به این غلط های اضافی و آن هم در باره کشور بزرگی مثل ایران . که آمریکا نمی تواند غلط اضافه بکند. شما که پشه ای بیش نیستی
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    تو اول جلو صادرات فاحشه و کوکایین کلمبیا رو بگیر لازم نکرده تو امور گنده تر از دهنت حرف بزنی دلقک
  • آرش کمانگیر US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 0
    رئیس جمهور کلمبیا بهتر است در مورد غنی سازی کوکأین در کلمبیا صحبت کنه. ما به عنوان عضو جامعه جهانی‌ به کلمبیا اجازه نمیدهیم به غنی سازی کوکأین ادامه دهد. کشوری که بزرگترین تولید کننده کوکأین در جهان، و مسول مرگ میلیون‌ها انسان در سراسر جهان هست، در مقامی نیست که در مورد مقوله بزرگترها حرفی‌ بزنه!!!
  • علی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    تو غلط می کنی تو نجاست خوردی!
  • Farhad US ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    خب تهدید رئیس‌ جمهور کلمبیا را شنیدیم و خیلی هم لرزیدم اما سوال کلیدی در اینجاست که جناب آقای رئیس‌ جمهور کلمبیا قرار است که برای جلوگیری ایران از غنی سازی ارتش فکستنی خود را به خلیج فارس اعزام کنند و یا اینکه قرار است با موشکهای دوربرد نداشته خود جلوی غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را بگیرند؟ این مردک هنوز نفهمیده است که خوش رقصی برای صهونیستها عاقبت خییر برای کسی دربر نداشته و نخواهد داشت. مردیکه احمق
  • علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    رکورد دار حرام زادگی در جهان بیش از ۷۰ درصد = کلمبیا
  • حمید IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    فکر میکنن هنوز روحانی رییس جمهور است جو گیر شده. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ....
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    هر وقت گفتن جسد تو بپر وسط ، واقعا کشور تاکی باید هزینه خسارات دیپلماسی ذلیلانه دولت تحقیر امید را بدهد
  • احمد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    ....... زیادی تناول کرده . تامام
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    :)))))))))))))
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    کلمبیا اثلا" کجای این جغرافیای زمین واقع شده ؟ واقعا" به وضوح می‌توان بی شخصیتی رو در وجود این خودفروختگان به صهیونیسم مشاهده کرد تا بلکه سران اسرائیل تکه استخوانی برای این کشور حقیر پرتاب کنند !!!
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    تو کی مد شدی ستون؟
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    یکی به رئیس جمهور کلمبیا بگه دادش دیر اومدی ، اسرائیل داره تعطیل میشه کرکره های چند وقت دیگه پائینه
  • ایرانی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 1
    امریکا که گندتون بود داره فرار میکنه ، حالا نوچه اش معلوم نیست چی مصرف کرده توهم زده
  • SG ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    شما؟!؟!؟!؟
  • كورش DE ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    كلمبيا ديگر خر كيه؟ اجازه خودش و اربابهاش هم دست ماست!
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 1
    حالا شما میخندین ولی چهار سال دیگه روحانی با شعار مذاکره با کلمبیا میاد کاندیدا میشه؛ یه عده واقعا به خاطر همین شعار بهش رای میدناا... تا مشکل آب خوردنشون حل بشه
  • صادق سرهنگ زتده IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    به رئیس جمهور کلمبیا بگید به قول ما ترک زبان ها او بوبی دی یاز دا گوررسن
  • DE ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    دو کلمه هم از مادر عروس
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    اوج ذلت اسرائيل كه دست به دامان كي شده؟؟ باشه ايران مياد از شما اجازه ميگيره كه چقدر غني سازي كنه و چند كيلو ! لطفا ترازو همراهت باشه گو گوري مگوري
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    رییس جمهور کلمبیا نیست این احمق رییس جمهور بزرگترین و خطرناک ترین باندهای قاچاق مواد مخدر است ضمن اینکه آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و ..... هیچ غلطی نکردند آنوقت این وسط تو چرا واق واق می‌کنی و دم تکون میدی
  • شهرام بی کله IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    7 0
    کلمبیا مرکز تولید جنس اصله. اینها که دست ساقیهای اروپا و آمریکاست خیلی قاطی داره.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    من فقط تیتر و لید رو دیدم وبی باید گفت غلط اضافی.
    • برزو IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      2 0
      من فکر میکردم این اسم را وانتی های میوه فروش کلم که میاوردند میگفتند کلم بیا اینور بازار نمودونستم اسم کشوره شانس اورد رفت پیش جهودها فهمیدیم کشوره
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    مثل کشور های منطقه خودمون اینارو هم از ایران میترسونن.بدبخت به این صهیونیست ها تکیه نکن که آشو با جاش میدزدن
  • توکل کوهی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    غلط میکنند مرگ بر استکبار و اذناب آن
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    هرننه قمری برا ایران خطو نشان میکشه. این ذلتها نتیجه حکومت 35 ساله خائنین وطنفروش برایرانه که هزاربرابر ازفتحلیشاه قاجار بیلیاقتتر بودند .بخدا قسم اگه دنیای وحشی میفه مید که حد اقل 500 عدد گلاهک 20 کیلو تنی داریم. هم جساب میبردند وهم تحریمها ازنصف کنونیم کمتر بود. یه نمونش کره شمالی . واینکه خیلی وضع اقتصادیش میگن خرابه .مهمترین دلیلش نداشتن ذخائر زیر زمینیس.اما ایران متفاوته
  • سذمبدطط IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    واق واق ممنوع کلمبیا
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    بیچاره اسرائیل که آویزون کلمبیا شده و بلعکس
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    از اینجا تا کلمبیا چند کیلومتره؟
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    جالب میشه وقتی بدونید بیش از نصف مردم کلمبیا خارج از ازدواج متولد شده اند یعنی حلال زاده نیستند
  • 3674148978 IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    ایران اگه بخواد دهن همه این حرامزاده ها از آمریکای شمالی و لاتین و اعراب رو ببنده باید بمب هسته ای داشته باشه به هر طریقی نون شب نداشته باش بمب اتم داشته باش شب راحت بخواب
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    یک انگلی در سرزمین اشغالی برای صهیونیستهای جنایتکار چاپلوسی کرده ودم تکان داده زیادتحویلش نگیرید
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    6 0
    اسرائیل نابودیش خیلی نزدیک است
  • سید فروزان CH ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    رئیس جمهور کلمبیا شکر زیادی میخورد او به صادرات کوکایین و زن و دختر کلمبیایی ادامه دهد جالب است دپلتهایی که امنیت داخلی خودشان را نمیتوانند تامین کنند ، میشوند کری خون ، مثل علی پف جمهوری پوشالی باکو یا شپش نشین بحرین
  • تراب IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    سلام، طبق آمار کلمبیا بیشترین آمار ولد زنا را در دنیا دارد، لذا دوکه جان اول برو باباتو پیدا کن بعد بیا... اضافه بخور.
  • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    من تا الان فکر میکردم کلمبیا یه جور کیک است الان فهمیدم یه طویله است که الاغ های اسراییلی رو میبندند
    • ه خ س IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 0
      دمت گرم ،کیف کردم با این نظرت
  • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    وای کلمبیا هم داره واسه یه کم پول چه پاچه خواری میکنه آخه کی تو رو حساب میکنه بودزینه که اومدی و داری چرت و پرت میگی حالا واقعا ملت باید ببینن که ایران اسلامی با چند کشور دنیا چه مستقیم و چه غیر مستقیم داره میجنگه درود به ایران قوی که همه دنیا حریفش نمیشن
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    شما چه کاره باشی که به ما اجازه بدی اجازه مون دست خودمونه اگر هم بخوایم بیشتر غنی سازی می کنیم
  • ش. AE ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    این کشورها کلمبیا ،امارات ، عربستان و..... مثل حیوانات داخل سیرک میمانند برای رضایت مربی خود کارهای با مزه میکنند یکی از اینها کلمبیا هست که حرف میزنند
  • Javat4 IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    تموم شد بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
  • عبده AU ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    بالای ۶۰ درصد مردم کامبیا حرام اده هستند رئیس جمهورشونم یکی از اون حرومزادها
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    این حکام اسرائیل (بنت.)چقدر بیچاره هست که ناچار به اجرای این شوی مضحک شده .
  • کاکا FR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    3 0
    بد بخت شدیم احتمالا میخواد فروش کوکایین رو به ایران تحریم کنه
  • علی IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    سگ کی باشی ‌،?
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    ی چند وقت دیگه که تو کلمبیا هم ی دولت ایران دوست شبیه دولت ونزوئلا روی کار آوردیم اون وقت برو پیش خوان گایدو هرچی خواستی زر زر کن.
  • شریف IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    سیب زمینی هم قاطی میوه هاشد..
  • افشین IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    پیاز هم شده جزو میوه ها. بدبخت اسرائیل به که دریوزگی افتاده. برو مرتيکه کوکاينت رو بکار و بکش مزدور دیکتاتور آمریکا. چندتا موشک بدیم ونزوئلا دهن اینو سرویس کنن.
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    تو برو کارتل های کوکایین را در کشورت جمع کن قاچاقچی ...ایران خودش میدونه چیکار کنه و به هیج عوضی هم مربوط نیست .
  • منصف IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 0
    کلمبیا خخخخخ. تو کجایی؟ همونجاييه شصت درصد مردمش ولدزنا هستند و تولید کننده اول کوکائین دنیا؟ انتر تو خودت آخر تروریست هستی بدبخت. یه استخوانم جلوت نميندازن فقط بیشتر میتونی رئیس جمهور حرام زاده ها باشی. البته شاید اون چهل درصد دیگه بابات رو در بیارن.
  • DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    3 0
    الان یک پانتورک میاد میگه اولین کلمبیایی ها تورک بودن. پانتورک ها خودشون رو از (کورد ها، تورک هت، فارسها، آذری ها) برتر میدونن
  • م IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    2 0
    باشه بهش میگم خخخخخ بیچاره نفهم اولاغ
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 0
    مرتیکه به نوچه های پابلو اسکوبار میگم ببندنت به رگبار
  • ساقی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 0
    نمونه کار ساقی های کلمبیا! خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس