کد خبر 1295674
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
فوت یک‌نفر بر اثر آنفلوآنزا در هرمزگان/ شناسایی 21 ابتلا - کراپ‌شده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در هرمزگان ۲۱ مورد ابتلا به آنفولانزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.

به گزارش مشرق، علی رئوفی امشب اظهار کرد: در هرمزگان ۲۱ مورد ابتلا به آنفولانزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.

وی افزود:  آنفلوآنزا را در ماه‌های آینده چالش بهداشتی جدی برای هرمزگان است و این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی هشدار داده شده است.

همچنین حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره عنوان کرد: سال گذشته موارد ابتلای بسیار کمی را به آنفلوآنزا داشتیم ولی متاسفانه امسال از مهرماه چند مورد ابتلا به آنفلوآنزا مشاهده شده که  اگر با رعایت موارد بهداشتی تعداد ابتلا به آن را کاهش ندهیم قطعاً تا چند ماه آینده باعث ایجاد چالش جدی برای هرمزگان خواهد شد.

وی تصریح کرد با استفاده از ماسک مناسب و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی می‌توان موارد ابتلا به آنفلوآنزا را نیز کاهش داد و مدیریت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جهودشناس FR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    الان در جهان فاز آنفولانزا هستش و به زودی یک واکسن ترکیبی که سالها پیش ساختند را تبلیغ خواهند کرد که مثلا: «آقا این واکسن هم برای کرونا مفید است و هم برای آنفولانزا» مردم واکسن آنفولانزا و غیره همه نازا کننده است و هر شش ماه به شش ما در بدن شما میزنند تا شما را نازا و عقیم کنند. جان مادرتون هشیار باشید درضمن واکسن هلندی آنفولانزا دیگر هلندی نیست بلکه آن شرکت هلندی توسط فایزر خریداری شده.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      0 0
      من از وقتی واکسن زدم عادت نشدم!!
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    مگرمسئولین بهداشتی مدعی نبودند هرکه علائم سرماخوردگی داشته باشد نشانه ابتلاء به کووید19 است واصلا" آنفولانزا نداریم !!!دم خروس را باورکنیم یا قسم...
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    در عوض در دو هفته ی آبان یک هفته اش بدون فوتی کرونا بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس