فیلم کوتاه آوار آماده حضور در جشنواره‌های بین المللی شد

فیلم کوتاه «آوار» ساخته ی سید مهران قریشی برای حضور در جشنواره های بین المللی آماده شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فیلم «آوار»، این فیلم کوتاه به زودی برای شرکت در جشنواره های بین المللی فرستاده میشود .  

هومن بنائی، فرج الله گل سفیدی، هدایت الله سجادی، صبا رنجبر، اکبر تقیان، نوید فهیمی و سامان سیوس بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

بیشتر بخوانید

حضور فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» در جشنواره آمریکایی

در خلاصه این فیلم آماده: مریم از آن شب سیاه زبانش بند آمده و تنها خیره می‌شود. غلام خشمگین و بدبین به طویله پناه برده و با گوسفندهایش نجوای استیصال می‌کند. امشب زلزله می‌آید و...

قریشی که ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد حالا با اتمام «آوار» آماده ساخت پروژه جدید خود میشود.

"سید مهران قریشی" در همین زمینه گفت: پرداختن به موضوعات و معضلات جامعه یکی از وظایف در فیلم سازی است و قطعا در ساخت  کار جدیدم مخاطبان با موضوع جدید و حیرت انگیزی روبه رو خواهند شد.

از دیگر عوامل این پروژه می‌توان به حضور سید مهران قریشی نویسنده و کارگردان، فرید ابراهیمی تهیه‌کننده ، سید امیر مولایی سرمایه‌گذار، شاهین عراقی مدیرفیلمبرداری، رضا گمینی مشاور کارگردان، علیرضا پاکنهاد مدیر صدابرداری، رضا عربی گریم طراحی و چهره‌پردازی، فرزانه نوری کرمانشاهی طراح صحنه و لباس، گلناز کاووسی دستیارکارگردان، حمید رضا برزگر تدوین، عرفان یزدی صداگذاری و میکس، میترا احمدی برنامه ریز و منشی صحنه، گیتی تهامی عکاس و مهدی فرشا مدیر تولید اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس