کمک‌های بشردوستانه ایران برای حادثه‌دیدگان بیمارستان «سردار داوودخان» افغانستان ارسال می‌شود

پس از کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران به قربانیان حوادث تروریستی در قندوز و قندهار افغانستان، محموله کمک‌های بشردوستانه ایران برای حادثه‌دیدگان بیمارستان «سردار داوودخان» کابل ارسال می‌شود.

به گزارش مشرق، سید حسن مرتضوی، معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران از ارسال کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای حادثه‌دیدگان حمله تروریستی داعش به بیمارستان «سردار داوودخان» کابل خبر داد.

بیشتر بخوانید:

حامی دولت فراگیر در افغانستان هستیم

به گفته این مقام سفارت جمهوری اسلامی ایران، در صورت امکان تعدادی از مجروحان این حادثه به مانند مجروحان حوادث تروریستی مساجد قندوز و قندهار برای ادامه روند درمان به ایران منتقل خواهند شد.

لازم به ذکر است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان ملت افغانستان در طول سه ماه گذشته بیش از 11 مرسوله دارویی، غذایی و گرمایشی را برای کمک به مردم افغانستان به این کشور اعزام کرده است.

پس از وقوع حوادث تروریستی علیه نمازگزاران افغانستانی در ولایات قندوز و قندهار، جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارسال کمک‌های بشردوستانه و اعزام تیم‌های پزشکی، تعدادی از محروحان این حوادث را جهت ادامه روند درمانی به تهران منتقل کرد که کماکان روند درمان این شهروندان افغانستانی ادامه دارد.

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین از ادامه ارسال کمک‌های بشردوستانه کشورمان برای مردم افغانستان در آستانه فرارسیدن فضل سرما به این کشور خبر داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    تو ایران به اندازه کافی پررو شدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس