کرمانی‌مقدم: رقبای پرسپولیس خیلی قوی‌تر از ۲ سال گذشته هستند/ بازیکنان در اراک استرس داشتند و تیم همیشگی نبودند

پیشکسوت پرسپولیس دو رقیب اصلی سرخپوشان برای قهرمانی لیگ برتر یعنی استقلال و سپاهان را قدرتمندتر از دو سال گذشته می‌داند.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:‌ پرسپولیس تیم همیشگی نبود که این اتفاق در طول فصل پیش می‌آید و یک تیم همیشه در شرایط ایده‌آل نیست. گاهی تیم اُفت می‌کند و با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که بازیکنان و مربیان از لحاظ فکری آزار می‌بینند. بازیکنان پرسپولیس با استرس بازی می‌کردند و انگیزه اولیه را نداشتند که این شاید به خاطر مشکلات باشگاه بوده است.

وی در واکنش به اینکه نگرانی هواداران از این است که سرخپوشان در سه دیدار گذشته خود نتوانسته‌اند دروازه‌شان را بسته نگه دارند، تصریح کرد: این موضوع نگران‌کننده است. پرسپولیس در بیشتر بازی‌ها دروازه خود را تا پایان مسابقه حفظ می‌کرد و اینگونه نبود که در هر بازی گل بخورد. تیم ما پیش‌تر دو حریف باکیفیت را شکست داد، اما بازیکنان پرسپولیس مقابل آلومینیوم از لحاظ فکری آزاد نبودند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ناهماهنگ است یا نیاز به بازیکن دارد؟

مهاجم پیشین سرخپوشان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات تیم گل‌محمدی برطرف شود، یکی از دلایل مشکلات این تیم را ممنوعیت جذب بازیکن خارجی دانست.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم به مدافعان و مهاجمان جدید نیاز دارد گفت: اگر سیدجلال یا مدافعان دیگر مصدوم شوند، تیم با مشکل روبه‌رو می‌شود. پرسپولیس در این بخش باید تقویت شود. وحید امیری در دفاع چپ عملکرد بسیار خوبی دارد. سیامک نعمتی هم در دفاع راست به میدان می‌رود که این هم پُست اصلی او نیست. خیلی خوب است که خط حمله پرسپولیس با یک مهاجم ششدانگ تقویت شود.

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است عده‌ای نمی‌خواهند موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه کسی نمی‌خواهد پرسپولیس موفق شود! سال گذشته هم همین حرف‌ها را می‌زدند، اما پرسپولیس قهرمان شد. مشکلات مالی هم تأثیرات منفی زیادی روی پرسپولیس می‌گذارد و باید آن را حل کنند. اگر پرسپولیس و استقلال موفق نباشند، فوتبال ما ضعیف می‌شود.

وی درباره شرایط حریفان پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم عنوان کرد: رقبای پرسپولیس خیلی قوی‌تر از دو سال گذشته هستند و استقلال و سپاهان، عملکردی عالی در نقل‌وانتقالات داشتند. مشکلات باشگاه باید به سرعت حل شود تا پرسپولیس از کورس قهرمانی عقب نماند. به نظرم اگر یک شکست دیگر رقم بخورد، جمع کردن شرایط سخت خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    رقبای تیم سوم پایتخت که همینا بودند وهیچ فرقی نکرد اما امدادهای غیبی،دخالت های جانبدارانه یک دولت و ناعدالتی وخوش خدمتی برخی مفسدین برای درآوردن بازی به سود این تیم احساس میشه داره کم کم قطع میشه ورنگ می بازه و ازبین میره شایدم داریم بر می گردیم به دوران سجده عظما
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 1
    قدرت پیروزی همون بابا مسعود بود که هر وقت نمی تونست گل بزنه براش پنالتی می گرفتن و رقیبا رو انقدر تضعیف و میکردن تا لنگ رو قهرمان کنن
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    یکی به این گل محمدی بفهمونه برانکو اگر بازیکنان را در پست غیر تخصصی بازی می داد ، برای این بود که بازیکن نداشت . چه اصراری داره سیامک دفاع راست باشه یا امیری دفاع راست یا مهاجم بازی کنه؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    باید بپذیریم با این رفتارهای آقای سجادی در تعیین مدیرعامل و کارگزار و ... دوباره بر می گردیم به دوران احمدی نژاد که همیشه در حال تغییر مدیرعامل و هییت مدیره بود و تیم بی ثبات بود
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    باید بپذیریم که حمید سجادی یک استقلالی دو آتیشه است و برای قهرمانی تیم استقلال کمک های زیادی میکنه از تمدید قرارداد با مجیدی بگیر ( با وجود شرط بندی خوردرو در دبی - گندهای داخل عربستان و مستی در حال رانندگی و دلالی از طریق فروش بازیکنان و ... ) و هزینه های خرید سنگین بازیکن که برای عدم افشای قرارداد مثل رنج رقم بازیکنان معمولی ایران ثبت شده
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    من کیسه کش دپرس هستم
  • سعید IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    نابود باد وزارت ورزش ضد مردمی
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    برادر من طفل فرهاد مجیدی چه نقشی داره توی نتیجه نگرفتن پرسپولیس که هرچه گفتی راجع به شاه فرهاد گفتی معلوم میشه که فرهاد مجیدی خاری شده توی چشم بعضیا . بدجور ازش میترسند و زنده باد شاه فرهاد . چند سال که استقلال مشکل داشت شماها میگفتید که بهانه گیری میکنند . وقتی که جیک جیک مستونت بود چرا فکر زمستونت نبود
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    وزیر ورزش یک استقلالی دوآتیشه است چطور توقع دارید تیم نتیجه بگیره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس