کد خبر 1297835
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
ادووکات: در تیم عراق بازیکنانی مثل ایران نداریم / در صورت فسخ قراردادم طلب غرامت نمی‌‌کنم

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق در آستانه بازی با سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مشکلات تیمش اشاره کرد.

به گزارش مشرق، دیک ادووکات در نشست خبری پیش از پنجمین بازی تیم ملی عراق برابر سوریه در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا گفت: در ترکیب عراق بازیکنانی هستند که در دو، سه سال اخیر تغییری نکرده‌اند و بیشتر آنها در لیگ داخلی عراق بازی می‌کنند. بنابراین دیدم که باید خون جدیدی را به تیم ملی عراق تزریق کنیم. ما بازیکنان خوبی از سوئد و انگلیس در اختیار داریم که باید آنها را تجربه کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: تیم عراق دو، سه سال پیش از آمدن من مشکل تهاجمی داشت. بازیکنان‌مان گل‌های زیادی نمی‌زنند و با اختلاف گل اندکی پیروز می‌شویم. بنابراین این موضوع باید بهبود یابد. می‌خواهم بگویم گل‌ها به خودی خود برای مهاجمان به وجود نمی‌آیند و همه چیز به نحوه بازی‌مان بستگی دارد. در بازی قبلی برابر لبنان تا حدودی این عملکرد آزاردهنده را اصلاح کردیم. هرچند ما بازیکنانی مثل تیم ملی ایران که در اروپا بازی می‌کنند و گلزن هستند را در اختیار نداریم.

دیک ادووکات در ادامه اظهار داشت: من برای بردن عراق به جام جهانی و نه به خاطر پول به این تیم آمدم. هنوز شش بازی و شانس صعود باقی مانده است. در صورت عدم کسب نتایج خوب فدراسیون فوتبال عراق می‌تواند قراردادم را در هر زمانی فسخ کند. در این صورت طلب غرامت نخواهم کرد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    13 0
    اختیار دارین، ولی بازیکنای تاکتیک پذیری دارین!!!
  • رضا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    یا خدا الانتو عراق روزنامه ها؛ نخودیها؛ هرکس که بخواهد مطرح شود وووو و !!!!خون به پا میکنند!!!دیدی چی گفت؟عراقیها بازیکن مثل ایران ندارند! حالا ما به یک حرف درست یک مربی اینقدر گندم برشته میشیم؛ در فوتبال نوین بازیکنها توپ را میچرخانند اما در فوتبال ما توپ بازیکن را!! آنها با سه ضرب توپ را به دروازه حریف میرسانند؛ ما با بیست ضرب توسط یکنفر در همان میانه میدان دنبال توپ میدویم وقتی هم لو میدهیم به سرعت دویده یقه داور را میگیریم!! بی خیال فوتبالمان هم مثل دولت و حکومتمان میباشد!!؟
    • ورزشی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      2 1
      حرف چرت نگو.از طرز نوشتنت معلومه سواد نداری
    • مجید IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      0 0
      دقیقا ما ایرانی ها تحمل انتفاد نداریم ودچارخودبهتربینی شدیم
    • مجید IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      0 0
      دقیقا مایرانی ها تحمل انتقادنداریم ودچار خود بهتربینی شدیم
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 0
    اینم چپ و راست اسم ایران رو زبونشه ک ب گوش ایرانیا برسه،ک شاید بکننش سرمربی
  • سامانی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    5 1
    مربی بزرگ حرفهای بزرگ میزند و مربی بزرگ روی هر نیمکت تیم. بار شخصیتی تیم. را بالا میبرد مثل تیم ایران و کارلوس کیروش. و بازی با آرژانتین که همه بظر ها به کیروش بود
    • چنگیز IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      2 0
      کاملا درست است باید دید که محمدصلاح در تیم مصر چگونه از پسته جدید خود به عنوان دفاع وسط بر می آید!!!!
  • صالحی فرد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 19
    طارمی به تنهایی یک تیم بود. اسکوچیچ حالا نمی‌فهمه که چقدر اشتباه کرده موقعی می‌فهمه که دیگه دیر شده.
    • محمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      1 0
      با سلام برات متاسفم
  • استقلالی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    بازیکنان خوبی داریم اما اگر از انها به خوبی استفاده کنیم و به دراگان بگیم یکم تاکتیک بهشون یاد بده هر چی باشه ایشون تو یکی از تیم های باشگاهی بزرگ ایران سرمربی بزرگ وقابلی بوده...
  • ناشناس IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 1
    اقای ادووکات این دفعه به پیروزی مقابل ایران فکرکن چون مهاجم گلزن ماحذف شده. روحیه تیم عراق احتمالأ دوچندان شده
  • رضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    بازیکنان ما از خود بی خود نشن تا مطرح شدن نرن دنبال هوا هوس انگار قهرمان جام جهانین آبرومونو بردن با پول ملت میلیاردی دنبال ... بی خیال
  • وطن پرست IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    باید به عرض دوستان برسونم الان باید بازیکنای عراق به مربی خودشون بی ادبی کنن مثل این طارمی نفهم ؟؟ که اونا را با مهاجمان ایران مقایسه کرده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدا را شکر که دقیقآ تو این برهه آقای ادووکات بازیکنای عراق را با بازیکنای ایران مقایسه کرده تا دهنه یک عده ای یاوه گو بسته بشه سلام عرض کردم آقای دایی که میخوای جای اسکوچیچ با دانشو بگیری در حالی که هیچی از فوتبال سر در نمیاری پس اونا هم باید الان مربی خودشونو اخراج کنند🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • M n IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    به نظر بنده بازیکن اگر یک چوب خشک هم رو سر تیم باشد باید حرف شنوی داشته باشد و الا سنگ روسنگ بند نمیماند. میگن هرچه درخت پر بار میشود یر به زیرتر میشود. طارمی هم باید هم و غمش تیم ملی باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس