سپاه در برابر دزدی آمریکا با اقتدار مقابله کرد

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: نیروی دریایی سپاه در برابر دزدی دریایی آمریکاها با اقتدار مقابله کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه سیاسی و عبادی شهرستان فردیس افزود:  اقتدار جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر موجب شکست و تحقیر آمریکا و غرور ملی کشور ایران شد.

وی با درایت رهبری و ارتش و سپاه دلاور ما آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند همانطور که میبینم روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز نوشته که آمریکا دیگر قادر به درگیری با ایران نیست.  

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مسئولان کره جنوبی هم بفهمند دلقک بازی آنان در اهداء  ۲ هزار ماسک به یک بیمارستان خصوصی را فراموش نمی کنیم. این بردگان آمریکا به جای دلقک بازی، ۸ میلیارد دلار پول بلوکه شده ما را بپردازند!

  وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی با کارگزاران و مسئولان صالح و پاکدست و عادل امکان پذیر است، افزود: مقام معظم رهبری بر لزوم پیوست عدالت در همه تصمیمات و اقدامات مسئولان هم از ابعاد قانونگذاری هم در دستگاه قضایی و هم در دستگاههای اجرایی تاکید کرد.  

حسینی افزود: نمایندگان مردم کرج و فردیس در مجلس و مسئولان اجرایی با حل مشکل آب شرب سالم، عدالت ورزی خود را اثبات کنند.
 
وی به تذکر مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس  درباره رسانه ای شدن اسم افراد گفت: ایشان فرمودند پیش از اثبات جرم نباید موضوع را رسانه ای می کردید البته رهبر معظم مانع شکایت و گزارش نشدند بلکه بیان کردند شکایت به جا است اما قبل از اثبات جرم نباید موضوع را رسانه ای می کردند.  
حسینی در بخش دیگر خطبه خود  به فعالان فرهنگی، سیاسی و اصحاب رسانه اشاره و بیان داشت:  اول مطالب خود را مستند و محکمه پسند کنند سپس از راههای قانونی مثل دستگاه قضا پیگیری کنند.  
 
وی با بیان اینکه جنگ رسانه ای سواد رسانه ای می خواهد، گفت:  دشمنان ما بعد از شکست در جنگ نظامی و اقتصادی به جنگ تبلیغاتی و رسانه ای روی آوردند.

حسینی گفت: برای مقابله با جنگ رسانه ای، باید سواد رسانه ای خود و جامعه را افزایش دهیم یکی از مولفه های سواد رسانه ای توجه به انگیزه ها و دیگری تدبر و توجه به پشت پرده هاست.

وی تاکید کرد که به عنوان مثال کسانی که ۸ سال تمام ناکارآمدی دولت را دیدند دم بر نیاوردند و سکوت کردند و امروز که دولت جدیدی با همه مشکلات انباشته شده، دولت را تحویل گرفته، ناگهان مطالبه گر شدند.

شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 2
    عدم توجه ناوگان آمریکا به تهدید و هشدارهای سپاه در حین عملیات شده تحقیر آمریکا!!!!
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 0
      چیشات کور بود فرار کردن نادان آخه چقذه چی بگم که شایستت باشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس