کد خبر 1294343
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
وقت کشی کشنده پرسپولیس با اسم رمز مزایده/ قهرمانی ناکام در جذب حامی مالی

باشگاه پرسپولیس بعد از مدتها معطلی برای انتخاب کارگزار سرانجام دیروز اعلام کرد ترک تشریفات کرده است.

به گزارش مشرق، بعد از فسخ قرارداد جنجالی پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز که حواشی زیادی برای باشگاه پرطرفدار کشورمان به همراه داشت، جعفر سمیعی مدیرعامل وقت باشگاه تا روزی که استعفای ناگهانی خود را در تاریخ ۱۵ شهریور، اعلام کرد در جذب کارگزار ناکام بوده و خبری از حامی مالی جدید سرخپوشان نشد.

با انتخاب مجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه، اعلام شد که برای جذب کارگزار قرار است مزایده برگزار شود و در همین راستا تشریفات قانونی آن انجام شد.

این تشریفات قانونی درحالی روند خود را سپری کرد که باشگاه در شرایط سخت مالی بود و علاوه بر پرونده های مالی در فیفا، اعضای تیم هم از وضعیت پرداختی خود ناراضی بودند. با این حال، تیم به کار خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست پرسپولیس به شائبه انتخاب کارگزار

همه امید یحیی گل محمدی و شاگردانش به این وعده خوش بود که تا ۱۱ آبان کارگزار جدید مشخص می شود و تیم از بلاتکلیفی خارج می شود اما این دل خوشی خیلی دوام نیاورد. روز گذشته همان طور که قابل پیش بینی بود، باشگاه به طور رسمی اعلام کرد شرکت های حاضر در مزایده نتوانستند پیشنهادات مالی مناسبی بدهند و بنابراین، راهی جز ترک تشریفات وجود ندارد.

اتفاقی سئوال برانگیز که باعث می شود هواداران پرسپولیس نگران شوند، این است که چگونه باشگاه رقیب می تواند کارگزاری با کف قیمت ۵۰۰ میلیارد تومان جذب کند اما پرسپولیس با ۵ قهرمانی پیاپی، با شرکت کنندگانی روبرو می شود که نتوانستند نظر مدیران باشگاه را جلب کنند؟

مجید صدری که مدعای این است در جذب پول برای باشگاه دست بازی دارد، چرا این همه مدت زمان از دست داد تا پرسپولیس که هنوز نتوانسته پول کالدرون را به حسابش واریز کند، با پنجره بسته و با کمبود یار تاثیرگذار به رقابت با حریفان پر مهره اش ادامه دهد؟

البته پرسپولیس روز گذشته در بیانیه اش ادعا کرده در این مدت زمان را از دست نداده و با تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد کرده و در پاراگراف آخر نیز اعلام کرده چشم انتظار تبلیغات محیطی است. سوال این است اگر پرسپولیس از فضای مجازی کسب در آمد داشته، چرا وضعیت مالی بازیکنان باب میلشان نیست؟ 

در بیانیه پرسپولیس آمده که فرصت مذاکره مستقیم با شرکت ها هست که همین نشان می دهد خود مسئولان باشگاه منتظر برگزاری تشریفاتی مزایده بودند تا در واقع به همان شیوه سنتی همیشگی جذب اسپانسر کنند. اینکه چرا باید این مزایده بی ثمر و وقت کش برگزار می شد را صدری به عنوان مسئول فعلی باشگاه بایستی پاسخ دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    6 3
    وقت کشی پرسپولیس نه .. باید بگی وقت کشی نیروهای وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس... آقای سجادی برای پرسپولیس و هوادارش شمشیر رو از رو بسته ... مشکلات استقلال رو به ماه نرسیده حل کرد ولی انگار پرسپولیس وصله ناجور براشون و نمیخوان کاری کنن
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 3
      دوستان لنگی حرفتون داخل زمین بزنید قرار نیست وزیر گل بزنه.شما لنگیا راههای موفقیت بلدید.امسال هم جونتون بدید جام بگرید
    • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 0
      لنگی های عزیز از بهونه هاتون قوی تر باشید و یادتون باشه که وزیر گل نمیزنه
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    این کارها منو یاد دوران احمدی نژاد می اندازه هر سال چند تا مدیر عامل و سرمربی تغییر میکرد الان هم سجادی تا نیم فصل صبر میکنه تا تیم محبوبش تمام امتیازات را کسب کنهه بعد تکلیف پرسپولیس مشخص کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس