کد خبر 1294247
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
تمجید مطبوعات از بارسلونای بدون کومان/ تا فاتی هست، گل هم هست+عکس

مطبوعات اسپانیا به برد بارسلونا مقابل نماینده اوکراین و گلزنی جانشین مسی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در اوکراین مقابل دیناموکیف به سختی به برد یک بر صفر رسید. این تیم با گلزنی «آنسو فاتی» در دقیقه ۷۰ توانست از حریف پیش افتد و ۳ امتیاز ارزشمند را بدست آورد.

بارسلونا در دومین بازی خود که رونالد کومان را در اختیار ندارد، مقابل نماینده اوکراین به برتری رسید تا نشان دهد می‌تواند بدون وی راه پیروزی را طی کند.

بیشتر بخوانید:

صعود بایرن، بُرد بارسلونا، نجات منچستر و گلزنی آزمون در شبِ شکست زنیت

اسپورت چاپ کاتالونیا امروز جلد خود را با تیتر «آنها زنده هستند» بست و از احیا شدن بارسا با گلزنی فاتی نوشت.  این روزنامه در جلد خود نوشت که جانشین مسی به ترکیب بازگشت و  یک گل حساس به ثبت رساند تا امیدها برای ماندن در لیگ قهرمانان اروپا زنده بماند.

تمجید مطبوعات از بارسای بدون کومان +عکس

اسپورت نوشت که حالا همه چیز صعود در بازی مقابل بنفیکا رقم خواهد خورد. بارسلونا باید بتواند در ورزشگاه نیوکمپ مقابل پرتغالی‌ها به برتری برسد تا جواز صعود به مرحله بعد را پیدا کند.

اکنون بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و بنفیکا با ۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

روزنامه موندو دپورتیوو تیتر «فاتی گل» را به روی جلد برد و از درخشش این شماره «۱۰» جدید تیم صحبت کرد.

تمجید مطبوعات از بارسای بدون کومان +عکس

این روزنامه نوشت که شماره ۱۰ بارسا و جانشین مسی در این تیم، امیدهای آبی اناری ها را در لیگ قهرمانان اروپا زنده نگاه داشت. آنها باید برای رسیدن به مرحله حذفی بنفیکا را شکست دهند.

سایت بارسلونا نیز با انتشار عکسی از خوشحالی بازیکنان پس از گلزنی نوشت که این راه درست است. این باشگاه شاید با این پست خواسته طعنه به سرمربی سابق بارسلونا بزند و او را مشکل اصلی تیم بداند. حالا همه چیز مهیا شده تا «ژاوی»‌سرمربی تیم شود. طبق گزارش «متئو مورتو» آمدن ژاوی قطعی است و باید که چه زمان معارفه این سرمربی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس