به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: چند روز پیش تعدادی دانشجوی خارجی مقیم ایران در جشن فارغ التحصیلی با سر در دانشگاه تهران عکس نمادین گرفتند. اینجا حامیان و مخالفان حجاب هر دو حمله به جمهوری اسلامی را شروع کردند.

حالا بعضی بدون اینکه بدانند اونها کی بودند با شکلی گرایی و سطحی گرایی مثلا به توطئه پاسخ دادند.

ماجرای عکس‌های بی‌حجاب دانشجویان با سردر دانشگاه تهران چیست؟

ماجرای عکس‌های بی‌حجاب دانشجویان با سردر دانشگاه تهران چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 99
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 49
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    پاسخ ها مسخره بودند. از هر دوطرف. اما به هرصورت یک نفر که به عنوان خارجی میاد داخل کشور ما باید به قوانین کشورمون اخترام بذارند. صرفا اینکه چون خارجی بودند اشکال نداره یک حرف مسخره هست. خارجی بودند اما در ایران بودند.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      مملکتو ول کردید و روز یه روز وقیح تر میشن .بی حجابی جرمه ولی جرم انیجام میدن تاوانم نمیدن.اگه راست می گید مدارک این دانشجوها رو باطل کنید
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      74 84
      تمام زمینهای بازی و پارکها شده محل اختلاط زن و مرد و ورزش مختلط نوجوانها.مربیشون هم مرد... برید ببینید چه خبره
    • خاک بر سرتون IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      به نظر میرسه علینژاد پیروز شده وبی صدا عقب نشینی کردید بی حجابی دیگه در تهران نیست همه کشور این وضعیته اماکن کجاست حراست چرا موجود نیست.ورزشگاه رو می بینی دختره بی حجاب ازش در اومده خونسرد کنار خیابون وایستاده معلوم نیست توش چه خبره
    • خاک بر سرتون IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      مملکتو علینژاد و اپوزیسون وامونده فتح کردند اینا دلشون خوشه در سوریه فلان .بمیرید
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      59 96
      خارجیها نباید قانون کشور رو رعایت کنند حاج آقا؟ مملکتو دارید کم کم تبدیل به تایلند می کنید
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      24 26
      اگر کشور مدعی اسلامیت که قوانین آن که مدعی هستند بر گرفته از خدا و قرآن است.... دارد بر عکس عمل می کند بی حجاب در اوج اختلاط نامحرم ها با هم قوانین بانکی ضد اسلامی رئیس کردن زنان و..
    • امیر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      22 32
      درپاسخ به کاربر خاکبرسر. خاک ایران مقدس وحیفه سرامثال شما معاندین با نظام ریخته بشه. برید همون آنتالیا ووووو
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      6 9
      عوضیا چرا من خبر دار نشدم پس . یه چند تا شماره میدادم شاید مورد قبول قرار میگرفت . میرفتم باهاشون .
    • رهگذر IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      71 24
      به منفی ها نگاه کنید هر جا نظرات در دفاع از حجاب بوده هدفمند منفی خورده فعالیت مجازی ضد انقلاب و در به در های آلبانی نشین هم اینجا به شکلی اهمیت حجاب رو نشون میده این جماعت بدبخت خوب میدونن از حجاب خانم ها چه ضربه های وحشتناکی میخورن فقط منفی های هدفمند رو ببینید تا متوجه بشید چی میگم
    • میشناسیم IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      5 3
      18:46 زمانی تعداد منفی مثبت‌ها بقول شما هدفمند و سازماندهی شده هستند که بطور فله‌ای و غیرقابل قبول و غیرمنطقی بالا برن، مخالف نظر شما همیشه آلبانی نشین نیست دوست عزیز. اما من باب بحث حجاب و بی‌حجابی باشما موافقم، یجورایی ول شده..
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    57 65
    بس کنید آقایان ، تا کی میخواهید از بی مسئولیتی و انفعال تمامی مسئولین ذیربط از ناجا ، قوه قضایی هگرفته تا شما اصحاب رسانه و ....... دفاع کنید . در تمامی عرصه ها بی خیالی و بی تفاوتی اسمش شده « رافت اسلامی » . واقعا اگر به اون دنیا اعتقاد داشتین کمی در این حوزه با غیرت تر برخورد می کردید .
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      10 17
      کار از این حرفها گذشته الان فقط سبک نواب صفوی جواب میده و ولاغیر این قضیه با نفله شدن چند نفر از انطرف و شهادت چند نفر از این طرف تا سالیانی چند به نفع جبهه خداباوران تمام میشه والا ول معطلید و باید منتظر حوادثی نظیر زلاندنو در ایران باشیم
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    68 65
    خارجی هم باشند باید به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند ، حق بی احترامی به ارزشهای جامعه ما ندارند
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      مگر در مورد خود ایرانی ها قانون را اجرا می کنند؟ یارو انگار اندازه یک تکه کف دست حجاب سر گذاشته و آستین کوتاه و با آن لباس های تحریک کننده راست راست راه می روند و کسی هم کاری باهاشون ندارن اگر غیرت داشتند که فقط برای بی واکسن زدن‌ها منع خدمات می دهند برای این بی حیاها که صد برابر بدتر عمل می شود و جامعه را به فساد می کشاند قانون می گذاشتند اینطوری مملکت به گند کشیده نمی شد
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      121 7
      دانشجوی خارجی اوردند اینجا که فرهنگ ایرونی روش اثر بذاره . اینم نتیجش تو اخرین روز فارغ التحصیلی لنگ میزنید تو مسایل فرهنگی که دانشجوی خارجی که تو باید روش اثر بذاری٬ اون روی تو اثر گذاشته چقدرم ذوق میکنن که ما دانشجوی خارجی میاریم ایران ! به قول کامنتای بالا ٬ مسیح همه جارو فتح کرده البته بهتره بگیم که سربازان مقابله با شبیخون فرهنگی پستاشونو ول کردند رفتن دنبال غنایم ٬ مسیح اومد همه جارو فتح کرد !
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    58 60
    خب نبايد اجازه ميدادند كه كشف حجاب كنند مردم كه علم غيب ندارند، مطمئن باش اين كارها بدون برنامه ريزي نيست براي قبح شكني از برداشتن حجاب و با دستور صهيونيستهاي كثيف انجام ميشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    20 48
    همه کارامون همینه دیگه! کلا گارد میگیریم سریع نسبت به اتفاقات اجتماعی بدون اینکه فکر کنیم.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      8 17
      اول این جناب گنجی باید نسبت به آن اقدام خارجی ها گارد می گرفت که با کمال تعجب می‌گوید خارجی هستند و از این دخترها ایراد می گیرد!
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      1 2
      گنجی نمیتونه گارد بگیره، چون دیگه دولت حسن روحانی در راس کار نیست که اعتراض کنه..مثل زمان محمود جان که میگفتن چون از ماست باید سکوت کنیم.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    24 54
    اولا باید ان دانشجویان خارجی را توجیه می کردند تا بفهمند در ایران این حرکت درست نیست و باید به قوانین احترام بگذارند ثانیا ان دختران چادریی با روسری قرمز و ماسک قرمز که بیشتر نماد تبرج و خودنمایی هستند و کارشان زشت تر است!!!!
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      7 9
      خوب می‌دانند قانون کشور چی هست در ضمن دانشگاه‌ها و مدارس آموزش دنیا پرستی و مادی‌گرایی می دهند و می توان نتایج آن در زندگی خود ایرانیها جستجو کرد
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    46 33
    یکی از اصلی ترین توصیه های حضرت آقا و امثال شهید سلیمانی که در عمل هم بارها ثابت کردند این بود که شدیدا از دوقطبی سازی در جامعه پرهیز کنید. کار این خانم ها که با چادر عکس گرفتند درست در مقابل این توصیه رهبر انقلاب و سیره شهید سلیمانی است. واقعا این کارهای احساسی نه تنها تاثیری نداره بلکه شعله اختلافات و تنش ها در جامعه رو افزایش میده
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      36 24
      حجاب قانونه و باید رعایت بشه بی حجابی جرمه و باید باهاش برخورد بشه
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      12 22
      بارزترین عمل این است که در تقلید از بی خدایان زنان را استخدام می کنند و کار در خانه را با بی زبونی پست می شمارند و بعد یکی دو دهه از کار می شود این روزها که هم در به در دنبال فرزند آوری هستند و هم ازدواج کم می شود و حجاب آب می رود و هم خیانت ها سر به فلک
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      6 18
      جناب ۱۶:۰۴ با بی حجابی برخورد شده و می شود. اما کجا با دو قطبی سازی برخورد شده؟ مجلس ورود کرده؟دادگاها برخورد کرده اند؟ نیروی انتطامی چطور؟ مطیع اوامر رهبری بودنتان در این حد است؟!
    • به 16:32 IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      3 3
      دوقطبی حق وباطل وجوددارد دوقطبی خیروشر وجوددارد ازرهبری هم مایه نذار ایشان معصوم نیستن
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      12 1
      بنده در دانشکده ای درس خواندم در تهران که نیمی از استادان آن به ضرورت رشته های درسی خارجی بودند،به خدا قسم حجاب کامل داشتند با اینکه از اروپا آمده بودند حتی یک تار موی آنها پیدا نبود‌،یکی از ایشان در پاسخ سوالم گفت: چون این قانون کشور شماست و من احترام میگذارم و حجاب را مانع دست و پا گیر تدریس خودم نمیبینم.بیش از همه هم سر کلاس به بانوان محجبه و چادری که هم درس میخواندند و هم همسرداری و بچه داری میکردند،احترام میگذاشت و میگفت مفهوم زن و خانواده در ایران متعالی است و در اروپا اینطور نیست.
  • سیدامیر IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    27 57
    یعنی میخوای بگی چون خارجی بودن اشکال نداره! ولی مشکل اونجاست رفقای شما بدنبال عادی سازی بی حجابی بخصوص تو تهران هستند تا تلطیف فضای کشور بخوبی انجام بشه
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    56 6
    خوش به حال خارجیا
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    15 73
    خوب به چه دلیل بی حجاب عکس گرفتند؟ کمترین کار ممنوع الخروج
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      11 67
      استاد اشتباه زدی .کمترین کار اخراجشون هست نه ممنوع الخروجی
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    49 42
    اونا غلط اضافی کردن که در خیابان انقلاب آنهم جلوی دانشگاهی که خونها ریخته شده بی حجاب ظاهر شدن (چه داخلی ویا چه خارجی باشند) راست میگن تحصیلات شعور نمیاره .
  • ایرانی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    34 35
    اون خارجی که میاد ایران باید قوانین رو رعایت کنه بزرگترین بی احترامی واقعا متاسفم
  • خاک بر سرتون IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    27 47
    لابد این بی حجابهای تو خیابون تو شرکتهای خصوصی و کلینیکها و پارکها هم خارجی اند! سرتو عین کبک کردی زیر برف !!دیگه با این همه اختلاس و دزدی و بی حجابی و غربزدگی نمیشه به ایران گفت کشور اسلامی
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      9 34
      دقیقا
  • AT ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    77 27
    حجاب ماله عهد تیرکمون بود»»در عربستان که زادگاه اسلام است،حجاب در برخی شهرها آزاد است و برای خارجی ها هم همینطور»ایران زیر سیطره ی جاعش تنها کشوری در دنیاست که حجاب اجباری است!
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      12 46
      حجاب اجباری نداریم پوشش قانونی داریم. البته الان حجابی ندارند همون بی حجابی هست تقریبا.
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      11 46
      ساکت بیشتر تو ایران بی حجابی اجباریه تا حجاب
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      13 26
      حجاب در هر زمانی چیز خوبیه. من معتقدم که باعث اخلاقی تر شدن و سالم تر شدن جامعه و خانواده میشه ولی با اجبار و اقدامات قهری زیاد موافق نیستم. باید اکثریت جامعه اقناع بشن که این موضوع برا جامعه خوبه
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      13 38
      زر نزن حجاب حکم خداست و مال همه زمان ها و ماکن ها
    • سعید IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      11 36
      معلوم هست شما چه فرمودید برید وضعیت تجاوز در خارج را ببینید بعد بیانات خود را ابراز کنید . چند روز پیش یک سخنرانی در یکی از شهرهای اگر اشتباه نکنک آمریکا بود به جمعی که همشون خانم بودند گفت خانم هایی که مورد تجاوز قرار گرفتند قیام کنند. همه ی خانم ها بلند شدند. عزیز دلم حجاب برای پاکی و حیای انسان است هدف حجاب حذف نهاد خانواده و دوری از هرزگی است.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      6 14
      دوست عزیز فکر را قدر بدان. بد نیست تفکر. به خدا
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      20 27
      عهد تیرکمون زمانی بود که همه لخت و پتی می گشتند حجاب مال افراد متمدنه و امثال تو کور خوندید ما بذاریم اینجا رو هم تبدیل به باغ وحش کنید و همه با هم جفتگیری کنند
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      4 11
      میدونی چی هست؟ این که بی حجاب باید گسترش یابد تا منجی بشریت باید بساط شما بی حیاها را جمع کند
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      9 9
      پس بدو جا ماندی از مرحله هم جنس گرایی و ازدواج با سگ و گربه مدینه فاضله تو که رفتند ازدواج با در دیوار و افراد محارم بدو جا نمونی
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      5 5
      کوچولو حجاب اجباری در همه جا اجباری است و در ایران حد ان بیشتر هست که این هم بر اساس فطرت بشریت اعمال می شود نه این که در این 150 سال اخیر با فضولی کردن در طبیعت خدا حجاب ها را کمتر کردین و مشکلات را درست کردین
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 2
      18:46 اگر منفی‌های این قسمت را شک میکردی معقول‌تر بود. دراینجا منفی‌ها برای این نظرات مشکوک هستند و غیرقابل پذیرش. چرا که افکار وخط فکری مردم ما کاملا مشخص است؛ بحمدالله. ‌ این منفی‌ها نمیتونه واقعی باشه. البته احتمالا، نه قطعا.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    27 21
    موضوع پوشش از همان ابتدای انقلاب بد و ناقص مطرح شده و به اجرا دراومد. پوشش برای زنان به عنوان یک فریضه در اسلام وجود دارد. یک فریضه شخصی ست.مثل نماز و روزه.مثل خمس و زکات. منتهی چون ظاهریه در اجتماع می تونه اثر واضح بگذاره. قانون وضع کردند هیچکس ( زنان )نباید بدون پوشش در محیط های عمومی اجتماعی ظاهر شود. اجبار در استفاده از پوشش. اشتباه. در برخی کشورهای اروپایی قانون وضع کردند هیچکس ( زنان ) نباید با پوشش اسلامی در محیط های عمومی اجتماعی ظاهر شود. اجبار در عدم استفاده از پوشش. این هم اشتباه. اگر از نظر بزرگان نظام این حرکت دولتهای اروپایی بد هست و مسخره شون می کنند که مدعی آزادی هستند پس علی القاعده نباید به بدگویی و تمسخر اونها به اجبار ما در استفاده از پوشش برای زنان ایراد بگیریم!!!
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      9 28
      در غرب انواع گروهها زندگی می کنند و دموکراسی مد نظر اونها به همه گروهها حق میده ولی در ایران فقط ایرانی زندگی میکمنه و حجاب با ایرانی ممزوجه.زنها باید حد اقلی از حجاب رو رعایت کنند و اگر نمیخوان کشورو ترک کنند .به شماها باشه ما بزودی از ترکیه هم بدتر می شیم چنانکه تا امروز هم کلی خیانت و فساد جنسی و بهم خوردن خانواده ها رو دست ما گذاشتید
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    61 11
    تقریبا ایران تنها کشور در دنیاست که تو اون حجاب سر اجباریه. من مخالف حجاب نیستم ولی این معضل و این مقایسه همیشه وجود داره. ما تنها کشور دنیا هستیم که چنین قانونی و در این سطح پوشش قانونی داریم
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      17 20
      ایران تنها کشوریه که حکومت دینی داره و در برابر استکبار جهانی ایستاده تنها بودن اصلا بد نیست اینکه ما فساد جهانی رو قبول نداریم عالیه
    • حسام زاهدی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      6 9
      اگه حجاب اجباری بده که نیست پس قوانین ضد حجاب فرانسه و غربی‌ها که بدتره. نتیجه هر کشوری طبق اعتقاداتش قانون گذاری میکنه
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    27 0
    تناقض در ملت ما به اوج رسیده
  • محمداسماعیل IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    12 28
    این حرکات وقیح سوغات اصلاح طلبها بوده از زمان خاتمی به بعد هجوم فرهنگی تشدید شد و در زمان فریدون به اوج رسید خارجی یا داخلی نداره اینجا کشوریه که بیش از سیصدهزار شهید داده رئیس دانشگاه باید جوابگو باشه بی حرمتی به مردم واسلام تو کشور ما ممنوعه
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 3
    مستر گنجی اولا اجنبی در مملکت ما باید تابع قانون کشور ما باشد ثانیا به جای حمله به قانون شکنان به هموطنان خودت توهین می کنی و سطحی می خونیش!!! واقعا جای تاسفه . چیکار کنن برخورد کنن از براورد علینژاد در امان نیستن نمادین حرکت کنن از امثال شما
  • حسام IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 3
    میبینی آقای گنجی ؟ این بعضی هاکه میفرمایید حتی به شما هم رحم نمیکنند ! چون بدون شعور و تنها با شور رفتار میکنند
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      2 2
      اونی که شعور نداره تو وامثال توهستید
  • محمد IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 8
    اینهاکه خارجی هستند و گرچه بایدقوانین کشور را رعایت کنند اما ظاهرامسئولین خیابانهای تهران و سایر شهرهارا نمی بیینندکه در سایه بی غیرتی آنها به چه روزی افتاده اند و دیگر بحث از بد حجابی نیست بلکه صحبت از بی حجابی علنی است
  • سیاوش IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    11 7
    خوب خارجی باشند! خارجی هم باید قانون مملکت را رعایت کنه. در فرانسه بانوان مسلمان باید بین حجاب و کار وتحصیل یکی را انتخاب کند. کاری هم به خارجی یا داخلی بودنش ندارند
  • محمد IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    9 7
    احمقانه است که خارجی بی حجاب در ملاء عام کشف حجاب کنند و هیچ کس هم اعتراضی نکند مملکت اسلامی برای همه یکسان حجاب را امر فرموده
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    6 3
    آقای گنجی!!! شما می فرمایید اینها فقط عکس گرفتنشون مشکل نداشت یعنی همینطوری با همین سر و وضع تو خیابون قدم بزنن ایراد داره ولی اینطوری عکس بگیرن مشکلی نداره چون خارجی اند؟ بالاخره خارجی ها باید به قوانین ما احترام بذارن یا برای قانون شکنی مجازند؟ خوب ماله می کشید. همینطوری وضعیت حجاب به اینجا رسید!
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      4 3
      استاد بانوی اروپایی ایتالیایی داشتیم در دانشگاه که حجاب کامل داشت،به قانون ما احترام میگذاشت،آرایش نمیکرد‌ مانتو و مقنعه کاملا سنتی و پوشیده و گشاد و بلند داشت،بیش از بیست و پنج سال سابقه تدریس به همین شکل.در محیط های خانه و دوستانه و بیرون از دانشگاه هم همینطور ساده و پوشیده بود،یک کاتولیک...کاملا در فرهنگ ایرانی اسلامی حل شده بود،محرم و صفر سرش میشد! خانه تکانیِ نوروز انجام میداد و به کسی با زیر پا گذاشتن قانون کشورمان بی احترامی نمیکرد.
  • قریشی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 7
    یه عده هرزه بی اخلاق
  • تارا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 8
    بی حجابی بی حیایی بی غیرتی در شهرهای بزرگ غوغا می کنه به شهرهای کوچک هم رسیده
  • مهدی قاسمی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 1
    نه بابا خارجی نیستند، ایرانی اند و دارند کیس پناهندگی برا خودشون می سازند. فردا همه اینها در کشورهای دیگر می روند و می گویند ما در خطریم به ما پناهندگی بدهید. بعد از این نوشته های سایت های پرینت می گیرند و به عنوان ادله اثبات ترس سیاسی و ترس از جان به دولتهای دیگر ارائه می دهند.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    6 8
    آقا ! جناب !! کشف علنی حجاب در ایران شرعا و قانونا ممنوع است حتی برای غیرایرانی ها و غیر مسلمانان که در ایران زندگی میکنند این خیلی روشن و بدیهیست .
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 1
    مطمئنید اینا خارجی اند؟
  • مجید IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 4
    نظرها افراطی به نظر میرسن یا افراط در کنترل مردم به عنوان دین یا بی بندو باری به اسم آزادی ، فرهنگ سازی بکنید یک فرهنگ ایرانی ، فرهنگ اسلامی و اروپایی رو بیخیال بشید جامعه به تعادل میرسه ، قانون رو اصلاح کنید و آزادی رو ببشتر در حدی که مردم باهاش کنار بیان ، همه که یک نظر نیستن ، وقتی قوانین عده ای خاص با تفکر خاص که معتقد هستن فرزندانشون برن اونور آزاد باشن ولی مردمی که دوست ندارن یا نمیتونن در خفقان زندگی کنن ، مسئولین ما خودشون هم قبول ندارن ولی منفعتی هست ! تاریخ روزهای سیاهی از نژاد پرستهای افراطی ، ملی گراهای افراطی ، مذهببون افراطی ، بی بند و بارها دیده ، یکم از افراط در کشور ما کم بشه و به دنبال جامعه شناسان برای ساختن فرهنگ باشندبد نیست ، مشکل افراط چشم خیلیها رو بسته و کسانی هستن که از آن به نفع خودشون استفاده میکنن و شعار میدن ، مشکل ما این شده دو طرف مذهبی افراطی و شبه آزادی خواهان بی بند بار افراطی مقابل هم ایستادن ما هم وسط این دوتا اونها یک دشمن دارن و ما دو دشمن . لعنت به دنیا با این تفکرات
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      2 3
      لعنت به تو خود شیفته ملاک تعادل تو نیستی که بقیه را افراطی می دانی فرهنگ سازی حرف مفته
  • مهدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 6
    کار محجبه ها درست بوده و نگاه اقای گنجی سطحیه اتفاقا بی حجابی جلوی دانشگاه اسلامی توجیهی نداره
  • ابوالفضل GB ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 1
    دانشگاه تهران مگه خارجی هم داره
  • US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    8 4
    این همه جنجال سر پیدا شدن موی سر چند تا زن خارجی، به خاطر اینه که اگه حجاب رو از کشور ما بگیرن، دیگه کمتر نشانه ای از دین داری توش میمونه، به همین خاطر به حفظ ظاهر کشور اکتفا شده. پس چرا ناراحت میشید وقتی در خارج زن محجبه رو اخراج میکنن. منطبق بر ایدئولوژی خود شماست. پس اونم بپذیرید. خوبه محجبه ها رو از همه ارگان ها و شرکتهای معتتبر دنیا اخراج کنن؟!!
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      2 2
      آره خوبه
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      3 5
      حجاب اول دستوردین ماست وبعدقانون کشورمون.اگردر ی کشوربیحجابی قانونشون شدو ی فردباحجاب،باعلم به این قانون وارداون کشورشد،دلیلی برای مخالفت نداره.این افرادحتی اگرخارجی هم باشندوغیرمسلمون،باعلم به اینکه حجاب جزیی ازقانون ماست واردایران شدند.پس مثل ی فردخاطی که قانونی روزیرپاگذاشته بایدباهاشون برخوردکرد.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 4
    باید حراست کل بکل عوض شود
  • تاجر شهرآشوب IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 4
    چرا انقدر دیر خارجی بودن اینها اعلام شد. ولی تا حالا قانونی بوده که خارجی ها مجاز به کشف حجاب باشند؟ جناب گنجی مغالطه نکنید علت کشف حجاب محل بحث نیست بلکه قانون شکنی محل بحث است. این تصویر کشف حجاب انفعال مسئولان عالی فرهنگی انقلاب را اثبات می کند.
  • علی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 3
    احتمالا این بی حجابها و بد حجابها همانهایی هستند که بقول رهبری به پهنای صورتشان اشک می‌ریزند و نمی‌شود با آنها برخورد کرد ولی مشکل اینجاست که تعدادشان از اکثریت هم گذشته و دارد همه گیر می‌شود پس چه خوب میشد اگر آنهایی که دزدی می‌کنند و قتل انجام می‌دهند و......... اگر به پهنای صورتشان اشک بریزند از گناهشان بگذرند . حال امام زمان از این مملکتی که دزدی و بی حیایی و بی حجابی در آن اینقدر زیاد است به هم می‌خورد.
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      1 0
      تو لازم نیست از طرف امام زمان عجل الله فرجه شریف نظر بدهی
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 2
    دلیل نمی شود چون دانشجوی خارجی هستند قانون وشئونات اجتماعی کشور میزبان را نادیده بگیرند. عدم رعایت حجاب اسلامی ازسوی دانشجویان خارجی به هیچوجه قابل توجیه نیست ومسئولین دانشگاه مربوطه بایستی دراین خصوص پاسخگوباشند.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 2
    خارجی بودن توجیه نیست ، مگر برای ایرانیا ها توی اونجا قانون اونهارو اجرا میکنن یا قانون ایران ؟ مطابق قانون با آن ها برخورد کنید و اجازه پر رویی هم به کسی ندهید علی الخصوص خارجی ها .
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 0
    البته ما هر روز در معابر این دانشجویان حارجی سربرهنه را می بینیم و با سطح نگری تصور می کنیم نسل سوم و چهارم انقلاب هستند
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 2
    ای کاش آن خانم های بی حجاب یا کم حجاب از روی قناعت این کار را انجام میدادن ای کاش از لجاجت ولجبازی نباشد یه مقدار به گذشته خود برگردن مگر مادربزرگاشون چه جوری حجاب داشتن پس چرا به اصالت خیش بر نمیگردن چرا به تاریخ کهن ایرانی باستان بر نمیگردن مگر خانمهای عهد کوروش وداریوش حجاب نداشتن پس در اصل از تاریخ قدیم ما قوم با حجاب بودیم اما حالا چی؟ مگر غیر از پیروی از غرب به اینجا رسیدیم مگر غیر از خود باختگی شیفته غرب شدیم مگر غیر از لجاجت با نظام است که خود غرب از بی بند وباری وبی عفتی رنج میبرن وبیشتر کشورهای آزاد مانند ترکیه ومصر ومالیزی آمار نشان میدهد که خانمها ان کشورها برگشتن به حجاب اما خانمهای ما چی؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 3
    حجاب دستور اسلام است و دستور هیچ آخوند و دولت و حکومتی هم نیست . اگر مسلمان هستیم ، شایسته است که مقید باشیم و اگر نمی خواهیم مقید باشیم ، در چارچوب خانه ی خود اختیار داریم و نه در سطح جامعه !
  • رضا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    5 3
    مگه بی حجاب باشن چی میشه! حالا کل مشکل مملکت حجابه! تمام مشکلاتمون حل شد حجاب مونده بود «در جواب کسایی که وقتی میگی دوچرخه و موتور سواری بانوان چرا آزاد نیست میگن حالا همه مشکلات حل شده این مونده!» ولی کلا خب کسی که مسلمون نیست چرا باید حجاب داشته باشه اگه اینطوره پس مسلمونی که میره کشور های نامسلمون باید بی‌حجاب باشه چون اونجا این قانونه
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      3 3
      آره حجابه مشکل اصلی مملکته حیف اسم رضا برای تو
  • کیوان‌ IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 3
    قوانین خدا که قانون اجتماعی کشور شده باید رعایت بشه‌. خارجی که خارجی، داخل کشور ما هستند باید قوانین کشور ما را رعایت کنند . چرا توجیهات مسخره می کنید.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 1
    ماتو کشورمان کم اقلیت دینی نداریم و همشون به قوانین کشور نه فقط دین احترام میزارن حتی بهترازما به اصطلاح مسلمونا داریم اتاق خواب و تالار و خیابون و سرویس بهداشتی و ...باهم اشتباه میگیریم
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 1
    اگه نمی‌تونید بی حجابی رو تحمل کنید به جای دیگه نگاه کنید مثل همون کاری که در مورد تورم و گرانی و فقر و بیکاری می کنید ...
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 4
    باید با بی حجابی برخورد بشه چون ما در کشوری اسلامی زندگی میکنم و اینجور کارها باعث بی بند و باری در کشور میشود
  • اسماعیل IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    4 1
    الان میگن حجاب دستور دینه خوب اسلام میگه هر کسی که اختلاس میکنه حکمش چیه چرا اجرا نمیشه چرا اینقدر دزدی در سطح بالای کشور انجام میشه چرا در اون مورد کسی صداش در نمیاد چرا
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      1 3
      هرچی سر جا خودشه
  • مهدی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    پوشش زبان تفکر بیان دین کار اقامت ،قدم اول آزادیست احترام بگذار احترامش را در سطح جهان ببین
  • علی US ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    4 2
    حجاب بر غیر مسلمان واجب نیست
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      2 6
      حجاب بر همگان واجب است دفعه آخرت باشه ازخودت فتوا میدی
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 1
    معمولا در هر کشور دین رسمی دینی است که اکثریت مردم به آن معتقد باشند
  • رهگذر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 1
    در جواب نظر با اسم میشناسیم باید بگم که بله حق با شماست منم منظورم ضد انقلاب یا آلبانی نشین بودن صاحب تمام منفی ها نبود اگه اینجوری به نظر رسیده معذرت میخوام ولی از نظر من هم در اینجا و هم بعضی خبرهای دیگه بخشی از منفی ها و یا مثبت ها برای کوبیدن ارزش ها توی این سایت هدفمند هستن و مشخصه که به بعضی خبرها از طرف افراد خاصی حمله میشه به هر حال از تذکر شما ممنونم
  • محمدرضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    چه بی فرهنگی واقعا براشون متاسفم چقدر خیره شده بودن بهشون
  • کوثر ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    اولا که خیلی از ما و شما و اینا خوشگلتراش زیر خاک خوابیدن و جسمشون نصیب کرما و مورچه ها شده و همگی دارن حساب پس میدن دوما کار از بهانه های اقتصادی گذشته شما مولدارا دردتون فساد و فحشاست که به اسم آزادی میخواینش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس