کد خبر 1295886
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
زاکانی نمایه

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جلسه امروز اعضای شورا با شهردار پایتخت گفت:‌ از فردا ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران اظهار داشت: امروز در این جلسه علیرضا زاکانی موضوعاتی درباره تلاش شهرداری تهران جهت رفع آبگرفتگی‌های اخیر در پی بارش‌ها بیان کرد که از ایشان خواستیم در صحن شورا دقایقی به این موضوع بپردازد.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد راهکاری شورای شهر جهت کاهش ترافیک در پایتخت گفت:‌ترافیک همیشه بوده و هست البته برای راه‌حل آن تلاش‌های زیادی شده از جمله اینکه جلساتی اخیرا با وزیر کشور و استاندار داشته‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌فردا ۱۱۰ دستگا اتوبوس به چرخه ناوگان حمل و نقل افزوده می‌شود و مدتی دیگر نیز اتوبوس‌های بیشتر اختصاص خواهد یافت که با تقویت این موضوع و گسترش مترو کمی می‌توان در کاهش ترافیک امیدوار بود.

چمران خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته به شهرداری در حوزه حمل و نقل کمک کند فرمول‌هایی هم پیش‌بینی شده تا این موضوعات ان‌شاءالله عملیاتی شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره مجوز شهردار تهران برای اختصاص دو رام قطار برای شهر قم گفت:‌من درباره این موضوع خبری ندارم امروز هم در جلسه هم اندیشی فرصت نشد سؤال کنم به هر حال برای این موضوعات باید یکسری اجازه‌ها را گرفت  چنین کاری باید بررسی شود و اصلا ببینیم چنین قضیه‌ای وجود دارد یا خیر.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    اقای زاکانی در جلسه تصویب کنید و نام : زیبای بزرگراه نیایش را به همین نام اولیه اش فورا برگردانید. نام فعلی اش برای مردم ازاردهنده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس