کد خبر 1296331
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
مخالفت پاری‌سن‌ژرمن با حضور مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین

مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعتراض خود را نسبت به دعوت شدن ستاره آرژانتینی این تیم به اردوی تیم ملی کشورش ابراز داشت.

به گزارش مشرق، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از دعوت شدن لیونل مسی به اردوی تیم ملی آرژانتین چندان خوشحال نیست.

مسی بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن را به دلیل مصدومیت از دست داده که آخرین مورد آن پیروزی ۳ بر ۲ شنبه شب برابر بوردو بود. با این حال لیونل اسکالونی ستاره آرژانتینی PSG را برای دو بازی پیش روی این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی برابر تیم‌های ملی اروگوئه و برزیل به اردوی آلبی‌سلسته دعوت کرده است که از نظر لئوناردو این کار هیچ توجیهی ندارد.

لئوناردو که چندی پیش هم اشاره‌ای کنایه‌آمیز به بیشتر بودن تعداد بازی‌های مسی برای آرژانتین نسبت به بازی‌هایش برای PSG‌ از زمان پیوستن به این تیم فرانسوی داشت، این بار به نشریه پاریسین گفت: من با صدور مجوز برای حضور یک بازیکن در اردوی تیم ملی کشورش در حالی که هنوز آماده نیست که برای خود ما بازی کند و در پروسه ریکاوری قرار دارد، موافق نیستم. این کار اصلاً منطقی ندارد. در چنین شرایطی نیاز است که درباره وضعیت بازیکن و تیم‌ها با فیفا مشورت شود.

مسی در حال حاضر از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم است و به همین دلیل هم بازی اخیر PSG‌ مقابل لایپزیگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس