کرونا نمایه

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۵۳ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۵۶ نفر دُز اول، ۳۶ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۵۳۴ نفر دُز دوم و ۱۰۲ هزار و ۸۶۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹۰ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۶۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، ۸۱۳ هزار و ۶۵۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

از دیروز تا امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۹۶۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۵۴۷ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۷۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۵ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۸۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد و ۸۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    پس این همه واکسن زدن یعنی. چی چرا این قدر کرونا زیاده مگه میشه تا آخر عمر تو خونه بمونیم حدود 2 ساله تو خونه موندیم افسردگی گرفتیم دنبال درمان نرفتیم بعداز یه کرونا دلتای سخت گرفتیم که مرگ و جلو چشمامون دیدیم بعد واکسن زدیم بعد دوباره مریض شدیم بازم خانه نشینی و .. تمامش کنید این کرونا را ما که میدونیم. هر کشوری هر چند وقت یک بار ویروس را داخل هوا پخش میکند مثل دلتا که بعد از بوی بدی که در هوا پخش بود کرونا زیاد شد و ما هم ازداخل خونه هامون گرفتیم و همه آنهایی که تو بیمارستان بودند جمعی میگفتند بعد از اون بو مبتلا شدند حالا نمی‌دونم سیاست کرونا چیه که فعلا نباید تموم بشه ما امیدواریم دولت رییسی دیگه مثل دولت روحانی تو هوا کرونا را پخش نکند
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      ۶۰ داروی ایرانی مجوز اخلاقی گرفتند اما بدون توضیح و دلیل روند بالینی متوقف ! مناظره سعدا رو ببینید تازه سعدا ۱۰ داروی دیگر هم ... خیلی عجیبه که آقای رئیسی یه دستور ساده بررسی علت ممانعت بی توضیح وزارت بهداشت چیه ندادند ؟!!!!!!!!!!!!!!! اگر چنین دستور داده شده است چه کسان مستقلی بررسی کرده اند ؟ چرا نتیجه رسما رسانه ای نشده است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس