کد خبر 1297654
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
ترامپ روحانی - کراپ‌شده

مجموعه تلویزیونی «سه شنبه ۱۴جولای» که درباره تحولات پرونده‌ هسته‌ای ایران در دو دهه گذشته است، به قسمت‌های پایانی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش مشرق، با پخش ۱۸ قسمت از مجموعه تلویزیونی «سه شنبه ۱۴جولای» و نمایش تحولات پرونده‌ی هسته ای ایران در دو دهه گذشته؛ تنها سه قسمت تا پایان این مستند جنجالی باقیمانده است. مجموعه ای که از ۲۴ مهر پخشش از شبکه یک طی روزهای شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۸:۰۰ آغاز شده است.

زمانی که حسن روحانی در سال ۱۳۸۲ در قامت دبیر شورایعالی امنیت ملی، توسط دولت محمد خاتمی به عنوان مذاکره کننده ارشد ایران در موضوع هسته ای منصوب شد و تجربه تلخی نیز از مذاکره با غرب از سر گذارنده بود؛ بعدها در سال ۱۳۹۲ دوباره سکان هدایت پرونده ی هسته ای ایران را بر عهده گرفت و اینبار محمدجواد ظریف را به عنوان نماینده ایران در مذاکرات انتخاب کرد.

غافلگیری حسن روحانی در «سه شنبه ۱۴جولای»

«سه شنبه ۱۴جولای» که به رویات کامل هرآنچه در مناقشه هسته ای ایران در ادوار گذشته پرداخته است؛ حالا به بخش های حساس دیگری نزدیک شده است، جایی که با تصویب برجام امیدها برای برداشته شدن تحریم ها زنده شده بود؛ اما با ورود دونالد ترامپ به کاخ ریاست جمهوری آمریکا؛ خواب های روحانی برای برجام تعبیر نشد؛ و ترامپ با تهدیدهای وقت و بی وقت خود؛ در سایه سکوت غرب عزم خود را برای پاره کردن برجام جزم کرده است، موضوعی که برای حسن روحانی و محمدجواد ظریف یک غافلگیری محض به حساب می آید.

«سه شنبه ۱۴جولای» با شکل و ساختاری نو سعی دارد، زوایای تازه ای از پرونده ی هسته ای ایران را به نمایش بگذارد، راوی و بازیگر این مجموعه ی تلویزیونی احمد نجفی است. فیلمنامه و کارگردانی آن را نیز سید محمدجواد حسینی بر عهده گرفته است.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    1 12
    سعی کنید از سیاه نمایی به جد پرهیز کنید تا همه ،تلاش شما را تحسین وبه آن احترام بگذارند.
    • محمد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      47 0
      همه واقعیت ها رامیگه بی زحمت خودت سیاه نمایی نکن
    • عبدالله مومن IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      تا مثل بین صدر ، فرار نکرده دستگیرش کنید !!!
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    3 0
    کلاهی که تیم روحانی سر ایران گذاشت تا سالها جبران نمی شود
    • DE ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      1 0
      دست اصلاح طلب ها رو از پشت بستی!
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    48 0
    روحانی الان باپولهای بورس وخزانه داره درسایه مصونیت بزرگان نظام عشق وحال میکنه به ریشمونم میخنده
  • amir IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    4 0
    یه مجموعه کامل با روایتی منصفانه از پرونده ی هسته ای
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 0
    آمريكا بايد تمام تحريم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زماني كه وضع كرده است، براي هميشه و به طور يك جا و در عمل لغو كرده و هزينه ي خسارت هايي را كه در اين شش سال به دليل عمل نكردن به تعهداتش وارد كرده، بپردازد و منتظر راستي آزمايي ايران براي انجام اين موارد بماند تا ادب شود. هيچ تضميني به جز اجراي عملي موارد فوق حتي اگر در سطح كنگره و سنا باشد پذيرفته نيست. كل مطالبات ما كه به دليل تحريم بلوكه شده يا به هر دليل ديگر توسط غربي ها پرداخت نشده است، در هر كشوري كه باشد بايد وصول گردد. تا زماني كه راستي آزمايي كامل صورت نگرفته است، نبايد هيچ محدوديتي را بپذيريم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس