شرکت‌های مهندسی رژیم صهیونیستی هک شدند؛ دسترسی هکر‌ها به اطلاعات وزیر جنگ

گروه هکری عصای موسی با حمله سایبری به چند شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی، حجم گسترده‌ای از اطلاعات از جمله اطلاعاتی از وزارت جنگ این رژیم به دست آورده است.

به گزارش مشرق، گروه هکری «عصای موسی» ۳ شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داد.

به گزارش «جروزالم پست»، گروه عصای موسی می‌گوید که با موفقیت به اطلاعات ۳ شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی دست یافته است.

این حمله سایبری تنها ۲ هفته پس از آن صورت می‌گیرد که این گروه هکری به اطلاعاتی از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دست پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

حملات سایبری؛ سومین عامل تهدید جامعه جهانی در آینده

این حمله سایبری شرکت‌های صهیونیستی «دیوید، ایهود لویاتان و اچ. جی. ام» را هدف قرار داده و اطلاعات فاش شده شامل پروژه ها، نقشه ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و تصاویر کنفرانس‌های ویدئویی این شرکت‌هاست.

گروه عصای موسی اعلام کرده که اطلاعات افشا شده همه اطلاعات به دست آمده در این حمله سایبری نیست و باقی اطلاعات را منتشر خواهد کرد.

اطلاعات فاش شده شامل اسنادی در مورد پروژه‌های زیربنایی از جمله بزرگراه‌ها و سیستم‌های آبرسانی عمومی است؛ برخی از اسناد فاش شده حتی شامل مناقصه و سایر اسناد مربوط به ساخت و ساز در پروژه ورودی شهر جدیدی است که در حال حاضر در ورودی قدس اشغالی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

هک بانک ملی اسرائیل توسط گروه هکر لبنانی

گروه عصای موسی می‌گوید که به ۱۶۵ سرور و ۲۵۴ سایت دسترسی پیدا کرده و اطلاعاتی بالغ بر ۱۱ ترابایت به دست آورده است.

اطلاعاتی مربوط به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و از جمله فایل‌هایی از «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم از جمله اطلاعات به دست آمده در این حمله سایبری هستند.

حدود ۲ هفته پیش این گروه هکری اطلاعات حساس صدها سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرد؛ اطلاعاتی حساس شامل «نام، آدرس، رده و واحد صدها سرباز و افسر» ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله سایبری افشا شد.

این گروه هکری همچنین تصاویر شخصی «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر و تهدید کرد «ما از تمامی تصمیم‌های شما مطلعیم و در نهایت جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظار آن را ندارید.»

هفته گذشته نیز پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست»، گزارش داد که «گروه هکرهای ایرانی سایه سیاه، سرورهای شرکت اینترنتی سایبرسرو را هک و تهدید به افشای اطلاعات مشتریان آن کردند.»

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس