کد خبر 1294780
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: روز گذشته یک گروه هکری موسوم به «عصای موسی» اعلام کرد طی یک عملیات سایبری علیه چند شرکت مهندسی و نهادهای رژیم صهیونیستی بیش از ۱۶۵ سرور و ۲۵۴ وب‌سایت را هک کرده و بیش از ۱۱ ترابایت اطلاعات شامل اطلاعات مربوط به اداره پُست، وزارت جنگ و فایل‌های مربوط به وزیر جنگ این رژیم را جمع‌آوری کرده است.

 دو هفته پیش نیز این گروه هکری فایل‌هایی را فاش کرد که در حمله هکری به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به دست آورده بود. پیش از آن نیز یک گروه هکری دیگر موسوم به «سایه سیاه» به چندین شرکت صهیونیستی دیگر حمله کرده بود و از آن‌ها  درخواست باج کرده بود.

بنا بر گزارش رسانه‌های اسرائیلی رژیم صهیونیستی با حمله سایبری به جایگاه‌های عرضه سوخت در ایران با هدف ضربه زدن به شهروندان ایرانی، صف بستن آن‌ها در برابر پمپ بنزین‌ها و در نتیجه سوق یافتن به اعتراض و تظاهرات علیه حکومت بود که به نتیجه مطلوب نرسید.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کرده‌اند که حمله سایبری اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران دستاورد قابل‌توجهی نداشت و ایران متقابلاً ضربات سنگینی به این رژیم وارد کرده است. در این راستا بازرس دولت رژیم صهیونیستی هشدار داده که این رژیم برای مقابله با حملات سایبری آمادگی ندارد.

 طی سال‌های گذشته رژیم صهیونیستی برای تضعیف ایران و مقابله با نفوذ منطقه‌ای آن از هر حربه‌ای استفاده کرده اما همواره شکست خورده است. این رژیم که از حامیان خروج آمریکا از برجام بود و حداکثر همراهی را با سیاست فشار حداکثری آمریکا در داشت اکنون به جایی رسیده  که تلاش می کند ایران هر چه زودتر به برجام برگردد. 

علاوه بر ناکامی در مقابله با حضور ایران در سوریه و انتقال تسلیحات پیشرفته به لبنان، این رژیم همچنین طی سال‌های اخیر یک جنگ دریایی را با ایران آغاز کرد که با پاسخ‌های متقابل ایران مجبور به پایان دادن به حمله به کشتی‌های ایرانی شد. حملات سایبری دو هفته اخیر علیه رژیم صهیونیستی و بازتاب آن نشان می‌دهد که این رژیم در عرصه سایبری نیز متحمل شکست دیگری شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    8 0
    جانم هكرهاى عزيز ، بزنيد پدر اين موش هاى كور را دربياريد
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 8
    قطعا اوضاع بهتری دارن قطعا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس