کد خبر 1296593
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
قتل نمایه

زن جوان که متهم به قتل همسرش است پس از بازگشت به ایران به دادسرای جنایی احضار شد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش مرد وکیلی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از زنی به اتهام قتل پسر خانواده موکلش شکایت کرد و خواستار دستگیری وی شد.

بیشتر بخوانید

قتل در تفلیس بخشش در تهران

این وکیل در تحقیقات گفت: پسر ۳۸ساله خانواده موکلم که در میوه‌وتره‌بار کار می‌کرد فوت شده است. آنها شهریور امسال از طریق پلیس مطلع شدند که رانندگان عبوری او را در اتوبان امام‌ علی (ع) نیمه‌جان یافته و به بیمارستان انتقال داده بودند اما مرد جوان به‌دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. خانواده ابتدا گمان می‌کردند وی بر اثر تصادف فوت کرده باشد اما مدتی بعد از این ماجرا عروس خانواده ایران را ترک کرد و به خارج از کشور رفت.

وقتی نظریه کارشناسان پزشکی‌قانونی اعلام و معلوم شد که وی براثر صدمات ناشی از اصابت جسم سخت به بدنش فوت‌شده، احتمال قتل او قوت گرفت. پسر این خانواده با همسرش اختلاف و درگیری‌های زیادی داشت و حتی همسایه‌ها هم متوجه این اختلاف‌ها شده بودند. به‌همین‌دلیل به تنها کسی که مظنون هستند عروس خانواده است و گمان می‌کنند که او پسرشان را کشته و در این ماجرا نقش دارد؛ بنابراین خواستار احضار این زن که به‌تازگی از خارج کشور به ایران بازگشته، هستند.

حبیب ا...صادقی، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره گفت: با توجه به شکایت این خانواده دستور تحقیق از عروس خانواده صادر شد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    4 1
    جالبه ک مهریه شو هم اجرا گذشته عروس قاتل
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    4 5
    از کجا معلوم کار این عروس باشه ؟! سفر به خارج کشور که دلیل نمیشه . خیلی ها بعد از فوت همسرشان چون خیلی افسرده و دلمرده هستند ، اطرافیان فرد داغدار تشویقش می کنند که یک سفری برود که حال و هواش عوض شود و بهتر بتواند فراموش کند . من این را در بستگان خودم چند مورد دیده ام
    • رضا IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      4 0
      همه چی بزودی مشخص می شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس